Конкурс на закупівлю обладнання для Простору безпеки у навчальному закладі

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
ГО ВАРМД

prostirtender tender_ntylth(3)
Конкурс на закупівлю обладнання для Простору безпеки у навчальному закладі

ГО «Вознесенська асоціація розвитку місцевої демократії» в рамках проєкту «Простір безпеки у Вознесенській ТГ» (Договір № G-2024-DMFA2-MV-07) за технічного адміністрування ГО «Взаємодія Плюс» за сприяння Програми розвитку ООН (ПРООН) в Україні та за фінансової підтримки Уряду Данії, оголошує відкритий Конкурс на закупівлю обладнання для Простору безпеки у навчальному закладі

Дати оголошення конкурсу на постачання товару:

26 грудня 2024 року – 04 січня 2025 року

Предметом закупівлі є: обладнання для Простору безпеки у навчальному закладі

Кількість одиниць:

Перший лот: 10 (десять) одиниць

 1. Письмовий стіл комп’ютерний – 1

2.Крісло офісне – 1

3.Ноутбук – 2
4.Офісний стілець – 3
5.Шафа офісна із скляними дверцятами – 1
6.Вішак для речей, набік вішаків – 
7. Диван офісний – 1
8.МФУ А4 кольоровий, набір розхідників – 1
9. Набір канцелярського приладдя -1 
10. Електричний чайник Zepline ZP991 або аналог – 1

Технічні характеристики ноутбука:

Операційна система DOS. 8-ядерний процесор AMD Ryzen 7 4800H з частотою роботи 2,9 ГГц (до 4,2 ГГц в режимі TurboBoost) і 16 ГБ оперативної пам’яті.

Накопичувач 512 ГБ SSD. Відео на 17,3″ IPS екран з роздільною здатністю 1920×1080 пікселів графічний адаптер NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti.

На корпусі ноутбука роз’єми 3,5 мм аудіо, USB Type C / HDMI / DisplayPort USB 3.2. З бездротові комунікацій Wi-Fi 802.11 b/g/n/ac/Bluetooth 5.1.

4 осередковий акумулятор.

Другий лот: 7 (сім) одиниць

 1. Портативний мультимедійний проектор – 1

2. Набір стендів для оформлення кабінету безпеки – 1
3. Набір комплектів стендів «Вибухонебезпечні предмети» – 1
3.Тренажер серцево-легеневої реанімації -1
4.Тренажер для контролю правильності накладання турнікету – 1
5. Набір дорожніх знаків з зеброю та світлофором – 1
6. Металева шафа для зберігання – 1
7. Індивідуальна аптечка першої допомоги – 2

Вимоги до п.2. Набір стендів для оформлення кабінету безпеки.

До набору входить:

  1. Стенд – Пожежна безпека;
  2. Стенд – Мінна безпека;
  3. Стенд – Безпека життєдіяльності;
  4. Стенд – Домедична безпека;
  5. Стенд – Під час повітряної тривоги.
  6. Стенд – Правила дорожнього руху

*Зверніть увагу: учасник закупівлі може подати свою конкурсну пропозицію як за всією закупівлею, так і за окремим її Лотом.

Вимоги до постачальника товарів – учасника конкурсу:

До участі у конкурсі запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України; мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі; заявлений товар має бути у наявності на складі у вказаній кількості; постачальник має можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною нижче адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, тощо)

Строк надання товарів/ послуг: протягом 10 днів від дати підписання Договору поставки.

У вартість товару повинні бути включені  пакування товару доставка товару до місця призначення.

Адреса доставки: м.Вознесенськ Миколаївська обл., «Нова пошта», відділення №3, вул.Соборності,34а.

Отримувач: Зелінська Тетяна Леонідівна, голова Правління ГО «ВАРМД», тел.0663125963

Умови оплати: Безготівкова оплата здійснюється без ПДВ – рахунок за послуги не повинен містити податок на додану вартість, в рахунку сума до сплати повинна бути вказаною «Без ПДВ».

Постачальник укладає договір з ГО «Вознесенська асоціація розвитку місцевої демократії».

Оплата буде здійснена одним траншем протягом 3-х робочих днів після виконання замовлення і підписання видаткових накладних/актів виконаних робіт

Учасник конкурсу надає організатору наступні документи (склад цінової пропозиції):

  • код ЄДРПОУ / РНОКПП (ІПН) для перевірки стану реєстрації, уповноваженої особи, 
  • для платників єдиного податку – витяг з реєстру платників єдиного податку на дату, не раніш 1 жовтня 2024 року,  
  • для платників податку на загальній системі оподаткування – податкова інформація за попередньо наданою згодом платника податків у визначеному їм обсязі,
  • довідку  про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (з ким буде укладатись договір),
  • цінова пропозиція, заповнена за зразком (Додаток А);
  • рахунок-фактура;
  • зразок договору купівлі-продажу / постачання;
  • інші документи, якщо вважає за необхідне та може бути корисним для розгляду.

Істотні критерії (умови) відбору конкурсних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам конкурсного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам конкурсного оголошення;
  3. Якість опису послуги та відповідність очікуванням організатора;
  4. Строк надання послуг: протягом 10 календарних днів від дати підписання договору;
  5. Прийнятна ціна, умови оплати та гарантійний термін.

Оплата послуг здійснюватиметься в національній валюті України у безготівковій формі. Рішення щодо визначення переможця конкурсу прийматиметься згідно з вимогами чинного законодавства України та Політики закупівель Донора. Переможцем стане постачальник, пропозиція якого відповідає інструкціям у конкурсному оголошенні, технічним специфікаціям і є найвигіднішою для замовника з погляду вартості та гарантії.

Конкурсні процедури та вимоги до надсилання конкурсної пропозиції

До участі у відборі конкурсних пропозицій допускаються конкурсні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього оголошення.

Конкурсні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників конкурсу, що їх подали, до повного завершення надання послуг/передачі товару, але не менше 60 (шістдесяти) днів з дати розкриття пропозицій.

Конкурсні документи (пропозиції) повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності), надіслані учасником у електронному вигляді (у форматі PDF) на електронну адресу ГО “Вознесенська асоціація розвитку місцевої демократії”: [email protected] та на електронну адресу технічного адміністратора ГО «Взаємодія Плюс»: [email protected] до 00-00 годин  04 січня 2025 року. з темою листа G-MV-LMFA_12 Відкритий конкурс: надання товарів/послуг» «Простір безпеки у Вознесенській громаді», назва ГО куди надається – ГО “Вознесенська асоціація розвитку місцевої демократії”

Всі конкурсні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 04 січня 2025 року розгляду не підлягатимуть.

Результати конкурсу будуть повідомлені організатором переможцю конкурсу шляхом надсилання відповідного повідомлення електронною поштою протягом не більше ніж п’яти робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Дата засідання конкурсу комітету для розгляду заявок та прийняття рішення має відбутися не пізніше 6 січня 2025 року.

Додаток А прикріплений до оголошення.

 G_MV_DMFA_12 Конкурс пропозицій

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури відкритого конкурсу приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор конкурсу залишає за собою право вимагати від учасника конкурсу додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього конкурсного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури відкритого конкурсу надсилаючи документи за цим оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор конкурсу може відхилити його конкурсну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор конкурсу не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Контакти: Зацікавлені сторони можуть отримати додаткову інформацію за телефоном 0663125963, Тетяна

 G_MV_DMFA_12 Конкурс пропозицій 


Останні публікації цього розділу:

Закупівля 3D лабораторії та конструкторів для навчального закладу

Закупівля послуг з проживання в готелі та харчування учасників тренінгу

Закупівля послуг з комунікації та промоції діяльності в рамках реалізації проєкту

Відкритий тендер на закупівлю Послуг, пов’язаних з програмним забезпеченням (Ліцензія на право користування програмним забезпеченням ZOOM PROFESSIONAL строком на 12 місяців)

Тендер: поточний ремонт та облаштування споруди цивільного захисту (укриття) у ліцеї № 8 м. Миколаїв

Закупівля послуги лазерного гравіювання української розкладки на клавіатури ноутбуків Dell Latitude 5440 XCTO Base.