Конкурс на закупівлю послуг копірайтингу в межах ведення адвокаційної кампанії
Громадська спілка “Мережа правового розвитку” оголошує конкурс на закупівлю послуг копірайтингу в межах ведення адвокаційної кампанії.
У зв’язку із розширенням впроваджуваних ініціатив МПР запрошує підрядників послуг подати цінову пропозицію на закупівлю послуг копірайтингу в межах ведення адвокаційної кампанії.
Підрядник повинен подати пропозицію згідно з доданим Запитом ціни.
Кінцевий термін подання заявок: 30 листопада 2024 року до 19:00 за київським часом.
Період заключення контракту: до 31 грудня 2024 року.
Просимо надсилати пропозиції на пошту [email protected] з темою листа “Конкурс № PF.UKR24_LDN_38 Закупівля послуг копірайтингу”
Пропозиції надіслані на іншу пошту до розгляду прийматись не будуть!
Просимо ознайомитись з вмістом та умовами запиту: ІНСТРУКЦІЯ ЗАПИТ ЦІНИ № PF.UKR24_LDN_38.
Опис обсягу послуг:
- Написання 4 експертних матеріалів в межах адвокаційної кампанії у співпраці з експертами/ками з адвокації
- Опрацювання 5 текстів експертів/ок, які будуть поширюватися на національному та локальному рівнях;
- Підготовка текстів дописів та візуалізацій до них (фото, відео абощо) для поширення в соцмережах.
- Активна взаємодія з іншою адовокаційною командою;
Кваліфікаційні вимоги:
- Грамотна письмова українська мова;
- Уміння писати зрозумілі тексти різного обсягу за визначеним ТЗ;
- Вміння розробляти контент-плани під проєкти згідно загального комунікаційного плану;
- Підтверджений досвід роботи копірайтером від 2 років;
- Досвід написання експертних колонок та прес-релізів;
- Володіння англійською мовою на високому рівні;
- Наявність портфоліо;
- Навички сторітеллінгу;
- Ініціативність та творчий підхід до роботи;
- Впевнений користувач Google Документів;
- Знання графічного редактора (Adobe, Figma, Canva) є перевагою.
Для участі в конкурсі підрядник надає:
- Резюме із зазначенням досвіду та/або портфоліо.
- Заповнену та підписану цінову пропозицію у затвердженому ГС “МПР” форматі документа (Додаток А1 – Запит ціни) у форматі PDF.
- Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію ФОП 3-ї групу (якщо зареєстрований ФОП).
- Копія документу, що підтверджує податковий статус ФОП 3-ї групу (якщо зареєстрований ФОП).
- Рекомендації (за наявності).
- Підписаний Кодекс поведінки для постачальників.
Якщо учасник не зареєстрований фізичною особою підприємцем:
Просимо надати лист згоду (у довільній формі) про готовність зареєструвати ФОП 3-ї групи у разі вашого відбору.
Важливо! Якщо учасник/ця конкурсу не надасть будь-який з вищезазначених документів, його/її заявка не розглядатиметься у межах подальшої оцінки.
Щодо додаткових питань, просимо звертатись на пошту [email protected].