Конкурс на закупівлю послуг оренди вилкового навантажувача
ЗАВЕРШЕНО
Конкурс на закупівлю послуг оренди вилкового навантажувача
Благодійна організація «Благодійний фонд «Посмішка ЮА» оголошує конкурс на закупівлю послуги оренди вилкового навантажувача з водієм в рамках проекту «UA-TICSP2024 09 Posmishka UACO».
Дата оголошення тендеру: 15 січня 2024 р.
Місце проведення: м. Запоріжжя.
Місце надання послуги: м. Запоріжжя, вул. Перемоги, б. 70Б.
До участі у конкурсі запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності України, які мають бути належним чином зареєстровані за законодавством України, мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕДи, мають в наявності необхідні за запитом вилковий навантажувач, та мають можливість надавати послуги за адресою склада замовника.
Необхідна кількість – 1 (один) вилковий навантажувач.
Техничні вимоги:
1) Рік випуску: від 2021 року;
2) Вантажопідйомність: 1500 кг;
3) Експлуатаційна маса: 2550 кг;
4) Висота підйому: 0- 3000 мм;
5) Мачта: двоступенева;
6) Довжина вилок: 920 мм;
7) Тип двигуна: Газ/Бензин;
8) КПП: автоматична;
9) Тип шин: цільнолиті.
Доступність: 7 днів на тиждень, 24 години на добу.
Термін оренди: до 31 грудня 2024 року.
Вартість послуги повинна враховувати всі поточні витрати (паливо, технічне обслуговування, оплата послуг водія, тощо).
Термін подання конкурсних пропозицій: 14 (чотирнадцять) календарний днів з дня наступного за днем оголошення – до 29 січня 2024 року включно.
Всі конкурсні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 23:59 години 29 січня 2024 року, розгляду не підлягатимуть.
Вимоги до Учасників:
- гарний технічний стан навантажувача;
- послуга повинна надаватись суб‘єктом підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України, який має досвід роботи у відповідній сфері, має відповідний КВЕД, має можливість надати послуги у вказаний в договорі місці та строк, можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір про надання послуг, рахунок-фактура, акт виконаних робіт, тощо).
Конкурсні пропозиції повинні мати наступну інформацію:
1) комерційну пропозицію, яка повинна відповідати вимогам викладених у «Зразку» до запиту;
2) комерційна пропозиція має бути оформлена українською мовою та скріплена підписом та печаткою;
3) реєстраційні документи:
- копію паспорта за реєстрацією ФОП або керівника підприємства – сторінки 1-6 та ті, на яких зазначено місце реєстрації;
- виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
- свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи;
- статут або інший установчий документ компанії (остання редакція);
- технічний паспорт на автомобіль;
- водійське посвідчення;
- ліцензія на перевезення;
- документ, що підтверджує право підпису;
для платників ПДВ: копія довідки чи свідоцтва платника ПДВ, копія витягу з реєстру платників ПДВ;
для платників єдиного податку:
- копія довідки чи свідоцтва платника єдиного податку, копія витягу з реєстру платників єдиного податку;
- довідка про відкриття рахунку/реквізити банку;
4) постачальник має бути зареєстрований на підконтрольній території України;
5) довідка про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених частинами 1 та 2 ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі»:
- вчинення злочинів, скоєних з корисливих мотивів;
- вчинення економічних злочинів (антиконкурентних дій);
- вчинення корупційних порушень;
- вчинення правопорушень, пов’язаних з використанням дитячої праці або будь-якими формами торгівлі людьми;
- заборгованість у сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів);
- порушення справ про банкрутство;
- наявність інших обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі;
7) референс-лист;
8) постачальник має надати не менше одного рекомендаційного листа, щодо виконання подібних послуг.
Затверджені скан копії реєстраційних документів надаються разом з загальним пакетом документів тендерної документації.
Якщо до конкурсної пропозиції не буде прикріплено вищезгадані реєстраційні документи, то така пропозиція не буде розглянута.
Оплата товару здійснюватиметься в національній валюті України у безготівковій формі на р/р постачальника.
Перевагу буде надано постачальнику, який запропонує найкраще співвідношення ціни та якості послуг, умов оплати (при рівних умовах перевагу буде надано постачальнику, який запропонує оплату послуги – по 100% післяплаті).
Форма подання конкурсної пропозиції, «Зразок».
До пропозиції обов’язково додати фото навантажувача!
№ п/п |
Назва постачальника |
Територія надання послуги |
Марка/модел, рік випуску |
Ціна за однн місяць, з ПДВ |
1 |
м. Запоріжжя, вул. Перемоги, 70 б. |
БО БФ «Посмішка ЮА» докладає зусиль із запобігання, виявлення та вжиття заходів проти всіх випадків шахрайства та зловживань.
Конфіденційна гаряча лінія по боротьбі з шахрайством та зловживаннями доступна для всіх учасників тендерів, про підозрілі та шахрайські дії має бути повідомлено на пошту: [email protected] або за тел: +380503211288 «гаряча лінія».
Конкурсні пропозиції повинні бути надіслані з темою листа «Конкурс на закупівлю послуг оренди вилкового навантажувача» на електронну адресу:
У разі запитань звертатися до спеціаліста із закупівель:
Тімонін Юрій
контактний телефон: +38-066-811-61-21.