Конкурс на закупівлю послуг з комплексного прибирання офісного приміщення

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
lgdc

ТЕНДЕР
Конкурс на закупівлю послуг з комплексного прибирання офісного приміщення

Херсонський відокремлений підрозділ Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» оголошує відкритий конкурс на закупівлю послуг з комплексного прибирання офісного приміщення  у 2019 році

  • орієнтовна середня кількість прибирань на місяць – 10-12;
  • виконавцем послуг може виступити фізична особа, фізична особа – підприємець, юридична особа;
  • з переможцем конкурсу передбачається укладення письмового двостороннього договору з терміном дії до 31.03.2019 року та з можливістю подальшої пролонгації на тих самих умовах;
  • зазначена переможцем конкурсу у формі пропозиції ціна послуг (тарифи) у разі її прийняття організатором конкурсу зазначається у договорі і має застосовуватись у розрахунках до кінця 2019 року;
  • умови оплати послуг: в кожному випадку у зазначений в договорі термін після надання послуг за відповідним актом про надані послуги шляхом безготівкового розрахунку.

Додаткова інформація:

  1. Режим роботи підрозділу: робочі дні з 9:00 до 18:00.
  2. Режим обслуговування:

а) час основного прибирання: з 9.00 до 11.00 або з 13.00 до 17:00

б) час оперативного прибирання: за погодженням за 1 (один) день;

  1. Площа: 266,1 кв.м.
  2. Кількість санвузлів: 2 (2 унітази, 2 раковини).

 

Учасник визначає ціну пропозиції з урахуванням вартості інвентарю, дезінфікуючих, миючих та інші витратних засобів і матеріалів, що використовуються для надання послуг, сплату податків, зборів, інших платежів, оплату праці працівників та всіх інших витрат, що мають бути здійснені у зв’язку з наданням послуг комплексного прибирання.

Пропозиції  можуть бути подані до Херсонського відокремленого підрозділу Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» за адресою: м. Херсон, вул. Потьомкінська, 13,  73000 особисто, засобами поштового зв’язку або надіслані у вигляді якісних кольорових скан-копій документів на електронну адресу: [email protected], – не пізніше 1400 04.01.2019 року із зазначенням теми листа «Відкритий конкурс на закупівлю послуг з комплексного прибирання офісного приміщення в 2019 році ».

Пропозиція, яка подається учасником на конкурс повинна складатися з:

1) повністю заповненої, викладеної на офіційному бланку (за наявності),  підписаної уповноваженою особою та завіреною печаткою (за наявності) форми комерційної пропозиції (додаток 1);

2) копій наступних документів, які мають додаватися до пропозиції:

  • витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, паспорту (для фізичних осіб без статусу ФОП);
  • витягу з Реєстру платників ПДВ (за умови реєстрації учасника платником ПДВ); в разі, якщо учасник є ФОП – довідка ДФС про перебування на загальній системі оподаткування або витяг з реєстру платників єдиного податку 3-ої групи;
  • документ, який посвідчують право підпису пропозиції (наказ про призначення керівника, витяг зі статуту про повноваження керівника, що діє на підставі статуту – якщо учасник є юридичною особою, або належним чином оформлена довіреність на представника – як для юридичних осіб, так і для ФОП, якщо пропозицію підписав представник).

Всі копії мають бути обов’язково завіреними підписом уповноваженої особи учасника (учасником).

Надані/ надіслані копії документів мають бути розбірливими та якісними.

Відповідальність за достовірність наданої інформації у пропозиції несе учасник.

Строк дії пропозиції учасника повинен становити не менше ніж до кінця 2019 року. Якщо строк не зазначений, він вважатиметься до кінця 2019 року.

Розгляд та оцінка пропозицій здійснюватиметься згідно внутрішніх процедур замовника на основі критеріїв «вартість послуг» та «їх якість». До уваги також братиметься наявний у учасника досвід надання аналогічних послуг.

У разі виявлення у ході розгляду та оцінки пропозицій учасників тих чи інших недоліків у поданої пропозиції чи запитань щодо наданої учасником інформації Херсонський ВП ЦРМС залишає за собою право звертатися в робочому порядку з відповідними запитаннями до учасника.

Про результати конкурсу учасників буде повідомлено не пізніше 07.01.2019 року.

У разі виникнення запитань прохання звертатися до Вікторії Копчак, тел. 0668980706, ел. пошта: [email protected] .

Додаток 1 до

оголошення конкурсу

на закупівлю послуг

з комплексного прибирання офісного приміщення у 2019 році

 

Учасник не повинен відступати від даної форми, в протилежному випадку пропозиція відхиляється

      “КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ”

    (подається Учасником на фірмовому бланку)

          Ми,

1

Повне найменування Учасника

 

2

Код ЄДРПОУ

 

3

Форма власності та юридичний статус

 

4

Платник ПДВ

Так___ Ні____

5

Дата створення

 

6

КВЕД (має відповідати виду закупівлі)

 

7

Адреса

 
 
  • юридична
 
 
  • фактична
 

8

Телефон

 

9

Факс

 

10

ел. пошта

 

11

Веб-сайт

 

12

ПІБ та посада керівника організації

 

13

ПІБ уповноваженого представника Учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі

 

14

ПІБ та посада контактної особи

 

15

Телефон контактної особи

 

16

Ел. пошта контактної особи

 

17

Перелік Замовників, яким надавались подібні послуги

 

18

Досвід аналогічної роботи

_______ років

Надаємо свою пропозицію щодо участі у конкурсі на закупівлю послуг з організації комплексного прибирання офісного приміщення  у 2019 році.

Маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору (зразок у Додатку 2) за наступною вартістю:

 

Комплекс послуг по прибиранню включає:

Вартість з врахуванням всіх податків і зборів, в т.ч. ПДВ

За 1 місяць

За 1 прибирання

  • промітання полів з твердим покриттям – 3 рази на тиждень;
  • вологе прибирання підлоги – 3 рази на тиждень;
  • повне миття санвузла, 2 раковин, 2 унітази – 3 рази на тиждень;
  • промітання сходів з твердим покриттям – 3 рази на тиждень;
  • вологе прибирання сходів з твердим покриттям – 3 рази на тиждень;
  • вологе прибирання плінтусів – 1 раз на місяць;
  • миття стін та дверей у санвузлі – один раз на місяць;
  • протирання від пилу меблеві поверхні та підвіконня – 3 рази на тиждень;
  • натирання поліролем меблів, зокрема полірування хромованих поверхонь один раз на тиждень (стільців, кранів і т.ін.) ;
  • винесення сміття та заміна мішків для сміття – 3 рази на тиждень;
  • миття скляних перегородок внутрішніх, радіаторів опалення, вимикачів світла – один раз на півроку, поточне миття по забрудненню;
  • миття скла на вікнах ззовні приміщення, що відкриваються з середини – 2 рази на рік за домовленістю в залежності від забруднення та температури вуличного повітря;
  • миття холодильника – 1 раз на місяць;
  • прибирання павутиння та видалення забруднень на стінах – за необхідності.
   

 

  1. Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі пропозиції згідно з умовами конкурсу, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.
  2. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємося укласти договір про закупівлю не пізніше ніж через 5 банківських днів з дня акцепту пропозиції.
  3. Умови розрахунків: раз на місяць по факту надання послуг.

 

Дата ____________________________________  ПІБ посада уповноваженої особи Учасника підпис                                                               (завірено печаткою, у разі її наявності)

 


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання (моноблок, павербанки, навушники, настільні лампи, ноутбуки)

Тендер на закупівлю робіт з проведення серії з трьох опитувань панелі експертів на суспільно-політичну, економічну та бізнес тематику

Конкурс на закупівлю закупівлю послуг з розробки та створення інформаційних продуктів для покращення видимості роботи гарячої лінії

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді