Конкурс на закупівлю правових послуг
ЗАВЕРШЕНО
Тернопільський відокремлений підрозділ Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» оголошує відкритий конкурс на закупівлю правових послуг.
Пропозиції подаються за київським часом до 18:00 години 10 вересня 2018 року в паперовому вигляді за адресою: м. Тернопіль, вулиця О. Кульчицької, 2А (2-й поверх) або в електронному вигляді на електронну скриньку Тернопільського відокремленого підрозділу [email protected] із зазначенням теми листа «Конкурс на закупівлю правових послуг».
1. Інформація про Замовника:
1.1. Повне найменування: Установа «Центр розвитку місцевого самоврядування» в особі Тернопільського відокремленого підрозділу (надалі – Відокремлений підрозділ)
1.2. Місцезнаходження: 46001, м. Тернопіль, вулиця О. Кульчицької, 2А (2 -й поверх)
1.3. Координати для зворотного зв’язку: бухгалтер Якимук Наталя (тел.: +38 097 4389291).
2. Інформація про предмет закупівлі: правові послуги:
2.1. підготовка договорів (поставки, купівлі-продажу, страхування, оренди тощо), додаткових угод та додатків до них, претензій та вимог про виконання договірних зобов’язань, протоколів розбіжностей, здійснення листування з контрагентами, боржниками та кредиторами з питань виконання та розірвання договорів;
2.2. представництво інтересів Замовника у суді у рамках цивільного, господарського, та адміністративного судочинства, при розгляді справ про адміністративні правопорушення, здійсненні процедури медіації або досудового врегулювання спору; підготовка позовних заяв, скарг, клопотань, відводів, інших документів процесуального характеру, подання їх до суду (уповноваженого органу або посадової особи), участь у судових засіданнях (засіданнях колегіальних органів), юридичний супровід при здійсненні виконавчого провадження;
2.3. розробка або участь у розробленні внутрішніх документів правового характеру (положень, інструкцій, наказів тощо) для Замовника, а також проектів документів для об’єднаних територіальних громад, розташованих на території Тернопільської області;
2.4. надання усних і письмових консультацій з питань об’єднання та приєднання територіальних громад, місцевого самоврядування, територіальної організації влади, співробітництва територіальних громад, оподаткування, трудових відносин, державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, розпорядження комунальною власністю, процедури створення, реорганізації та ліквідації юридичних осіб, інших питань, що виникають у поточній діяльності Замовника;
2.5. забезпечення належного оформлення трудових відносин із працівниками, юридична підтримка процедури прийняття на роботу та звільнення з роботи працівників, оформлення кадрової документації, оформлення матеріалів щодо притягнення працівників до дисциплінарної чи матеріальної відповідальності, представництво інтересів Замовника у трудових спорах;
2.6. вчинення реєстраційних дій, отримання документів дозвільного характеру, витягів, виписок, довідок, інформації з державних реєстрів, кадастрів та інформаційних баз даних в інтересах Замовника;
2.7. проведення та оформлення закупівлі товарів (робіт, послуг, нематеріальних активів) в інтересах Замовника, підготовка та попередній аналіз конкурсної документації, оформлення результатів закупівлі і договірних відносин із переможцями конкурсів;
2.8. організація та проведення семінарів, тренінгів, круглих столів з юридичної тематики для правової підтримки діяльності об’єднаних територіальних громад, а також громад Тернопільської області, які планують об’єднатися або приєднатися до іншої територіальної громади;
2.9. підготовка презентаційних матеріалів з юридичної тематики, методичних рекомендації щодо об’єднання та приєднання територіальних громад, здійснення функцій місцевого самоврядування, територіальної організації влади, співробітництва територіальних громад тощо;
2.10. моніторинг та аналіз законодавчих змін, підготовка аналітичних доповідей (консультацій, записок) щодо новел законодавства, дослідження та роз’яснення судової практики, оцінка практики реалізації реформи децентралізації та територіальної організації влади.
3. Процедура закупівлі: відкритий конкурс (D2).
4. Основні вимови:
- вища юридична освіта (другий (магістерський) рівень вищої освіти);
- досвід роботи у сфері юриспруденції не менше 3-х років;
- глибокі теоретичні та практичні знання у галузях податкового, трудового, господарського, фінансового, бюджетного права;
- обізнаність щодо стану та перспектив реалізації в Україні реформи децентралізації та територіальної організації влади;
- впевнений користувач програмним забезпеченням Microsoft Office;
- досконала письмова та розмовна українська мова;
- відмінне володіння письмовою та розмовною англійською;
- високий рівень аналітичних та комунікативних навичок.
5. Пропозиція Учасника повинна містити наступні документи:
1) пропозицію Учасника, оформлену у відповідності до вимог додатку до цього оголошення;
2) копію паспорта та індивідуального податкового номеру;
3) копію документу про здобуття вищої юридичної освіти;
4) резюме учасника;
5) рекомендаційні листи (за наявності);
6) документи про професійну освіту (підготовку, перепідготовку, підвищення кваліфікації, післядипломну освіту, тренінги, семінари, навчальні курси, освіту закордоном тощо) (за наявності);
7) витяг з ЄДР (з актуальними даними на дату подання пропозиції);*
8) витяг з реєстру платників податків на додану вартість (для учасників-платників ПДВ) (з актуальними даними на дату подання пропозиції);*
9) витяг з реєстру платників єдиного податку (для учасників-платників єдиного податку) (з актуальними даними на дату подання пропозиції).*
* подається фізичною особою, яка зареєстрована у встановленому порядку підприємцем.
Пропозиція та зазначені вище документи подаються завірені підписом Учасника та скріплені печаткою Учасника (за наявності).
Подані документи мають містити посилання (відомості) про наявність зареєстрованих видів діяльності згідно “Класифікації видів економічної діяльності” (КВЕД), що відповідає предмету закупівлі (для фізичних осіб-підприємців).
6. Умови оплати: безготівкова форма оплати щомісяця за надані правові послуги у національній валюті.
7. Строк надання послуг: вересень-грудень 2018 року.
8. Порядок визначення переможця: визначення переможця проводиться Замовником протягом 5 робочих днів з дати завершення визначеного терміну для одержання пропозицій. Оцінка пропозицій здійснюється на основі «якість» та «ціна». Про результати конкурсу буде повідомлено Учасників протягом 3-х робочих днів з дати визначення переможця.
9. Відхилення конкурсної пропозиції:
Замовник відхиляє пропозицію Учасника конкурсу у разі, якщо:
9.1. учасник надав Замовнику недостовірні відомості про себе, має непогашену або не зняту у встановленому порядку судимість, має податкову заборгованість, є пов’язаною особою із Замовником, має реальний або потенційний конфлікт інтересів щодо предмету закупівлі;
9.2. подана пропозиція не відповідає умовам оголошеного конкурсу.
Учасник, конкурсна пропозиція якого відхилена, повідомляється про це протягом 3-х робочих днів з дати прийняття такого рішення.
10. Строк дії пропозиції: не менше 3 місяців з дати завершення визначеного терміну для одержання пропозицій.
11. Умови подання скарг: Учасник процедури закупівлі має право оскаржити неправомірні, з його точки зору, дії чи бездіяльність Замовника та спрямувати скаргу до Тернопільського відокремленого підрозділу Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» або безпосередньо до Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» (місцезнаходження: вул. Велика Житомирська, буд. 20, м. Київ, 01025, Україна) чи в іншому порядку, який визначений чинним законодавством.
Додаток 1 – пропозиція прав послуги