Конкурс на закупівлю транспортних послуг (доставка) вантажу

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
network.zp

№ 31

 

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення місцевої закупівлі

(далі – „Оголошення”)

 

    БЛАГОДІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ «МЕРЕЖА 100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ. ЗАПОРІЖЖЯ» (далі – «Організація») оголошує конкурс на місцеву закупівлю транспортних послуг (доставка) вантажу (продуктові набори).

Джерело фінансування закупівлі – дана закупівля необхідна для закупівлі транспортних послуг           (доставка продуктових наборів для клієнтів організації) в рамках реалізації проекту Togeher for life Угоди 013-GF-18 від 09.01.2018 року, що реалізує Організація, за фінансової підтримки БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ»

Місце надання послуги: Запорізька область

 

        Опис позицій до закупівлі товарів / технічне завдання для робіт та послуг

 

п\п

Назва

Кількість

 

Додаткова інформація

1

Транспортні послуги

1 послуга*

Оплата послуг з перевезення (доставки) вантажу (продуктові набори)  по місту Запоріжжя та з міста Запоріжжя до міст та населених пунктів  Запорізької області (Додаток 1)

Послуги будуть замовлятися частинами (в залежності  від готовності вантажу та потреби Організації)

*-кількість послуг буде визначатися за потребою Організації

Термін постачання товарів, виконання робіт, надання послуг: серпень –грудень місяці 2018 р

п/п

Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

1.

Вартість перевезення  вантажу  по місту Запоріжжя, автомобіль вантажопідйомністю 1,5т.

 

Комерційна пропозиція, цінова пропозиція, кошторис тощо.  (зазначити вартість перевезення.) (Додаток 2)

 

2.

Вартість перевезення  вантажу за 1 км  за           межами міста Запоріжжя (Запорізька область, Додаток 1) , автомобіль вантажопідйомністю 1,5т.

Комерційна пропозиція, цінова пропозиція, кошторис тощо.  (зазначити вартість перевезення за 1 км.) (Додаток 2)

3.

Вартість вантажно-розвантажувальних послуг  та послуг експедитора (доставка з занесенням вантажу (коробка ~15-18 кг.) на поверхи (за потребою) до місця призначення)

Комерційна пропозиція, цінова пропозиція, кошторис тощо. (зазначити вартість вантажно-розвантажувальних послуг  та вартість занесення на  поверхи.) (Додаток 2)

4.

Безготівковий розрахунок

Комерційна пропозиція, цінова пропозиція, кошторис тощо. (зазначити згоду на безготівковий розрахунок) (Додаток 2)

5.

Цінові пропозиції приймаються без ПДВ; постачальник повинен бути або не платником ПДВ або згоден пройти процедуру звільнення від ПДВ

Комерційна пропозиція, цінова пропозиція, кошторис тощо. (зазначити згоду на закупівлю послуг без ПДВ, або згоду на проходження процедури звільнення від ПДВ) (Додаток 2)

 

Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів або виконавця робіт та послуг

Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам

Право на здійснення підприємницької діяльності

Свідоцтво про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців (ЄДР)

Інші правовстановлюючі документи.

Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість (або єдиного податку для ФОП)


 

      Закупівля товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ (згідно положень п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284, оскільки витрати здійснюються в рамках грантів проекту Глобального фонду, наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні)

 

Склад цінової пропозиції:

  1. Цінова пропозиція, комерційна пропозиція, офіційний лист або інша форма (завірена підписом та печаткою за наявністю) (Додаток 2);
  2. Інформація про учасника (завірена підписом та печаткою за наявністю) (Додаток 3)
  3. Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (завірені підписом та печаткою за наявністю):
  • копія свідоцтва  про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців (ЄДР);
  • копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (або єдиного податку для ФОП);

 

Пропозиції можуть бути  передані власноруч, надіслані поштою  або надіслані електронною поштою (документи повинні бути завірені підписом та печаткою за наявністю).

 

Посадові особи Організатора, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками

 

Чобля Андрій Леонідович – відповідальний за закупівлі.

Україна, 69035, м. Запоріжжя, вул. Михайла Гончаренка, 21

Тел./факс: (061) 236-38-28,  моб.: (050) 370-03-32

Звертайтесь також через електронну пошту: [email protected]

 

Цінові пропозиції приймаються за адресою:

 

69035, м. Запоріжжя, вул.Михайла Гончаренка, буд.21

Тел./факс: (061) 236 38 28

Або на електронну пошту [email protected]

До 31 серпня 2018 року до 14:00 (включно)

 

Підписанням та поданням своєї пропозиції учасник погоджується з наступним:

  • Учасник ознайомлений з Кодексом поведінки постачальників (http://network.org.ua/wp-content/uploads/2017/03/Kodeks-povedinki-postachalnikiv.pdf).
  • Участь у закупівлі пов’язаних осіб або ж змова учасників конкур забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати закупівлі буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих Організації.

Методика обрання переможця конкурсу (процедури місцевої закупівлі). Спочатку серед поданих цінових пропозицій Комітетом із місцевої закупівлі Організатора відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Запиті. З відібраних цінових пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі обирається тендерна пропозиція з найнижчою ціною та постачальник/виконавець, який подав таку цінову пропозицію, оголошується переможцем процедури місцевої закупівлі.

Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться, протягом 5 робочих днів з дати відкриття цінової пропозицій. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не пізніше 5 календарних днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надіслання відповідних повідомлень всім учасникам місцевої закупівлі поштою або електронною поштою


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання (моноблок, павербанки, навушники, настільні лампи, ноутбуки)

Тендер на закупівлю робіт з проведення серії з трьох опитувань панелі експертів на суспільно-політичну, економічну та бізнес тематику

Конкурс на закупівлю закупівлю послуг з розробки та створення інформаційних продуктів для покращення видимості роботи гарячої лінії

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді