Конкурс на закупівлю засобів організації та регулювання дорожнього руху

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
POINT

prostirtender_tender_ntylth(4)
Конкурс на закупівлю засобів організації та регулювання дорожнього руху

ГО «Сила Взаємодії» в рамках проєкту «Безпечне відображення» (Договір № G-2024-DMFA2-MV-04) за технічного адміністрування ГО «Взаємодія Плюс» за сприяння Програми розвитку ООН (ПРООН) в Україні та за фінансової підтримки уряду Данії оголошує відкритий Конкурс на закупівлю засобів організації та регулювання дорожнього руху

Дати оголошення конкурсу на постачання товару:

24.12.2024—02.01.2025

Предметом закупівлі є товар, який має відповідати наступним вимогам:

№ п/п

Назва обладнання

Технічні характеристики

Кількість одиниць, шт

1

Дорожнє дзеркало сферичне

Діаметр 800мм

6

2

Стійка для дзеркала/знаку

Довжина 3,5 м ( 57мм)

8

3

Засіб заспокоєння руху (центральна частина)

Довжина 500мм, ширина 500мм, висота 50мм,  матеріал-акрилова гума, навантаження- відповідає п. 3.5.1 ДСТУ 4123: 2006, Температурний режим експлуатації -40°C до +50°С,  Гарантійний термін- не менш ніж 5 років

10

4

Засіб заспокоєння руху (бокова частина)

Довжина 250мм, ширина 500мм, висота 50мм,  матеріал-акрилова гума, навантаження- відповідає п. 3.5.1 ДСТУ 4123: 2006, Температурний режим експлуатації -40°C до +50°С,  Гарантійний термін- не менш ніж 5 років

2

5

Кріплення для монтажу ЗЗР

нейлоновий дюбель 14х100мм, гвинт з шестигранною головою 10х120мм

46

6

Дорожній знак 1.11

Ширина 700мм, висота 600мм, матеріал Оцинкований сталевий лист

2

 

Вимоги до постачальника товарів – учасника конкурсу:

До участі у конкурсі запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України; мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі; заявлений товар має бути у наявності на складі у вказаній кількості; постачальник має можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною нижче адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, тощо)

Строк надання товарів/ послуг: протягом 10 днів від дати підписання Договору поставки.

У вартість товару повинна бути включена доставка товару до місця призначення, а саме Відділення Нової Пошти №1 с. Бузьке, Вознесенський район, Миколаївська область.

Умови оплати: Оплата здійснюється без ПДВ – рахунок за послуги не повинен містити податок на додану вартість, в рахунку сума до сплати повинна бути вказаною «Без ПДВ».

Постачальник укладає договір з ГО  «Сила Взаємодії».

Оплата буде здійснена одним траншем протягом 3-х робочих днів після виконання замовлення і підписання видаткових накладних/актів виконаних робіт

Учасник конкурсу надає організатору наступні документи (склад цінової пропозиції):

  • код ЄДРПОУ / РНОКПП (ІПН) для перевірки стану реєстрації, уповноваженої особи,
  • для платників єдиного податку – витяг з реєстру платників єдиного податку
  • для платників податку на загальній системі оподаткування – податкова інформація за попередньо наданою згодом платника податків у визначеному їм обсязі
  • довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (з ким буде укладатись договір)
  • цінова пропозиція, заповнена за зразком (Додаток А);
  • рахунок-фактура;
  • зразок договору купівлі-продажу / постачання;
  • інші документи, якщо вважає за необхідне та може бути корисним для розгляду.

Істотні критерії (умови) відбору конкурсних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам конкурсного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам конкурсного оголошення;
  3. Якість опису послуги та відповідність очікуванням організатора;
  4. Строк надання послуг: протягом 60 календарних днів від дати підписання договору;
  5. Прийнятна ціна, умови оплати та гарантійний термін.

Оплата послуг здійснюватиметься в національній валюті України у безготівковій формі. Рішення щодо визначення переможця конкурсу прийматиметься згідно з вимогами чинного законодавства України та Політики закупівель Донора. Переможцем стане постачальник, пропозиція якого відповідає інструкціям у конкурсному оголошенні, технічним специфікаціям і є найвигіднішою для замовника з погляду вартості та гарантії.

Конкурсні процедури та вимоги до надсилання конкурсної пропозиції

До участі у відборі конкурсних пропозицій допускаються конкурсні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього оголошення.

Конкурсні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників конкурсу, що їх подали, до повного завершення надання послуг/передачі товару, але не менше 60 (шістдесяти) днів з дати розкриття пропозицій.

Конкурсні документи (пропозиції) повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) надіслані учасником у електронному вигляді (у форматі PDF) на електронну адресу ГО Сила Взаємодії”: [email protected] та на електронну адресу технічного адміністратора ГО «Взаємодія Плюс»: [email protected] до 00-00 годин  29.12.2024 року, з темою листа «G_MV_DMFA_05 Відкритий конкурс: надання товарів» «Безпечне відображення», ГО Сила Взаємодії»

Всі конкурсні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 00-00 годин 29.12.2024 розгляду не підлягатимуть.

Результати конкурсу будуть повідомлені організатором переможцю конкурсу шляхом надсилання відповідного повідомлення електронною поштою протягом не більше ніж п’яти робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців. Дата засідання конкурсу комітету для розгляду заявок та прийняття рішення має відбутися не пізніше 02.01.2025р.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури відкритого конкурсу приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор конкурсу залишає за собою право вимагати від учасника конкурсу додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього конкурсного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури відкритого конкурсу надсилаючи документи за цим оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор конкурсу може відхилити його конкурсну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор конкурсу не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Контакти: Зацікавлені сторони можуть отримати додаткову інформацію за телефоном тел. 0988482075 (Роман).

Додаток А


Останні публікації цього розділу:

Запрошення до участі у процесі закупівлі послуг оренди офісних приміщень

Тендер на закупівлю генераторів потужністю 8 kW

Запрошення до участі у процесі закупівлі: оренда складських приміщень

Тендер на придбання генераторів

Тендер на постачання комп’ютерної техніки

Конкурс на вибір підрядника із розроблення онлайн-курсів