Конкурс «Найкраща комунікація в громадському секторі» – 2018
ЗАВЕРШЕНО
Конкурс проводить Клуб Піранья. Це спільнота піарників, які працюють у громадських або благодійних організаціях.
Навіщо?
Клуб Піранья проводить цей конкурс, щоб хороші PR-практики публічно назвати хорошими. Зухвала мрія Клубу піранья – зробити так, щоб професію піарника поважали. Промотуючи дійсно круті PR-кейси ми переконаємо усіх, що варті цієї поваги.
Для кого?
Учасниками конкурсу можуть бути організації та ініціативи, які працюють у громадському секторі. Благодійні фонди та соціальні бізнеси теж є громадським сектором. Політичні та релігійні штуки – ні.
Окремо визначимо найкращого піарника чи найкращу піарницю громадського сектору, щоб вручити їй/йому нагороду «Піранья року».
Що?
Журі конкурсу оцінюватиме комунікації в громадських і соціальних проектах:
- просвітницьких
- фандрайзингових
- адвокаційних
- із залученням громади
- в інформаційних кампаніях
Критерії перемоги: вплив (impact), раціональність використання ресурсів, зухвалість, креативність.
Як?
Щоб подати заявку на участь в конкурсі «Найкраща комунікація – 2018», будь ласка, заповніть цю онлайн форму.
Щоб подати заявку на участь в конкурсі «Найкращий піарник/найкраща піарниця», будь ласка, напишіть у довільній формі, чому саме ви варті цієї нагороди на пошту [email protected] до 18 листопада. Якщо ви хочете номінувати свого колегу – алгоритм той само. Напишіть на цю ж пошту в довільній формі чому саме він/вона варті найпрестижнішої професійної нагороди.
Де?
Журі опрацює всі заявки та оголосить про своє рішення 29 листопада на Форумі організаційного розвитку громадянського суспільства. Приходьте на церемонію, це буде мурахошкірно!