Конкурс пропозицій на закупівлю “тривожних валізок” для дітей та підлітків

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


prostirtender_tender_ntylth(1)
Конкурс пропозицій на закупівлю “тривожних валізок” для дітей та підлітків

Благодійна організація «Благодійний фонд «Все Буде Добре – Україна», (далі по тексту Замовник), оголошує Конкурс пропозицій на закупівлю “тривожних валізок” для дітей та підлітків  в рамках проєкту No CBPF-UKR-24-S-INGO-27464 «Покращення та розширення життєво необхідних послуг для підтримки дітей в Україні» в Чернігівській, Дніпропетровській, Донецькій та Сумській областях»

Детальний опис технічних вимог до предмета закупівлі знаходиться у окремому файлі, що додається (Конкурсна форма, Зразок Конкурсної пропозиції https://drive.google.com/drive/folders/1q6XnwV0kQH-I5CSdYsXYNZB_1Kr2L4a9)

Дата оголошення Конкурсу: 26 лютого 2025 р.

Місце постачання Товару: DAP Incoterms 2020 (Delivere dat Place – «Поставка та розвантаження в місце призначення»): Донецька область, м. Краматорськ.

Просимо надіслати вашу цінову пропозицію разом з наступними документами до 20 год. 00 хв.  05 березня 2025 р.

Конкурсні пропозиції повинні мати наступну інформацію:

1) комерційну пропозицію, яка повинна відповідати вимогам викладених у «Конкурсна форма» до запиту;

2) комерційна пропозиція має бути оформлена українською мовою та скріплена підписом;

3) реєстраційні документи:

  • паспорт за реєстрацією ФОП або керівника підприємства – сторінки 1-6 та ті, на яких зазначено місце реєстрації;
  • виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (не старше 3х місяців від дати подання);
  • витяг з реєстру платників єдиного податку (не старше 3х місяців від дати подання), якщо ФОП не є платник єдиного податку, то лист-сповіщення за підписом ФОП, де вказується інформація про форму оподаткування;
  • статут або інший установчий документ компанії (остання редакція);
  • документ, що підтверджує право підпису;
  • довідка про відкриття рахунку/реквізити банку.

4) постачальник має бути зареєстрований на підконтрольній території України.

Скановані копії реєстраційних документів надаються разом з загальним пакетом документів Конкурсної документації.

Якщо до Конкурсної пропозиції не буде прикріплено вищезгадані реєстраційні документи, то така пропозиція не буде розглянута.

Оплата наданих послуг здійснюватиметься в національній валюті України у безготівковій формі на р/р постачальника.

До участі у Конкурсі запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності України, які мають бути належним чином зареєстровані за законодавством України, мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі, у яких заявлений Товар у наявності на складі у вказаній кількості та/або є можливість здійснити доставку протягом вказаного терміну за зазначеним місцем поставки; мають можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна).

Термін поставки Товару: до 15 березня 2025 року, включно.

Вимоги до  Учасників:

  • послуги повинні надаватись суб‘єктом підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України, який має досвід роботи у відповідній сфері, має відповідний КВЕД, має можливість поставити Товар у вказаний в договорі строк та місце.  Умови оплати: перевага буде надана постачальнику, який запропонує оплату – по 100% післяплати.

Визначення переможця Конкурсу, відбудеться організатором після фінансової та технічної оцінки запропонованих комерційних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному оголошенні, але не пізніше 07.03.2025р.

Учасник цього Конкурсу приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор Конкурсу залишає за собою право вимагати від учасника додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього оголошення.

Учасник, надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (проведення Конкурсу) за цим оголошенням, підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор може відхилити його комерційну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови (згідно з технічними вимогами).

Замовник докладає зусиль із запобігання, виявлення та вжиття заходів проти всіх випадків шахрайства та зловживань.

Конкурсні пропозиції повинні бути надіслані з темою листа «Конкурс пропозицій на закупівлю “тривожних валізок” для дітей та підлітків» на електронну адресу: 

[email protected] в копію обов’язково ставити

[email protected]

У разі запитань звертайтесь за електронними адресами: 

[email protected] в копію обов’язково ставити

[email protected]


Останні публікації цього розділу:

Тендер: розробка цифрової платформи “CraftPro Toolkit“

Запит цінової пропозиції на закупівлю спортінвентарю

Запит цінової пропозиції на придбання квадрокоптера

Купівля Комплектів гідності в кількості 500 шт для офісу

Надання послуг для офісу (Надання якісних професійних курсів)

Конкурс на надання послуг із відеозйомки та відеомонтажу