Конкурс щодо надання послуг з моніторингу та оцінки проєкту
ЗАВЕРШЕНО
Запит на офіційну цінову пропозицію
щодо надання послуг з моніторингу та оцінки проєкту
Благодійна організація “Благодійний фонд “НАВКОЛО”, за підтримки Відділу з правоохоронних питань Посольства США в Україні в рамках проєкту “Підвищення спроможності для спеціалістів програми Прокурор громади та спеціалістів Координаційного центру підтримки потерпілих і свідків воєнних злочинів”, оголошує конкурс щодо надання послуг з моніторингу та оцінки проєкту.
Термін реалізації: жовтень 2024 року – травень 2025 року.
Послуги з моніторингу та оцінки проєкту, що включають:
- розробку інструментарію для запланованих заходів в рамках 9 активностей;
- проведення інтерв’ю face-to-face та телефоном;
- проведення фокус-групи (ФГД);
- розшифровку записів інтерв’ю та ФГД;
- проведення польових візитів;
- аналіз кількісних та якісних даних;
- підготовку 10 (десяти) проміжних звітів по окремим активностям;
- підготовку 1 (одного) фінального звіту.
Цільова аудиторія: учасники заходів запланованих в рамках проєкту: прокурори громад, спеціалісти Координаційних центрів підтримки потерпілих і свідків воєнних злочинів.
Серед основних задач:
1. Розробка інструментарію для моніторингу проєкту включає створення ряду методичних матеріалів, які дозволять збирати необхідні дані для оцінки результативності та впливу проєкту.
До них входять анкети для проведення опитувань до та після навчання для оцінки їх результативності, гайди глибинних інтерв’ю з учасниками для отримання якісних даних, реєстраційні форми для заходів, що забезпечують точність обліку учасників, гайд для проведення фокус-груп «lessons learned» з метою отримання колективної думки учасників проєкту, а також чек-лісти для моніторингових візитів, які допоможуть оцінити відповідність діяльності Координаційних центрів підтримки потерпілих і свідків воєнних злочинів запланованим стандартам і критеріям.
Загальна очікувана кількість документів: 22 (Реєстраційні форми – 6, Анкети для тренінгів – 2, Анкети зворотного зв’язку – 6, гайди глибинних інтерв’ю (КІІ) – 4, гайд фокус-групи – 1, анкета для Координаційний центрів – 1, Форми для польових візитів – 2.
2. Глибинні інтерв’ю з учасниками навчальних активностей з метою збору якісних показників результативності, таких як: задоволеність навчанням, суб’єктивна оцінка якості програми та організації заходів, рівня тренерів, залученості до заходів, запиту на інші теми тощо.
Якісні дані будуть транскрибовані та проаналізовані, а деякі уривки інтерв’ю (без зазначення авторства) будуть включені до звіту як цитати.
Окремі інтерв’ю щодо впровадження цифрової платформи можуть бути проведені телефоном.
Загальна очікувана кількість інтерв’ю: 26 (кількість face-to-face інтерв’ю – 16, а також 10 інтерв’ю телефоном для виявлення кількості Координаційних центрів, що почали використання цифрового механізму для перенаправлення в своїй роботі.
3. Розшифровка записів інтерв’ю та ФГД, тобто перетворення усних висловлювань у письмовий текст зі збереженням точності висловлювань, які можуть бути важливими для інтерпретації даних.
Загальна кількість записів що заплановано – 17 (16 інтерв’ю та одна фокус-групова дискусія).
4. Проведення фокус-групової дискусії в рамках сесії “lessons learned”, під час якої учасники проаналізують досвід реалізації проєкту, виділяючи ключові уроки, які можна винести з цього досвіду.
Метою такої сесії є ідентифікація успіхів, викликів та недоліків, а також пошук шляхів для покращення майбутніх проєктів.
Результати дискусії будуть використовуватися для формування рекомендацій та вдосконалення процесів у майбутньому.
Загальна кількість фокус-груп – 1.
5. Ведення електронної бази даних учасників навчальних активностей та воркшопів, що передбачає створення та наповнення бази відомостей про людей, які беруть участь у навчальних заходах або програмах відповідно до даних внесених в паперові відомості.
База даних має дозволити зберігати, впорядковувати та оновлювати інформацію, щоб забезпечити ефективне управління процесом навчання і моніторинг прогресу проєкту.
Цей процес також передбачає щомісячний аналіз кількісних показників дизагрегованих за статтю, віком, локацією, тощо, та підготовку кількісних звітів відповідно до шаблону.
Загальна кількість активностей, по яких заплановано ведення бази учасників – 6.
6. Проведення 10 моніторингових візитів, під час яких передбачено через спостереження та заповнення «чек-ліста» оцінити якість і зміст заходів, приміщення (щодо доступності, безпечності тощо) та роботу спеціалістів Координаційних центрів.
Кількість запланованих моніторингових візитів – 10 (Області: Київська (два виїзди), Чернігівська, Сумська, Харківська, Луганська (Кам’янське), Донецька (Дніпро), Запорізька, Миколаївська, Херсонська).
7. Проведення 3 моніторингових візитів, щоб оцінити зміст навчальних заходів для дітей.
Під час кожного візиту моніторингова команда спостерігає за процесом проведення навчальних заходів, звертаючи увагу на відповідність змісту програмі, методи навчання, активність дітей, залученість та взаємодію з викладачами.
Кількість запланованих моніторингових виїздів – 3 (Цільові локації: м. Київ, м. Буча, м. Львів, м. Болград).
8. Аналіз звітів щодо навчальних заходів.
Для узагальнення кількісних показників щодо охоплення дітей навчальними заходами передбачається проведення аналізу 30 звітів, що будуть надані прокурорами після їх проведення.
Загальна кількість звітів, які мають бути включені до аналізу – 30.
9. Підготовка коротких аналітичних звітів щодо кожної активності, кількість запланованих активностей по яким передбачені звіти з моніторингу – 10.
Звіти мають включати результати по всіх моніторингових активностях проведених в рамках кожної активності, включно із кількісними та якісними даними по запланованих індикаторах проєкту.
Загальна кількість проміжних звітів, що мають бути підготовлені в ході проєкту – 10.
10. Підготовка фінального звіту, який включає детальний огляд проведених активностей у межах проєкту, з акцентом на їхній відповідності запланованим завданням, кількісні та якісні результати, яких вдалося досягти, порівняння з початковими цілями та очікуваннями, опис проблем і перешкод, які виникли під час реалізації, і способів їх подолання, рекомендації щодо покращення майбутніх проєктів.
Очікуваний документ – один загальний звіт (в форматі .doc чи .ppt), що буде містити інформацію про всі реалізовані активності, з візуалізацією та наративною частиною, а також узагальнені висновки та рекомендації.
Кого ми шукаємо:
- постачальник має бути суб‘єктом підприємницької діяльності, належним чином зареєстрованим за Законодавством України на підконтрольній території України;
- наявність відповідних КВЕД для здійснення необхідної діяльності;
- можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою (за наявності) та підписом (договір надання послуг, рахунок-фактура, видаткова накладна тощо);
- доведений досвід надання послуг з моніторингу та активності проєктів;
- не менше 2 років досвіду у сфері моніторингу та оцінки / досліджень громадської думки;
- фахівці надавача послуг повинні мати вищу освіту у сфері соціології / психології / соціальних наук або іншої суміжної сфери;
- досвід співпраці з державними посадовими особами, професійними середовищами, особливо у сфері системи органів прокуратури буде перевагою.
У випадку, якщо постачальник надає свою пропозицію він заявляє та гарантує, що він і всі його субпідрядники будуть захищати людей від сексуального домагання і сексуальної експлуатації, термін «сексуальна експлуатація» має значення будь – якого зловживання, чи спроби зловживання уразливим становищем, владою або довірою з метою сексуальної експлуатації, включаючи, але не обмежуючись, набуття грошової, соціальної чи політичної вигоди від сексуальної експлуатації інших. Подібним чином, термін «сексуальне домагання» має значення фізичної дії чи погрози сексуального характеру, як з використанням сили, так і в нерівних чи примусових умовах».
БО БФ «НАВКОЛО» докладає зусиль із запобігання, виявлення та вжиття заходів проти всіх випадків шахрайства та зловживань.
Для участі в конкурсі необхідно надати:
- комерційну пропозицію з назвою послуги та її ціною (завірену підписом та печаткою (за наявності));
- скан-копію паспорта – сторінки 1-6 та ті, на яких зазначено місце проживання;
- скан-копію картки платника податків РНОКПП (ІПН);
- витяг з реєстру платників єдиного податку;
- виписку з єдиного державного реєстру;
- довідку з банку про наявність рахунку;
- сертифікати;
- дипломи;
- резюме тощо.
Надсилайте свої комерційні пропозиції з пакетом реєстраційних документів на електронну адресу фонду: [email protected] в термін до 07 жовтня 2024 року включно.
В темі листа просимо зазначати: “Комерційна пропозиція на послуги з моніторингу та оцінки”.
Контактна особа:
Астахова Анастасія – спеціалістка з закупівель.
У разі виникнення питань звертатись на електронну адресу: [email protected].
У темі листа вказати: “Комерційна пропозиція на послуги з моніторингу та оцінки”.