Конкурс соціальної реклами про протидію дискримінації
ЗАВЕРШЕНО
Фестиваль соціальної реклами Molodiya Festival спільно з Кампанією проти дискримінації оголошують конкурс соціальної реклами про протидію дискримінації.
Конкурсні роботи мають мотивувати людей боротися з утисками та розповідати про доступні методи такої боротьби.
Найкращі роботи отримають грошові винагороди, ротацію в кінотеатрах та на телебаченні. Кампанія пройде під хештегом #атобітакокей? і закликатиме людей не бути пасивними, а відстоювати свої права.
«Тобі натякають на звільнення, бо ти «надто гейський» для цієї компанії, не здають квартиру через луганську прописку, ще з часів царя Гороха обіцяють пандус біля будинку, #атобітакокей? Чому б замість мовчки ковтати, не звернутися, наприклад, у відповідні інституції? Дискримінація поза законом, і є безліч інструментів для протидії їй. Буди в собі самурая і відстоюй свої права. Такі меседжі ми разом з Кампанією проти дискримінації хочемо бачити у конкурсних роликах, аби разом спонукати людей не бути пасивними «терпилами», — пояснюють в Molodiya Festival.
«Методів протидії достатньо: переговори з дискримінатором та роз’яснення незаконності його/її дій, привернення уваги ЗМІ до факту порушення прав людини, публічні вибачення, звернення до омбудсмена, звернення в суд», — додає Ірина Текучова, координаторка Кампанії проти дискримінації.
Бриф: www.molodiya.com.ua
Дедлайн: 15 грудня