Конкурс з закупівлі поліграфічних послуг
БО БФ «Жовто Блакитні Крила» в межах проєкту «Посилення соціального захисту дітей в Україні шляхом впровадження стандартів НАССР і модернізації шкільних їдалень» оголошує конкурс з закупівлі поліграфічних послуг і поліграфічно-брендової продукції з тематики проєкту.
Проєкт реалізовують БО БФ «Жовто Блакитні Крила» у партнерстві з ChildFund Deutschland, за фінансової підтримки Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку Німеччини (BMZ).
Технічне завдання:
Закупівля поліграфічних послуг, брендової поліграфічної продукції для проведення проєктних заходів:
- Надання поліграфічних послуг з дизайну, верстки і друку посібників для учасників навчально-практичних заходів, включаючи педагогічні та методичні матеріали для підтримки тренінгу:
- наклад – 460 примірників;
- кількість сторінок – до 40.
- чорно-білий друк.
- кріплення – пружина (зелена).
- формат – А4 (двосторонній).
- наявність ілюстрацій з тематики тренінгу (не менше 7-10 малюнків/коміксів).
- Друк інформаційних матеріалів (брошури з інформацією про проект, аналітичні матеріали, анкети, статистичні дані):
- наклад – 110 комплектів інформаційних матеріалів;
- кількість сторінок – до 50;
- чорно-білий друк;
- формат – А4 (двосторонній);
- кріплення – скоба.
- Друк блокноту з логотипом проєкту:
- наклад – 600 примірників;
- чорно-білий друк;
- формат А5, розмір 148*210 мм;
- Кількість сторінок – до 50.
- Виготовлення екологічної кулькової ручки з логотипом проекту:
- корпус виготовлений з цупкого крафт-паперу з кольоровими пластиковими вставками. кількість – 1500 штук.
Вимоги до учасника конкурсу:
- Документи суб’єкта підприємницької діяльності;
- Наявність відповідних КВЕДів;
- Оригінал Рахунка-фактури;
- Комерційна пропозиція;
- Ціни повинні бути вказані в національній валюті;
- сума ПДВ (в разі сплати, окремим рядком).
- Можливість надання послуг в стислі терміни.
- Інші документи, які можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).
Оплата здійснюватиметься в національній валюті України в безготівковій формі. Переможцем стане постачальник, пропозиція якого відповідає оголошенню, вимогам та є найвигіднішою для замовника з погляду вартості та якості надання товару. Договір на закупівлю послуг підписується до 31 грудня 2026 року.
Кінцевий термін подання конкурсної пропозиції: 28 березня 2025 року. Пропозиції, отримані після вказаного терміну, не розглядаються.
Конкурсні процедури та вимоги до надсилання конкурсної пропозиції:
До участі у конкурсі допускаються пропозиції, які повністю відповідають умовам цього оголошення.
Конкурсні документи (пропозиції) повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника конкурсу та засвідчені печаткою (за наявності) та у форматі PDF мають бути надіслані на електронну адресу: [email protected].
Тема листа: «Конкурс. Закупівля поліграфічних послуг».
Додаткові застереження:
Учасник конкурсу погоджується з тим, що організатор конкурсу залишає за собою право вимагати від учасника додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього конкурсного оголошення.
Учасник конкурсу, надсилаючи документи для участі у конкурсі, підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор конкурсу може відхилити його цінову пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть вигідніші умови. Організатор конкурсу не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції за умови отримання вигідніших умов.