Конкурс заявок щодо розробки стратегій розвитку територіальних громад

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Chemonics PFRU

Screenshot 2025-01-22 165812
Конкурс заявок щодо розробки стратегій розвитку територіальних громад

Фонд «Партнерство за сильну Україну», Фаза 2  (ФПСУ-2)

Запит на подання заявки для активності “Підтримка розробки стратегій розвитку територіальних громад”

***** ВИМОГИ ЩОДО ЕТИКИ ТА ДІЛОВОЇ ПОВЕДІНКИ ***** 

Кімонікс Великобританія Груп Лтд. (далі – Кімонікс) прагне до доброчесності у сфері закупівель і обирає грантоотримувачів лише на основі об’єктивних бізнес-критеріїв, таких як технічні переваги та співвідношення ціни та якості.

Кімонікс не толерує шахрайства, змови між заявниками, фальсифікованих пропозицій/заявок, хабарництва або «відкатів». Будь-яка організація або фізична особа, що порушує ці стандарти, буде дискваліфікована з цієї конкурсної процедури, позбавлена майбутніх можливостей і про неї може бути повідомлено як в наш Офіс Ділової Поведінки, так і у Міністерство закордонних справ, справ Співдружності та розвитку Сполученого Королівства (МЗС СК).

Співробітники Фонду «Партнерство за сильну Україну», Фаза 2 (ФПСУ-2) та Кімонікс не мають право вимагати, а заявникам заборонено пропонувати будь-які грошові винагороди, гонорари, комісію, кредит, подарунки, чайові, цінності чи компенсацію в обмін на сприятливе ставлення під час конкурсу. Про всі неналежні вимоги з боку співробітників фонду просимо повідомляти за електронною адресою [email protected].  

Заявники, які відповідають на цей Запит, повинні підписати заяву, використовуючи шаблон, доступний у Додатку А до Запиту, і включити наступну інформацію до своєї заявки:

  • Розкрити будь-які близькі, родинні або фінансові відносини зі співробітниками Кімонікс або проєкту. Наприклад, якщо двоюрідний брат заявника працює в проєкті, заявник повинен вказати це.
  • Розкрити будь-які сімейні або фінансові відносини з іншими заявниками, які подають заявки. Наприклад, якщо батько заявника є власником компанії, яка подає іншу заявку, заявник повинен вказати це.
  • Засвідчити, що ціни в заявці були визначені самостійно, без будь-яких консультацій, комунікацій або домовленостей з будь-яким іншим заявником або конкурентом з метою обмеження конкуренції.
  • Засвідчити, що вся інформація в заявці та вся супровідна документація є достовірною і точною.
  • Засвідчити розуміння та згоду із заборонами Кімонікс щодо шахрайства, хабарництва та «відкатів».

1. Основні Деталі

Деталі Запиту

№ Запиту

TP_012025

Назва активності

Підтримка розробки Стратегій розвитку територіальних громад

Дата оголошення:

22 січня 2025 року

Кінцева дата подання:

23:59, 05 лютого 2025 року

Місце реалізації:

Завдання № 1: Святогірська, Охтирська та Киселівська громади

Завдання № 2: Седнівська, Киїнська, Яблунівська громади

Контактна особа:

[email protected]

Кінцевий термін подання запитань щодо цього Запиту

23:59, 03 лютого 2025

2. Опис Активності

2.1 Загальна інформація

ФПСУ-2 (що реалізується компанією «Кімонікс»)- це багаторічна донорська програма, що фінансується урядами Канади, Естонії, Фінляндії, Нідерландів, Норвегії, Швеції, Швейцарії, Великобританії та США. Метою ФПСУ-2 є зміцнення стійкості українського уряду перед лицем російської агресії проти України шляхом надання необхідної підтримки місцевим громадам у співпраці з українським урядом, громадянським суспільством, засобами масової інформації та приватним сектором. ФПСУ-2 складається з наступних результатів:

Результат 1: Запобігти ізоляції людей, які проживають на ТОТ (тимчасово окупаних територіях), та підготуватися до звільнення та реінтеграції

Результат 2: Відновлення та покращення основних послуг для зміцнення довіри населення до Української держави

Результат 3: Зміцнення вертикальної та горизонтальної соціальної згуртованості для забезпечення стійкості суспільства до російської агресії

Результат 4: Збір та обмін даними та уроками для інформування про програми ФПСУ-2 та національну політику

Основним партнером ФПСУ-2 є Уряд України, центральна та місцева влада, політичне та адміністративне керівництво відповідних органів центральної, обласної та місцевої влади. Хоча Уряд і є основним партнером ФПСУ-2, ФПСУ-2 не надаватиме кошти безпосередньо Урядові; натомість ФПСУ-2 фінансуватиме проєкти від імені Уряду. Окрім того, ФПСУ-2 взаємодіє з іншими основними партнерами, в тому числі громадами, суб’єктами громадянського суспільства, НУО та приватним сектором. Продовжуючи свою роботу із посилення стійкості, ФПСУ-2 взаємодіятиме безпосередньо з одержувачами грантів, постачальниками товарів і послуг з метою підтримки проєктів і найважливішими партнерами-виконавцями та зацікавленими сторонами за проєктами. 

Ця грантова активність безпосередньо підтримуватиме програмні цілі в рамках Результату 2 «Відновлення та покращення основних послуг для зміцнення довіри населення до Української держави».

2.2 Мета Активності

Ця грантова активність буде зосереджена на наданні підтримки адміністраціям громад у розробці Стратегій розвитку територіальних громад (Стратегій розвитку) разом з відповідними Планами реалізації. В рамках цього гранту будуть профінансовані наступні заходи.

Завдання №1: Розробка Плану реалізації для трьох пілотних громад 

Грантер продовжить роботу з первинними трьома пілотними адміністраціями громад, які були визначені протягом 2024 року. Грантер розробить плани реалізації для впровадження затверджених Стратегій розвитку, які були раніше завершені у 2024 році. Плани реалізації та Картування донорів будуть завершені для трьох перших пілотних громад – Киселівської, Охтирської та Святогірської.  

Завдання №2: Розробка стратегій розвитку для громад «Хвилі 2»

Визначити та відібрати нову хвилю громад, яка включатиме до трьох нових громад для розробки Стратегій розвитку в рамках «Хвилі 2». Ця робота відбуватиметься в Чернігівській області, попередньо проєктом ФПСУ-2 відібрано три громади: Седнівська, Киїнська та Яблунівська. Заявники повинні звернути увагу, що ці три громади можуть бути змінені після остаточного присудження гранту.

Загалом, ФПСУ-2 надасть гранти на підтримку розробки Стратегій розвитку для шести громад. Метою діяльності є розробка єдиного та узгодженого планового документу, який забезпечить узгодження короткострокових пріоритетів відновлення з довгостроковими стратегіями розвитку. Ці стратегії розвитку та супровідні плани реалізації будуть розроблені із застосуванням партисипатовного підходу «знизу-вгору», який включає зворотній зв’язок з громадою, щоб забезпечити створення інклюзивного плану, який принесе користь усім мешканцям громади. Обсяг робіт, пов’язаних з реалізацією грантової діяльності, наведено у додатку до цього документу.

2.3 Детальний Опис Активності

ФПСУ-2 пропонує підтримати зусилля з планування та координації відновлення в Україні за участі громадськості та з урахуванням місцевої специфіки шляхом розбудови спроможності та сприяння розробці стратегій розвитку та пов’язаних з ними планових документів на рівні територіальних громад. Це передбачає заохочення прийняття підходу до визначення пріоритетів, орієнтованого на потреби громади, для подальшої розбудови спроможності громад у плануванні відновлення та отримання права на фінансування інфраструктурних проєктів відновлення з державного бюджету; кожна громада повинна мати стратегію або план відновлення, розроблені та затверджені на місцевому рівні. Окрім Стратегії розвитку, громадам важливо також розробити План реалізації, в якому будуть детально прописані конкретні дії, терміни та розподіл ресурсів, необхідні для ефективного відновлення.

В рамках цього гранту, ФПСУ-2 підтримує розробку (або оновлення) планового документу Стратегії розвитку територіальної громади та Плану реалізації, що її супроводжує.

Стратегія розвитку – це плановий документ, необхідний для державної регіональної політики. Вона визначає стратегічні та оперативні цілі і завдання сталого розвитку територіальної громади, розроблені на конкретний період реалізації з урахуванням пріоритетів Державної стратегії регіонального розвитку та відповідних регіональних стратегій розвитку, а також пріоритетів громади та населення. План реалізації, як частина Стратегії розвитку, є ключовим документом, призначеним для операціоналізації цілей і завдань, викладених у Стратегії розвитку. Цей план забезпечує детальну структуру для практичного виконання Стратегії, визначаючи дії, терміни, ресурси та відповідальність, необхідні для досягнення сталого розвитку в громаді.

При розробці Стратегії розвитку слід дотримуватися Закону України «Про засади державної регіональної політики» та Методичних рекомендацій щодо порядку розроблення, затвердження, реалізації, проведення моніторингу та оцінювання реалізації стратегій розвитку територіальних громад, затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 21 грудня 2022 року № 265.

Нижче наведено перелік очікуваних результатів для Завдань 1 та 2.

Завдання 1: Розробка Плану реалізації для трьох пілотних громад

Опис

Пов’язані результати

 1.

У співпраці з адміністрацією громади грантер розробить План реалізації, який чітко визначить часові рамки впровадження Стратегії розвитку Киселівської громади

Розробка проєкту Плану реалізації: Для Киселівської громади буде завершено розробку проекту Плану реалізації

 2.

У співпраці з адміністрацією громади грантер розробить План реалізації, який чітко визначить часові рамки впровадження Стратегії розвитку Охтирської громади

Розробка проєкту Плану реалізації: Для Охтирської громади буде завершено розробку проекту Плану реалізації

 3.

У співпраці з адміністрацією громади грантер розробить План реалізації, який чітко визначить часові рамки впровадження Стратегії розвитку Святогірської громади

Розробка проєкту Плану реалізації: Для Святогірської громади буде завершено розробку проекту Плану реалізації

 4.

У співпраці з адміністрацією громади та представниками ФПСУ-2 грантер доопрацює проект Плану реалізації для Киселівської громади

Остаточний План реалізації: Для Киселівської громади затвердять остаточний План реалізації

 5.

У співпраці з адміністрацією громади та представниками ФПСУ-2 грантер доопрацює проект Плану реалізації для Охтирської громади

Остаточний План реалізації: Для Охтирської громади затвердять остаточний План реалізації

 6.

У співпраці з адміністрацією громади та представниками ФПСУ-2 грантер доопрацює проект Плану реалізації для Святогірської громади

Остаточний План реалізації: Для Святогірської громади затвердять остаточний План реалізації

 7.

Грантер визначить потенційних міжнародних донорів та донорів приватного сектору, які працюють на рівні області та потенційно можуть підтримати пріоритети відновлення Киселівської громади.

Картування донорів: Для Киселівської громади буде підготовлена карта потенційних донорів, які працюють в області.

 8.

Грантер визначить потенційних міжнародних донорів та донорів приватного сектору, які працюють на рівні області та потенційно можуть підтримати пріоритети відновлення Охтирської громади.

Картування донорів: Для Охтирської громади буде підготовлена карта потенційних донорів, які працюють в області.

 9.

Грантер визначить потенційних міжнародних донорів та донорів приватного сектору, які працюють на рівні області та потенційно можуть підтримати пріоритети відновлення Святогірської громади.

Картування донорів: Для Святогірської громади буде підготовлена карта потенційних донорів, які працюють в області.

Завдання 2: Розробка Плану реалізації для громад «Хвилі 2»

Опис

Пов’язані результати

 1.

Налагоджує співпрацю із зазначеною територіальною громадою та координує спільні дії щодо розробки Стратегії розвитку.

Меморандум або угода: Меморандум або Угода про співпрацю та план дій для розробки Стратегії розвитку.

 2.

Надає рекомендації та іншу експертну й організаційну допомогу для запуску розробки Стратегії.

Рішення виконавчого комітету: Рішення виконавчого комітету відповідної громади про початок процесу розробки Стратегії розвитку.

 3.

Надає експертну та організаційну підтримку у створенні робочої групи з розробки Стратегії, забезпечивши різноманітне представництво та розробивши Положення про робочу групу.

Затверджені Положення: Робочі групи мають бути сформовані, а затверджені Положення мають бути доопрацьовані.

  4.

Співпрацює з громадою для створення профілю громади на основі наявних даних.

Профіль громади: Профіль громади буде розроблено та подано до ФПСУ-2 на розгляд та затвердження.

  5.

Підтримує організацію щонайменше одного засідання Робочої групи. Це буде включати в себе:

- представлення та фасилітацію обговорень щодо методології Стратегії розвитку, збору даних,

- фасилітацію обговорень щодо визначення місії, бачення та викликів громади.

План збору даних: План збору даних, що визначає джерела, механізми та відповідальних осіб. План повинен включати звіт по кожній громаді, який висвітлює бачення майбутнього та проблеми громади, визначені Робочою групою для кожної громади.

  6.

Надає експертну та організаційну підтримку для збору даних та соціально-економічного аналізу у співпраці з громадою.

Звіт про соціально-економічний аналіз: Соціально-економічний аналіз буде проведено в кожній визначеній громаді в рамках хвилі 2.

 7.

Підтримує засідання Робочої групи:

- презентує та сприяє обговоренню результатів соціально-економічного аналізу,

- сприяє у визначенні напрямків розвитку громади

- сприяє у визначенні ідей, індикаторів, систем моніторингу, стратегічних та операційних цілей.

Звіти робочих груп: для кожної громади 2-ї хвилі буде підготовлено звіт, в якому буде детально описано хід розробки Стратегії розвитку та висвітлено операційні цілі.

 

  8.

На основі отриманих даних розробляє проект Стратегії розвитку.

Проєкт Стратегії розвитку: Проект Стратегії розвитку для кожної громади буде подано на розгляд до ФПСУ-2.

  9.

Сприяє громадському обговоренню та прийняттю Стратегії, надаючи підтримку під час заходів та враховуючи відгуки для доопрацювання проекту Стратегії, що подається на затвердження громаді.

Остаточний документ Стратегії розвитку: Остаточний проект Стратегії розвитку буде представлений на затвердження громади.

 10.

У співпраці з адміністрацією громади грантер розробить План реалізації, який чітко визначить графік завершення розробки Стратегії розвитку.

Проєкт Плану реалізації: Проект Плану реалізації буде завершено для кожної з громад 2-ї хвилі.

11.

У співпраці з адміністрацією громади та ФПСУ-2 грантер доопрацює проект Плану реалізації для громад 2-ї хвилі.

Остаточний План реалізації: Остаточний план реалізації буде затверджено для кожної з громад 2-ї хвилі.

12.

Грантер визначить потенційних міжнародних донорів та донорів приватного сектору, які працюють на рівні області та потенційно можуть підтримати пріоритети відновлення для кожної з громад 2-ї хвилі.

Картування донорів: Для кожної з громад 2-ї хвилі буде підготовлена карта потенційних донорів, які працюють в області.

3. Детальна інформація про Заявку

3.1 Деталі Гранта

 

Доступний вид Гранта

З відшкодуванням витрат (грантер надаватиме фінансові звіти для покриття понесених витрат за грантом)

Очікувана кількість Грантів

Один

Очікуваний розмір Гранта

Остаточна сума гранту залежатиме від грантових активностей, і під час остаточних переговорів між ФПСУ-2 та грантером може бути змінена в порівнянні із  початково запитуваним відібраним аплікантом розміром фінансування при подачі заявки .

3.3 Одержувачі:

Одержувачем гранту може стати організація з глибокими знаннями політик та процедур, пов’язаних з розробкою та впровадженням Стратегій розвитку територіальних громад, а також практичним досвідом їх розробки. Крім того, заявники повинні забезпечити узгодженість Стратегій розвитку з Обласними та Національними планами розвитку. Заявники повинні продемонструвати як свої попередні результати, так і здатність реалізовувати активності, які відповідають обсягу робіт, що описуються в рамках цього Запиту.

Перевага надаватиметься національним організаціям, очолюваним жінками.

3.4 Критерії відповідності та передумови для подання заявки/проєктної пропозиції:

  • Заявники мають бути громадською організацією або неурядовою організацією організацією (НУО), офіційно зареєстрованою, та визнаною відповідно до законодавства України, а також дотримуватися всіх чинних цивільних і податкових норм.
  • Заявники зобов’язані повністю співпрацювати в процесі перевірки ФПСУ-2 щодо належної обачності (Due Diligence) і заповнити форму оцінки належної обачності, надану в межах цього запиту на подання заявок. Крім того, заявники будуть перевірені за допомогою Visual Compliance.
  • Заявники повинні мати статус неприбуткової організації.
  • Персонал органзації має складатися з кваліфікованих фахівців, чий досвід дозоляє керувати проєктом та забезпечувати фінансову відповідальність, а також розпоряджатися відповідним бюджетом.
  • Заявники не мають права пропонувати або постачати будь-які товари, виготовлені компаніями Huawei Technology Company, ZTE Corporation, Hytera Communications Corporation, Hangzhou Hikivision Digital Technology Company, Dahua Technology Company.
  • Заявники повинні дотримуватись вимог щодо етичної поведінки та ділової етики, викладених на титульній сторінці цього документу, а також Кодексу поведінки постачальників Кімонікс (включеного у Форму самооцінки заявника, Додаток C), який базується на FCDO Code of Conduct.
  • В бюджеті заявник має зазначати лише ті витрати, які є прийнятними відповідно до FCDO Eligible Cost Guidance for Commercial Contracts, та FCDO Eligible Cost Guidance for Accountable Grant Agreements.
  • Заявники не мають права пропонувати або постачати товари чи послуги, що надаються постачальниками, включеними до будь-яких списків призупинених, недопущених чи заборонених учасників, що використовуються урядами Великобританії або Сполучених Штатів.
  • Заявники повинні продемонструвати наявність ефективної структури управління та систем менеджменту, включаючи фінансові, адміністративні та технічні політики й процедури, а також систему внутрішнього контролю, яка забезпечує захист активів, запобігання шахрайству, хабарництву, корупції, зловживанню коштами чи їх нецільовому використанню.
  • Заявники повинні мати Політику охорони здоров’я, добробуту та прав людини та надати деталі процедур і заходів, які гарантують дотримання цієї політики під час реалізації проєкту.
  • Заявники повинні забезпечити обов’язок належної турботи (duty of care) щодо своїх співробітників та/або консультантів і надати відповідні політики, процеси та процедури, що підтверджують здатність виконувати цю вимогу.
  • Наступні типи організацій НЕ будуть мати право на отримання гранту за цією програмою:
    • Будь-які організації, зареєстровані на тимчасово окупованих територіях України, які не змінили своєї реєстрації на території, підконтрольні уряду України.
    • Будь-яка організація, яка не зареєстрована офіційно в країні імплементації проєкту (якщо це не було спеціально затверджено FCDO).
    • Будь-які організації, які раніше були викриті у нецільовому використанні коштів донорів за останні пʼять років.
    • Будь-яка організація, включена до додаткового списку заборонених осіб або організацій, який може бути наданий урядом Великобританії.
    • Будь-які організації, назви яких фігурують у Visual Compliance (пошуковій системі, що перевіряє списки виключених осіб і організацій Великобританії, США та інших країн) з активним виключенням.
    • Політичні партії, угрупування, установи або їхні дочірні компанії та афілійовані структури.
    • Організації, які підтримують або пропагують антидемократичну політику чи незаконну діяльність.
    • Будь-яка організація, зареєстрована в Росії.
    • Організації, повʼязані з будь-якою особою чи органзацією, яка внесена до Державного реєстру санкцій Ради національної безпеки і оборони України (РНБО).  

3.5 Як подати заявку:

Документи, необхідні для подання заявки:

  • Форма грантової пропозиції (Додаток A)
  • Бюджет (Додаток B)

Заявники (учасники) повинні подати Форму грантової пропозиції та Бюджет у наданих форматах і дотримуватися інструкцій і вказівок, зазначених у цьому додатку.

  • Форма самооцінки заявника DD (Додаток C)

Усі організації, які обираються для отримання гранту, підлягають оцінці ризиків до присудження гранту. Ця оцінка проводиться для визначення, чи має організація мінімальні управлінські можливості для роботи з коштами Великобританії та чи відповідає вона Кодексу поведінки постачальників Кімонікс (включеному до Форми самооцінки заявника), який базується на FCDO Code of Conduct. Тому заявник зобов’язаний заповнити форму самооцінки як перший етап у процесі оцінки ризиків до присудження гранту. Заявники повинні надати копії всіх наявних політик чи установчих документів, які запитуються у Формі самооцінки заявника, разом із грантовою пропозицією.

  • Шаблон звітування моніторингу та оцінки (МіО) (Додаток Д)
  • Матриця ризиків (Додаток Е)
  • Листи-згоди адміністрацій на співпрацю (за можливості).

Проєктна пропозиція повинна бути підписана уповноваженим представником заявника.

Заявки мають подаватися українською мовою (формат Word, шрифт Times New Roman, розмір шрифту 11, одинарний інтервал, обсяг – до 10 (десяти) сторінок) на основі шаблонів у додатках A, B, С, D, E.

Заявки (включаючи технічну її частину, бюджетну пропозиції та супровідну документацію) мають бути подані в електронному вигляді на адресу [email protected] з зазначенням номера запиту на подання заявок (TP_012025). Заявки повинні бути подані не пізніше ніж 05 лютого 2025 року [23:59 по Київському часі].

Усі документи, необхідні за цим запитом на подання заявок, повинні бути подані до зазначеного кінцевого терміну. Ненадання всіх необхідних документів може вважатися некоректним поданням, і Кімонікс залишає за собою право відхилити такі заявки. 

4.    Оцінювання

4.1 Перегляд заявок/проєктних пропозицій та відбірковий процес (Конкурс):

Заявники повинні запропонувати детальні стратегії реалізації, які відповідають розгорнутому опису запропонованих заходів, наведених в розділі 2.3 Детальний опис Активності і демонструють глибоке розуміння потреб програми ФПСУ-2. 

Повні заявки будуть оцінюватися відповідно до критеріїв оцінки переваг, наведених у таблиці нижче.

Критерії оцінки переваг

Рейтинг (Бали)

 A. Технічна експертиза та дизайн проєкту

50

B. Попередня діяльність та досвід

25

C. Бюджет і співвідношення ціни та якості

20

D. Управління ризиками

5

Загальна оцінка (максимум 100 балів)

100

Ці елементи критеріїв оцінки за перевагами описані більш детально нижче.

A. Технічна експертиза та дизайн проєкту: 50 балів

Цей критерій має включати:

  • Якість та доцільність проєктної пропозиції з точки зору життєздатності запропонованого технічного підходу (тобто, підходу, що здатний у повній мірі забезпечити досягнення запланованих результатів).
  • Відповідність запропонованої методології.
  • Релевантність і якість інтегрованих підходів GEDSI (Політика забезпечення гендерної рівності, інклюзії осіб з інвалідністю та соціальної інтеграції).

Проєктна пропозиція повинна чітко відображати знання заявника про програму та механізми, необхідні для проведення комплексної й точної оцінки на різних етапах реалізації програми. Заявники, які здатні запропонувати інноваційні рішення, зокрема ті, що враховують гендерну рівність, різноманітність і інші наскрізні аспекти, отримають вищу оцінку порівняно з тими, хто цього не демонструє.

Відповідність меті та пріоритетам конкурсу:

  • 50 балів: подана заявка повністю відповідає темі та пріоритетам, зазначеним у межах технічного завдання (Scope of Work), запропонований технічний підхід обґрунтовано можна вважати здатним досягти очікуваних результатів, відповідний і послідовний підхід GESDI інтегрований.
  • 40 балів: подана заявка повністю відповідає темі та пріоритетам, зазначеним у межах технічного завдання, запропонований технічний підхід обґрунтовано можна вважати здатним досягти очікуваних результатів, однак підхід GESDI інтегрований частково або не повністю.
  • 30 балів: технічна експертиза або проєктний дизайн частково розкриті відповідно до технічного завдання, однак відповідний підхід GESDI інтегрований.
  • 20 балів: технічна експертиза або проєктний дизайн частково розкриті, підхід GESDI не інтегрований.
  • 10 балів: технічна експертиза і проєктний дизайн частково розкриті відповідно до технічного завдання, підхід GESDI не інтегрований.
  • 0 балів: заявка не відповідає темі та пріоритетам конкурсу, методологія є непослідовною, підхід GESDI не розроблений.

B. Попередня діяльність та досвід: 25 Балів

Цей критерій має включати:

  • До трьох (3) прикладів завершених робіт, які є технічно або контекстуально схожими на запропоновані заходи.
  • Контактну інформацію персоналу з попередніх завершених проєктів, до яких ФПСУ-2 може звернутися за рекомендаціями.
  • Резюме (CV) залученого персоналу.

Критерії попередньої діяльності та досвіду повинні відповідати детальному опису програми, наведеному в Розділі 2.3. Будь-які приклади попередньої діяльності, надані заявником, повинні узгоджуватися з технічними/тематичними цілями запропонованої програми.

Відповідність меті та пріоритетам конкурсу:

  • 25 балів: заявник має необхідний досвід та ресурси для успішної реалізації (до трьох (3) прикладів попередніх виконаних проєктів, які технічно або тематично схожі на запропоновану активність), а залучений персонал має відповідний рівень компетентності.
  • 15 балів: заявник частково володіє необхідним досвідом та ресурсами для успішної реалізації гранту.
  • 0 балів: заявник не має необхідного досвіду та ресурсів для успішної реалізації гранту.

C. Бюджет і співвідношення ціни та якості: 20 Балів

  • Очікується, що заявник надасть детальний бюджет за статтями витрат (Додаток B), який буде розглянутий на предмет розумності витрат, повноти та співвідношення ціни та якості. Добре підготовлений бюджет має бути прозорим і обґрунтованим, демонструвати найкраще використання ресурсів організації та гранту для забезпечення ефективності витрат (Value for Money, VFM) для FCDO. Примітки до бюджету мають деталізувати, як грантоотримувач визначив вартість одиниць.

Відповідність меті та пріоритетам конкурсу:

  • 20 балів: запропонований бюджет є прозорим і обґрунтованим і відповідає підходу «найвища якість за найкращу ціну» (Value for Money).
  • 10 балів: запропонований бюджет потребує суттєвого доопрацювання та/або скорочення витрат.
  • 0 балів: запропонований бюджет є необґрунтованим.

D. Управління ризиками: 5 Балів

  • Заявник повинен прописати інформацію, у якій пояснюється, як заявник планує зменшити бюджетні, екологічні,безпекові або інші ризики, які можуть перешкодити реалізації грантової діяльності в кожній обраній громаді.  

Відповідність меті та пріоритетам конкурсу:

  • 5 балів: матриця ризиків розроблена та добре опрацьована, що дозволяє оцінити управління ризиками і передбачає достатні заходи з їх пом’якшення.
  • 0 балів: матриця ризиків не розроблена або розроблена недостатньо ретельно.

Заявки, які відповідають критеріям відповідності та допустимості та отримують найвищий бал (мінімально допустимий – понад 70 балів), будуть запрошені до наступного етапу та повинні пройти перевірку належної обачності.

5.    Положення

5.1 Регулюючі документи

Гранти Фонду ФПСУ-2 присуджуються відповідно до положень FCDO Standard Terms and Conditions, та Кодексу поведінки постачальників Chemonics (включеного до Форми самооцінки заявника, Додаток C), які базуються на FCDO Code of Conduct.

ФПСУ-2 зобов’язаний забезпечити, щоб усі організації, які отримують фінансування FCDO, дотримувалися норм, зазначених у вищезазначених регулюючих документах, відповідно до умов і положень їхніх грантових угод.

FCDO залишає за собою право відхилити проєктну пропозицію Кімонікс щодо будь-якого успішного заявника та припинити, повністю або частково, подальше присудження угоди в будь-який час. 

Цей запит на подання заявок/проєктних пропозицій не створює зобов’язань для Кемонікс фінансувати будь-яку діяльність або надавати будь-які нагороди заявникам.

Просимо надсилати будь-які питання стосовно цього оголошення на вказану електронну адресу: [email protected]

(Тема листа: Питання відносно TP_012025 PFRU-2-), не пізніше ніж 23:59 03 лютого 2025 року.  

Всі питання повинні бути адресовані в письмовому вигляді.

6.    Повідомлення про відбір або наступний етап подачі заявки

6.1 Оголошення результатів та наступні кроки:

ФПСУ-2 прагне обробляти проєктні пропозиції в оперативний термін. Заявникам, які успішно пройдуть технічний аналіз, буде повідомлено протягом 20 робочих днів, що вони рекомендовані до отримання гранту. Однак важливо зазначити, що рекомендація не є рішенням про фінансування і не зобов’язує Chemonics видати грант, оскільки ця рекомендація слугує лише переходом на другий етап, де заявник все ще має пройти перевірку Due Diligence, перевірку Visual Compliance,переговори за бюджетною пропозицією та погодження із Донором (за необхідності) перед остаточним присудженням гранту.

Список додатків до Запиту:

Додаток_А_форма_заявки_на_участь_в_конкурсі

Додаток Б_Шаблон бюджету гранту

Додаток C_Форма для самостійної оцінки грантера своєї відповідності вимогам

Додаток Д_Шаблон звітування моніторингу та оцінки (МіО)

Додаток Е_Матриця ризиків_UA_ENG


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на закупівлю ноутбука

Запит цінових пропозицій на постачання Витратних матеріалів та обладнання / Request for Quotations for the supply of consumables and equipment

Конкурс на закупівлю швейної машини

Тендер на проведення капiтального ремонту в с. Хоростків Тернопільської обл.

Конкурс на закупівлю меблів