Конкурсні торги на визначення постачальника канцелярських товарів
ЗАВЕРШЕНО
17.05.2017 / 189
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення конкурсних торгів
(далі – „Оголошення”)
Благодійна організація «Мережа 100 відсотків життя. Запоріжжя» (далі – «Організатор») оголошує конкурсні торги на визначення постачальника канцелярських товарів.
Джерело фінансування закупівлі – Дана закупівля необхідна для забезпечення канцелярськими товарами виконавців проекту «Разом за життя!» Угода 069-GF-15-MA від 01.01.2015 року, що фінансується БО «МЕРЕЖА» та МБФ “Альянс громадського здоров`я”
Опис позицій до закупівлі товарів / технічне завдання для робіт та послуг
№ | Назва | Кількість | Додаткова інформація |
1 Канцелярські товари 8 закупок Щомісячно
за весь з червня 2017
період по грудень 2017
Обов’язкові технічні вимоги до товарів, робіт та послуг | Документи, які підтверджують відповідність технічним вимогам |
Канцелярські товари необхідні для забезпечення поточної діяльності виконавців проекту. (бумага А4, ручки, олівці, файли та інше.) | Тендерна пропозиція,Додаток 1 до Тендерної пропозиції |
Безготівковий розрахунок | Тендерна пропозиція |
Закупівля товарів здійснюється без ПДВ | Тендерна пропозиція |
Безоплатна доставка до офісу | Тендерна пропозиція |
Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів або виконавця робіт та послуг | Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам |
Право на здійснення підприємницької діяльності | Копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, в якому зазначаються основні види діяльності, свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників єдиного податку (для зареєстрованих з 01.01.2014 року), або довідки з податкового органу про обрання системи оподаткування та ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується) |
Закупівля товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ (згідно положень п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284, оскільки витрати здійснюються в рамках грантів проекту Глобального фонду, наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні).
Склад тендерної пропозиції:
- Тендерна пропозиція, комерційна пропозиція, офіційний лист або інша форма, якщо така була зазначена у Оголошенні;
- Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (див. таблиці вище);
- Також, просимо додати до Вашої тендерної пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи, тощо).
Посадові особи Організатора, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками Чобля Андрій Леонідович – завідуючий складом, особа відповідальна за здійснення закупівель.
Адреса – м. Запоріжжя, вул. Михайла Гончаренка (Панфіловців), буд. 21
Тел. (063) 461-23-37
e-mail: [email protected]
Правила оформлення тендерної пропозиції учасника:
- Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або кур‘єрською поштою. Тендерні пропозиції, що надійдуть електронною поштою розглядатися не будуть.
- Всі копії будь-яких документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До тендерної пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
- Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
- Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
- Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 60 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
- Тендерна пропозиція має бути поміщеною у конверт формату А4, який на лініях склеювання має бути промаркований печаткою учасника у декількох місцях, аби виключити можливість несанкціонованого ознайомлення із вмістом конверту до настання дати розкриття організацією тендерних пропозицій.
- У разі, якщо тендерна пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання тендерних пропозицій, то конверт з такою тендерною пропозицією не розкривається і повертається організацією на адресу відправника.
- До участі у оцінці тендерних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього Оголошення.
Підписанням та поданням своєї тендерної пропозиції учасник погоджується з наступним:
- Учасник ознайомлений з Кодексом поведінки постачальників (http://network.org.ua/wp-content/uploads/2017/03/Kodeks-povedinki-postachalnikiv.pdf).
- участь у закупівлі пов’язаних осіб або ж змова учасників конкурсних торгів забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати закупівлі буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих Організації.
Тендерні пропозиції приймаються за адресою:
Країна Україна , індекс 69035, місто_Запоріжжя, вул. Михайла Гончаренка (Панфіловців), буд. 21 , БО «Мережа 100 відсотків життя. Запоріжжя».
Приймання пропозицій, які подаються учасниками, здійснюється з 9 год. 00 хв. до 17_год. 00 хв. за київським часом.
Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій від учасників:
« 01 » червня 2017 року, до 14 год. 00 хв. за київським часом.
РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ УЧАСНИКІВ ТОРГІВ ВІДБУДЕТЬСЯ:
« 01 » червня 2017 року, о 15 год. 00 хв. за київським часом
за адресом: м. Запоріжжя, вул. Михайла Гончаренка (Панфіловців), буд. 21, БО «Мережа 100 відсотків життя. Запоріжжя»
До участі у процедурі розкриття тендерних пропозицій запрошуються всі учасники, які подали тендерні пропозиції, або їх уповноважені представники (при собі мати документи, що посвідчують повноваження та особу). Відсутність учасника або його уповноваженого представника під час процедури розкриття тендерних пропозицій не є підставою для відмови в розкритті чи розгляді тендерної пропозиції.
Методика обрання переможця конкурсних торгів. Спочатку серед поданих тендерних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Оголошенні. З відібраних тендерних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора конкурсних торгів обирається тендерна пропозиція з найнижчою ціною та учасник, який подав таку тендерну пропозицію, оголошується переможцем конкурсних торгів.
Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться, протягом 5 робочих днів днів з дати відкриття тендерних пропозицій з можливістю подовження цього строку за необхідності письмового уточнення інформації, яка міститься у тендерних пропозиціях, не більше ніж на 5 днів. Копії всіх документів за результатами даного конкурсу будуть надсилатись організації-донору на затвердження. Після затвердження останньою вони можуть бути оприлюднені. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не пізніше 5 календарних днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надіслання відповідних повідомлень всім учасникам конкурсних торгів поштою або електронною поштою.
Додаток 1 до Тендерної пропозиції
Список-мінімум необхідних товарів
(список не є остаточним, буде змінюватись протягом дії угоди)
№ | Найменування товару | Цінагрн. | |
1 | Бумага А4 “Svetocopy” п.80. 500а. (EUR) або еквівалент | 1 пачка500 аркушів | |
2 | Біндер 19 мм | 1шт. | |
3 | Клей-олівець 15 гр. | 1шт. | |
4 | Клей ПВА 250 мл Эталон супер ковпачок або еквівалент | 1шт. | |
5 | Кнопки-цвяхи кольорові 30шт | 1 уп. | |
6 | Коректор-ручка 12мл метал. наконечник | 1шт. | |
7 | Ластик «КОН-І-NООР» 300/80″ або еквівалент | 1шт. | |
8 | Лінійка 30 см пластиковая прозора | 1шт. | |
9 | Маркер “Сentropen” 8550. “Flipchart” водяний 2. 5 мм чорн. або еквівалент | 1шт. | |
10 | Маркер д. досок “Сentropen” 8559. чорн. або еквівалент | 1шт. | |
11 | Ножниці 15.5 см | 1шт. | |
12 | Олівець “AXENT” 9002 HВ або еквівалент | 1шт. | |
13 | Папка на гумці А4 | 1шт. | |
14 | Папка-регистратор (Сегрегатор), А4, 25 мм | 1шт. | |
15 | Папка-регистратор (Сегрегатор), А4, 50 мм | 1шт. | |
16 | Папка-регистратор (Сегрегатор), А4, 75 мм | 1шт. | |
17 | Папка-скоросшивач А4 | 1шт. | |
18 | Ручка гелієва (с ковпачком) «AIHAO» 801-А синя або еквівалент | 1шт. | |
19 | Ручка кулькова авт. «AIHAO»АН-567 синя або еквівалент | 1шт. | |
20 | Скоби №24 (1000шт у пач.) | 1уп. | |
21 | Скоби №10 (1000шт у пач.). | 1уп. | |
22 | Скотч 48х 90 40мкн прозорий | 1шт. | |
23 | Степлер “AXENT” Ultra пласт..N 24. 25л або еквівалент | 1шт. | |
24 | Файли прозорі, А4 (100 шт. в пач.), 40 мкм. | 1уп.100шт. |
Замовник закупівлі не переслідує обрання конкретної торгової марки.
Замовником приймаються пропозиції на товари, які мають подібні характеристики і забезпечують результати, які є еквівалентними або кращими за ті, які необхідні.
Додаткові умови
1. | Доставка до офісу замовника (Так/ Ні) | |
2. | Безготівковий розрахунок (Так/ Ні) | |
3. | Закупівля товарів здійснюється без ПДВ (Так/ Ні) |
Дата: _______________ 2017р.
________________ _________________________________________
Підпис ПІБ відповідальної особи