Конкурсні торги на закупівлю послуг з розміщення реклами в мережі Інтернет
ЗАВЕРШЕНО
від 15.02.2019 р.
ОГОЛОШЕННЯ про проведення конкурсних торгів
(далі – „Оголошення”)
Громадська організація «АЛЬЯНС.ГЛОБАЛ» (далі – «Організатор») оголошує конкурсні торги на закупівлю послуг з медіа супроводу, реклами та просування у мережі Інтернет-проекту “GETTEST.COM.UA”
Джерело фінансування закупівлі – Дана закупівля необхідна для реалізації проекту «Залучення ЧСЧ* до консультування і тестування на ВІЛ та надання послуг з догляду та підтримки» (далі – “Проект”) за фінансової підтримки МБФ «Альянс громадського здоров’я».
*ЧСЧ – чоловіки, що мають секс з чоловіками – цільова аудиторія проекту.
Опис позицій до закупівлі товарів / технічне завдання для робіт та послуг
№ |
Назва |
Кількість |
Додаткова інформація (термін придатності/номер лоту/додаткові характеристики/інше) |
1 |
Розміщення рекламних дописів (таргетована реклама) у соціальній мережі Facebook |
Агенція має вказати очікуване охоплення ЦА рекламного допису при бюджеті просування 3000 грн. |
Агенція має запропонувати план цілей рекламних дописів, формат дописів (фото, відео тощо) та інструменти таргетування, які б залучали максимальну кількість ЧСЧ до проекту. |
2 |
Розміщення рекламних дописів (таргетована реклама) у соціальній мережі Instagram |
Агенція має вказати очікуване охоплення ЦА рекламного допису при бюджеті просування 3000 грн.
|
Агенція має запропонувати цілі рекламних дописів, формат дописів (фото, відео тощо) та інструменти таргетування, які б залучали максимальну кількість ЧСЧ до послуг проекту. |
3 |
Розсилка повідомлень користувачам мобільного додатку для знайомств Hornet по всій Україні (послуги hornet.com) |
Агенція має вказати вартість однієї розсилки особистих повідомлень всім користувачам додатку на території діяльності проекту GETTEST в Україні* та приблизну кількість таких користувачів. А також запросити у Hornet знижку для NGО (неурядових ВІЛ-сервісних організацій)
|
Агенція має надати інформацію щодо знижки на послуги, які надає hornet.com для громадських організацій. Ціна має бути вказана за 1 розсилку. |
4 |
Розміщення скрізного банеру на сайті bluesystem.online |
1 календарний місяць |
Агенція має запропонувати місце розміщення банеру на сайті. |
5 |
Розміщення виділеного оголошення на сайті regions.bluesystem.online |
1 календарний місяць, 2 регіони. |
Агенція має надати інформацію щодо вартості розміщення оголошення в залежності від регіону. |
6 |
Розміщення скрізного банеру та оголошення на сайті board.gayua.com на сайті.
|
Агенція має вказати вартість розміщення одного оголошення протягом місяця. |
Агенція має запропонувати місце розміщення банеру. |
7 |
Таргетована контекстна реклама Google Adwords |
Агенція має вказати вартість одного кліку |
Агенція має запропонувати оптимальну кількість пошукових запитів (наприклад, тест на ВІЛ) та середньозважений бюджет такого розміщення. |
8 |
Таргетована (за можливості) банерна реклама в українській банерній мережі |
Агенція має вказати ціну за покази або кліки (1000 одиниць) |
Агенція має вказати можливість таргетингу аудиторії або інші інструменти, які б допомогли ефективно використовувати таку рекламу. |
9 |
Просування відеороликів на сайті Youtube |
Агенція має вказати вартість одного показу відеоролику. |
Агенція має вказати можливість таргетингу аудиторії або інші інструменти, які б допомогли ефективно використовувати таку рекламу та середньозважений бюджет просування 1 ролика серед ЦА. |
10 |
Просування відеороликів на сайті Youtube |
Агенція має вказати вартість одного кліку |
Агенція має вказати можливість таргетингу аудиторії або інші інструменти, які б допомогли ефективно використовувати таку рекламу та середньозважений бюджет просування 1 ролика серед ЦА. |
*Під територією діяльності проекту GETTEST в Україні маються на увазі наступні регіони: Київ та область, Чернівецька, Дніпропетровська, Черкаська, Львівська, Донецька (на підконтрольних Україні територіях), Вінницька, Рівненська, Одеська, Чернігівська, Харківська, Запорізька, Івано- Франківська, Херсонська, Тернопільська, Волинська, Житомирська, Миколаївська, Кіровоградська.
Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг
Щомісячно з 15 березня 2019 р. по 31 червня 2019 року.
Організатор залишає за собою право самостійно обирати перелік послуг, які агенція надаватиме протягом конкретного періоду (місяця).
Агенція розробляє та надає розгорнутий щомісячний план рекламних заходів (медіа-план) у разі перемоги у торгах. Організатор залишає за собою право корегувати такий план.
Обов’язкові технічні вимоги до товарів, робіт та послуг |
Документи, які підтверджують відповідність технічним вимогам |
Агенція щомісяця надає детальний аналітичний звіт з рекламних кабінетів та статистику за окремими видами наданих послуг (наприклад, звіт щодо кліків / переходів на сайт з банеру, що розміщено на сайті gayua.com). Агенція за першої вимоги надає спеціалістам Організатора доступи до всіх рекламних кабінетів тощо для моніторингу та звірки з даними звітів. |
Агенція має вказати, які звіти і у якому вигляді можуть бути надані Організатору за кожним з видів послуг / робіт. |
Агенція надає послуги за потребою, згідно окремих замовлень (технічних завдань до Договору) від Організатора |
Вказати у пропозиції |
Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів або виконавця робіт та послуг |
Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам |
Право на здійснення підприємницької діяльності |
Копія Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань |
Витяг з реєстру платників єдиного податку для ФОП або інші документи, що підтверджують податковий статус постачальника |
Копія Витягу або іншого документу, що підтверджує податковий статус постачальника |
Наявність кваліфікованих спеціалістів із досвідом роботи в аналогічній галузі не менше 3-х років |
Коротке резюме спеціалістів, керівника |
Досвід не менше 3-х років діяльності у сфері медіа та створення / розміщення реклами, просування сторінок у соціальних мережах |
Портфоліо реалізованих проектів та не менше 3-х рекомендаційних листів |
Постачальник окремо зазначає розмір агентської комісії за надані послуги (%) |
Вказати у пропозиції |
Постачальник зазначає розмір авансового платежу за конкретні послуги (%) (наприклад, передоплата 100% за послуги розміщення таргетованої реклами у соцмережах) |
Вказати у пропозиції |
Постачальник зазначає розмір авансового платежу комісії за надані послуги (наприклад, 50% від комісії – передоплата та 50% – протягом 10 робочих після підписання Акту виконаних робіт) |
Вказати у пропозиції |
Безготівковий розрахунок |
Вказати у пропозиції |
Закупівля товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ (згідно положень п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284, оскільки витрати здійснюються в рамках грантів проекту Глобального фонду, наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні).
Склад тендерної пропозиції:
- Тендерна пропозиція у формі комерційної пропозиції, офіційного листа з кошторисом, іншої форми, якщо така була зазначена у Оголошенні, тощо;
- Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (див. таблиці вище);
- Також, просимо додати до Вашої тендерної пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, інші види рекламних заходів, які б залучали ЧСЧ до послуг проекту тощо).
Посадові особи Організатора, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (Махно Олександр, асистент Проекту, тел. (093) 202-69-50, e-mail: [email protected]).
Правила оформлення тендерної пропозиції учасника:
- Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або кур‘єрською поштою. Тендерні пропозиції, що надійдуть електронною поштою розглядатися не будуть.
- Всі копії будь-яких документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особи, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До тендерної пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
- Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
- Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
- Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 210 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
- Тендерна пропозиція має бути поміщеною у конверт формату А4, який на лініях склеювання має бути промаркований печаткою учасника у декількох місцях, аби виключити можливість несанкціонованого ознайомлення із вмістом конверту до настання дати розкриття організацією тендерних пропозицій.
- У разі, якщо тендерна пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання тендерних пропозицій, то конверт з такою тендерною пропозицією не розкривається і повертається організацією на адресу відправника.
- До участі у оцінці тендерних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього Оголошення.
Підписанням та поданням своєї тендерної пропозиції учасник погоджується з наступним:
- Учасник ознайомлений з Кодексом поведінки постачальників (http://network.org.ua/upload/iblock/0bc/0bc7188abfa49d19e4c9468f9314bd0b.docx)
- участь у закупівлі пов’язаних осіб або ж змова учасників конкурсних торгів забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати закупівлі буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих Організації.
Тендерні пропозиції приймаються за адресою:
Україна, 01030, місто Київ, вул. Богдана Хмельницького, буд.62-Б, під’їзд №2.
Приймання пропозицій, які подаються учасниками, здійснюється з 14 год. 00 хв. до 20 год. 00 хв. (по 01 березня 2019 – з 14 год. 00 хв. до 19 год. 00 хв.) за київським часом.
Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій від учасників:
«01» березня 2019 року, до 19 год. 00 хв. за київським часом.
Методика обрання переможця конкурсних торгів. Спочатку серед поданих тендерних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Оголошенні. З відібраних тендерних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора конкурсних торгів обирається тендерна пропозиція з найнижчою ціною та учасник, який подав таку тендерну пропозицію, оголошується переможцем конкурсних торгів.
Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться, протягом 5 робочих днів днів з дати відкриття тендерних пропозицій з можливістю подовження цього строку за необхідності письмового уточнення інформації, яка міститься у тендерних пропозиціях, не більше ніж на 5 днів. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасника не пізніше 5 календарних днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надіслання відповідних повідомлень всім учасникам конкурсних торгів поштою або електронною поштою.
Додаткова інформація
Організатор залишає за собою право в момент визначення переможця тендеру рекомендувати переможцю збільшити або зменшити обсяг послуг з відповідною зміною ціни або інших умов тендерної пропозиції.
Вартість послуг рекламної агенції має бути включена в комерційну пропозицію окремим рядком.
Критерії оцінки Конкурсних пропозицій, які відповідатимуть обов’язковим технічним та кваліфікаційним вимогам, та їх вагові коефіцієнти:
Вартість |
60% |
Портфоліо проектів |
40% |