Конкурсні торги на закупівлю товарів медичного призначення
ЗАВЕРШЕНО
Всеукраїнська благодійна організація «Всеукраїнська асоціація громадського здоров’я» оголошує конкурсні торги на закупівлю товарів медичного призначення для забезпечення товарами медичного призначення клієнтів проекту «Профілактичні послуги для СІН та ОСБ у Луганській області», що фінансується МБФ “Міжнародний Альянс з ВІЛ/СНІД в Україні”.
Опис позицій до закупівлі товарів
№ | Назва | Кількість | Додаткова інформація (термін придатності/номер лоту/додаткові характеристики/інше) |
1 | Товари медичного призначення згідно переліку у додатку № 1 | Вказана у додатку № 1 | Вимоги до упаковки, маркування та кінцевого терміну придатності вказані в обов’язкових технічних вимогах* |
Термін постачання товарів:
Протягом 20 календарних днів після закінчення конкурсних торгів.
Обов’язкові технічні вимоги до товарів | Документи, які підтверджують відповідність технічним вимогам |
Доставка повного переліку товарів медичного призначення на територію Луганської області на якій органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, а саме: м. Луганськ. | Тендерна пропозиція. |
*Упаковка.Упаковка має зберігати якість, безпечність та стабільність препарату, який вона вміщує. Вся упаковка має бути належним чином запечатана та захищена від псування. Всі компоненти упаковки мають відповідати діючим стандартам, затвердженим МОЗ України та бути затвердженими для пакування фармацевтичної продукції національними регуляторними органами країни-виробника. | Тендерна пропозиція, Додаток 1 до Тендерної пропозиції. |
*Маркування.Маркування упаковки для виду кожної фармацевтичної продукції має включати:
Упаковка продукції і інструкція по медичному застосуванню повинні бути на українській або російській мові. |
Тендерна пропозиція, Додаток 1 до Тендерної пропозиції. |
*Кінцевий термін придатності.На момент поставки продукції кінцевий термін їх придатності має бути не менш, ніж 75% від загального терміну придатності, вказаного в документах виробника та/або сертифікаті аналізу. | Тендерна пропозиція, Додаток 1 до Тендерної пропозиції. |
Безготівковий розрахунок. | Тендерна пропозиція |
Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів | Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам |
Пакет документів, які підтверджують правовий статус постачальника для ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватних підприємств, фізичної особи – підприємця (ФОП) на єдиному податку та на загальній системі оподаткування. | Копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, в якому зазначаються основні види діяльності, свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників єдиного податку (для зареєстрованих з 01.01.2014 року), або довідки з податкового органу про обрання системи оподаткування та ліцензії. |
Закупівля товарів передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ (згідно положень п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284, оскільки витрати здійснюються в рамках грантів проекту Глобального фонду, наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні).
Склад тендерної пропозиції:
- Тендерна пропозиція у формі Додатку 1 до Тендерної пропозиції, комерційної пропозиції, офіційного листа, іншої форми, якщо така була зазначена у Оголошенні;
- Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (див. таблиці вище);
- Також, просимо додати до Вашої тендерної пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи, тощо).
Посадові особи Організатора, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками
Ботвін Сергій Павлович, виконавчий директор, 067-467-18-92 e-mail: [email protected]
Правила оформлення тендерної пропозиції учасника:
- Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або кур‘єрською поштою. Тендерні пропозиції, що надійдуть електронною поштою розглядатися не будуть.
- Всі копії будь-яких документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До тендерної пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
- Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
- Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
- Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 60 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
- Тендерна пропозиція має бути поміщеною у конверт формату А4, який на лініях склеювання має бути промаркований печаткою учасника у декількох місцях, аби виключити можливість несанкціонованого ознайомлення із вмістом конверту до настання дати розкриття організацією тендерних пропозицій.
- У разі, якщо тендерна пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання тендерних пропозицій, то конверт з такою тендерною пропозицією не розкривається і повертається організацією на адресу відправника.
- До участі у оцінці тендерних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього Оголошення.
Підписанням та поданням своєї тендерної пропозиції учасник погоджується з наступним:
- Учасник ознайомлений з Кодексом поведінки постачальників (http://network.org.ua/projects/nuo/purchase.php ).
- участь у закупівлі пов’язаних осіб або ж змова учасників конкурсних торгів забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати закупівлі буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих Організації.
Тендерні пропозиції приймаються за адресою:
Україна, 02100, Київ, вул. Будівельників 24, офіс 1, 1-й поверх.
Приймання пропозицій, які подаються учасниками, здійснюється з 11 год. 00 хв. до 15 год. 00 хв. (по 25 грудня 2015 року – з 11 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв.) за київським часом.
Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій від учасників:
«25» грудня 2015 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.
РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ УЧАСНИКІВ ТОРГІВ ВІДБУДЕТЬСЯ:
«26» грудня 2015 року, о 11 год. 00 хв. за київським часом за адресою: Київ, вул. Будівельників 24, офіс 1, 1-й поверх.
До участі у процедурі розкриття тендерних пропозицій запрошуються всі учасники, які подали тендерні пропозиції, або їх уповноважені представники (при собі мати документи, що посвідчують повноваження та особу). Відсутність учасника або його уповноваженого представника під час процедури розкриття тендерних пропозицій не є підставою для відмови в розкритті чи розгляді тендерної пропозиції.
Методика обрання переможця конкурсних торгів. Спочатку серед поданих тендерних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Оголошенні. З відібраних тендерних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора конкурсних торгів обирається тендерна пропозиція з найнижчою ціною та учасник, який подав таку тендерну пропозицію, оголошується переможцем конкурсних торгів.
Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться, протягом 5 робочих днів з дати відкриття тендерних пропозицій з можливістю подовження цього строку за необхідності письмового уточнення інформації, яка міститься у тендерних пропозиціях, не більше ніж на 5 днів. Копії всіх документів за результатами даного конкурсу будуть надсилатись організації-донору на затвердження. Після затвердження останньою вони можуть бути оприлюднені. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не пізніше 5 календарних днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надіслання відповідних повідомлень всім учасникам конкурсних торгів поштою або електронною поштою.
Асоціація не несе відповідальність за роботу пошти України, за будь-які поштові помилки, внаслідок яких матеріали (інформація про розгляд пропозицій, тендерна пропозиція, кошторис чи будь-які інші документи, необхідні для участі у тендері) учасників тендеру не надійшли чи надійшли з запізненням, були загублені чи пошкодженні, за роботу операторів зв’язку. Учасник тендеру несе відповідальність за достовірність наданої інформації.
Додаток 1 до Тендерної пропозиції
Перелік необхідних товарів медичного призначення.
№ | Назва препарату і форма випуску | *Кількість | Вартість (грн./зазначити без ПДВ чи з ПДВ) |
1 | Рукавички оглядові (пара) | 530 | |
2 | Вата 50 г. | 530 | |
3 | Бинт широкий н/стер. 7м х 14см | 280 | |
4 | Бинт вузький н/стер. 5м х 10см | 280 | |
5 | Хлоргексидин 0,05% фл. 100мл. | 280 | |
6 | Лейкопластир бактерицидний на тканій основі 2.3 х 7.2 см. | 530 | |
7 | Перекис водню 3%, 100 мл. | 530 | |
8 | Троксевазин 2%, 40 г., туба | 530 | |
9 | Гепаринова мазь 25 г. туба | 530 | |
10 | Левомеколь 40 г. туба | 530 | |
11 | Брильянтовий зелений (олівець) | 280 | |
12 | Йод 5% 20 мл, | 280 | |
13 | Термометр електронний (АМDT 11) | 2 | |
14 | Но-шпа 40 мг. №24 | 120 | |
15 | Маска медична неткана, на резинках | 530 | |
16 | Ватні палички № 200 | 80 | |
17 | Бинт еластичний середньої розтяжності 4м х 8см | 280 | |
18 | Валідол табл. 60 мг. №10 | 530 | |
19 | Метилурацилова мазь 10% 25г | 530 | |
20 | Вугілля активоване т. 0,25 №10 | 280 | |
21 | Фталазол таб. 0,5 мг. № 10, | 280 | |
22 | Омепразол капс 0,02 мг. № 30 | 280 | |
23 | Олазоль (аерозоль) | 280 | |
24 | Ібупрофен 200 мг. № 50 | 280 | |
25 | Нимегезик 100 мг. № 100 | 280 | |
26 | Протипедикульозний засіб Пара-плюс 116 г. | 280 | |
27 | Тонометр механічний | 2 | |
28 | Набір оглядовий гінекологічний | 30 | |
Всього: |
* Асоціація залишає за собою право збільшити або зменшити обсяг закупівлі у межах 15% від обсягу, вказаного у цій специфікації.