Послуги консультанта/ки з ведення баз даних

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Positive Women

prostirgrant grant_tender_29.03_3
Послуги консультанта/ки з ведення баз даних

Благодійна організація «Позитивні жінки» (Організація) оголошує конкурс на вакансію «Консультантка_т з ведення баз даних» у проєкті «Лідерство жінок у відповіді на епідемію ВІЛ» (програмний компонент GF135 Розширення мережі параюристів та забезпечення доступу жінок, які живуть з ВІЛ, до параюридичної та інформаційної підтримки), за фінансової підтримки Благодійної організації «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ».

Часткова зайнятість, можливий змішаний формат надання послуг.

І. Обсяг послуг/робіт

  • Надання консультативних послуг щодо ведення баз даних клієнтів,
  • Контроль і ведення обліково-звітної документації,
  • Послуга з ведення мобільного додатку,
  • Інші інформаційні послуги.

 ІІ. Термін надання послуг/виконання робіт:

Квітень – грудень 2024 р.

IІІ. Умови здійснення оплати

Оплата послуг здійснюється після їх надання, звітування з підтверджуючими документами та підписання Акта про надання послуг. Очікується, що всі витрати, пов’язані із наданням послуг в рамках даного конкурсу, надавач (-ка) послуг здійснює за власний рахунок.   

ІV. Кваліфікаційні вимоги

Вимоги до учасниць/ків

Підтверджуюча документація:

Бажано вища освіта у галузі ІТ, соціолгії, статистики

Диплом

Додаткова освіта у сфері ІТ, соціолгії, статистики, database

Сертифікат про проходження навчання

Вільне володіння українською мовою

Резюме

Досвід надання аналогічних послуг від 1 року

Резюме

V. Критерії оцінки:

Критерії оцінки

Ваговий коефіцієнт

Вартість послуг (грн. за годину) або вартість робіт (без ПДВ)

40 %

Досвід роботи

60 %

Перелік документів, які необхідно подати:

  1. Резюме/CV та мотиваційний лист з описом релевантного досвіду. 
  2. Документи на підтвердження освіти (дипломи, сертифікати, тощо). 
  3. Якщо учасниця зареєстрована, як ФОП, необхідно надати такі реєстраційні документи: копія Свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру, свідоцтво платника податку. Для учасниць, які працюють по ЦПХ – копію паспорту та копію ІНН.
  4. Обов’язково! Заповнений, підписаний та відсканований Додаток 1  до оголошення (форма додається). Додаток 1 до Оголошення_Консультантка_т з ведення баз даних, ПК GF135
  5. Обов’язково! Інформацію щодо ставок оплати за останні три роки за встановленою формою Додаток 2 (форма додається до оголошення). Додаток 2_Salary History

Документи, які передбачають підпис учасника конкурсу, мають бути підписані та надіслані скан-копії.

Документи подаються в електронному вигляді на адресу i.goncharova@ukr.net з поміткою в темі листа «Консультантка_т з ведення баз даних _ПК GF135».

Термін подання документів:  до 11 квітня 2024 р.,  реєстрація документів завершується о 17:00. Документи, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатися не будуть.

Звертаємо Вашу увагу:

Конкурс вважаються таким, що відбувся, якщо було отримано хоча б дві пропозиції, що відповідають вимогам Оголошення.

Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться протягом 2 (двох) робочих днів після завершення дії Оголошення. Після обрання переможця, копії всіх документів за даним конкурсом надсилаються БО “100 відсотків життя” на розгляд та затвердження та розглядаються зазначеним донором протягом 10 робочих днів. Результати конкурсного відбору буде повідомлено всім учасникам шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою.

Підписанням та поданням своєї комерційної пропозиції учасник погоджується з наступним:

  • учасник ознайомлений з Оголошенням, яке опубліковано  05 квітня 2024;
  • Організація не зобов’язана приймати найкращу за ціною пропозицію чи будь-яку із отриманих пропозицій. До моменту підписання договору про закупівлю Організація не несе жодних зобов’язань по відношенню до учасників закупівлі або потенційних учасників закупівлі;
  • Організація залишає за собою право відхилити комерційні пропозиції всіх учасників процедури закупівлі;
  • участь у конкурсі пов’язаних осіб або ж змова учасників конкурсу забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати конкурсу  буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих Мережі;
  • цим ми підтверджуємо нашу юридичну, фінансову та іншу спроможність виконати умови даної комерційної пропозиції та Оголошення, укласти договір на закупівлю товарів/послуг та правдивість всіх відомостей зазначених у цій комерційної пропозиції;
  • договір про надання послуг буде укладено лише після узгодження з донором та лише за умови наявності фінансування даних посуг.

Більше інформації https://pw.org.ua/


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання (моноблок, павербанки, навушники, настільні лампи, ноутбуки)

Тендер на закупівлю робіт з проведення серії з трьох опитувань панелі експертів на суспільно-політичну, економічну та бізнес тематику

Конкурс на закупівлю закупівлю послуг з розробки та створення інформаційних продуктів для покращення видимості роботи гарячої лінії

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді