Маркетинг як професія майбутнього: безкоштовні освітні програми для осіб з інвалідністю

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Маркетинг 1
Маркетинг як професія майбутнього: безкоштовні освітні програми для осіб з інвалідністю

Запрошуємо осіб з інвалідністю здобути вищу освіту за спеціальністю «Маркетинг» за кошти Фонду соціального захисту інвалідів у рамках проекту «Вір у себе». Навчання відбуватиметься в Академії праці, соціальних відносин і туризму (м.Київ).

Форма навчання: денна або заочна.

Навчання за бакалаврськими й магістерськими програмами.

 Актуально як для випускників шкіл, коледжів, бакалаврських програм, так і для осіб, що вже мають вищу освіту, але бажають здобути  новий для себе фах.

Чому варто звернути увагу на професію МАРКЕТОЛОГ? Відомий американський маркетолог Філіп Котлер зауважував, що «Маркетинг не має нічого спільного з пошуками хитрих способів позбутися від виробленого товару. Маркетинг – це мистецтво створення цінності для споживача». Саме на вказаному відомим економістом принципі й побудовані освітні програми з маркетингу в Академії праці, соціальних відносин і туризму: сучасний маркетолог має можливість будувати нові соціально-відповідальні й сталі підходи до роботи компанії, сприяти створенню продуктів, послуг, ідей, що змінюватимуть світ на краще. У сфері маркетингу є безліч можливостей для реалізації: реклама, аналіз ринків, соціальні медіа, налагодження маркетингового процесу в компаніях тощо.

 Реєстрація для участі у проекті:  тут.

 Строки подання документів на участь у проєкті: до 31 липня 2021 року. Оголошуватиметься додатковий набір учасників за наявності вільних місць.


Останні публікації цього розділу:

Процес закупівлі на укладання договорів постачання мережевого обладнання, комп’ютерної техніки, ноутбуків, програмного забезпечення та системи зберігання даних

Послуги PR менеджера/ки

Закупівля принтерів, ноутбуків та програмного забезпечення

Тендер на обладнання безбар'єрного простору в реабілітаційному центрі для жінок

Закупівля будівельно-ремонтного обладнання

Тендер на проведення соціологічного дослідження