Меблі для офісу у м. Харків

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Dmitry Skichko

тендер-tender-1-10
Меблі для офісу у м. Харків

Доброго дня!

Звертаємося до вас від імені міжнародної, недержавної, гуманітарної організації Представництво Датської Ради у справах біженців в Україні (DRC), яка представляє інтереси донорів, та реалізує в Україні програми допомоги постраждалим від конфлікту і переміщеним особам. У зв’язку з цим DRC проводить запит на поставку меблів для офісу у м.Харків.

Запрошуємо вас подати комерційну пропозицію на поставку меблів для офісу у м.Харків.

Правила складання пропозицій, процес аналізу пропозицій і вибору постачальника описані в інструкції, що знаходиться на другій сторінці файлу Форма тендерної пропозиції Запит цінових пропозицій RFQ-UKR-00279698.

Форма тендерної пропозиції Запит цінових пропозицій RFQ-UKR-00279698

Ваша пропозиція має містити заповнену форму комерційної пропозиції з підписом і печаткою та технічний опис пропонуємих послуг у вільній формі.

Заповнена форма комерційної пропозиції повинна бути підписана уповноваженою особою та завірена печаткою.

Ваша комерційна пропозиція повинна включати у вартість продукції зборку меблів та адресну доставку із занесенням на другий поверх до: вул. Отакара Яроша, буд. 18, м. Харків, Україна, 61045

Пропозиції необхідно подати до зазначеного в формі комерційної пропозиції терміну закінчення збору пропозицій. Скан пропозиції потрібно надіслати за адресою: [email protected].

Скани повинні бути кольоровими і чіткими, невеликий текст повинен легко читатися.
У темі повідомлення електронної пошти або на конверті необхідно вказати:

RFQ-UKR-00279698 Furniture for Kharkiv office 14.03.2024 16-00 [назва вашого підприємства].

Пропозиції, отримані після закінчення терміну подачі або за адресою електронної пошти, відмінному від зазначеного вище, розглядатися не будуть.

Всі питання щодо цього конкурсу необхідно надсилати електронною поштою за адресою:
[email protected]

Просимо утриматися від дзвінків або візитів.

Разом з формою комерційної пропозиції, кожен постачальник зобов’язаний надіслати підписані Supplier Code of Conduct та Загальні умови закупівлі товарів, які є невід’ємною частиною контракту за формою наданою ДРБ. Докладаємо дані документи для підписання.

Supplier Code of Conduct
Загальні умови закупівлі товарів (General Conditions of Contract)

Кожен новий постачальник зобов’язується заповнити та підписати Supplier Profile and Registration Form (Анкета постачальника). Докладаємо цей документ для заповнення та підписання.

Supplier-Profile-and-Registration-Form_Bilingual-реєстраційна-форма

Дякуємо.

При підготовці комерційної пропозиції просимо:

• Файл тендерної пропозиції присилати як в PDF, так і в Excel форматі
• Файли пропозиції просимо надсилати на електронну адресу: [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Запит цінової пропозиції на обладнання (Надувний екран 4/3 з опорами, Поличка П-33 Компанет, Підвісне крісло-гойдалка кокон)

Запит цінової пропозиції на будівельні матеріали та послуги

Тендер на закупівлю товарів для жіночих гігієнічних наборів (наборів гідності для жінок)

Відкритий тендер на закупівлю Послуг з оренди конференц-залів та організації харчування (кейтерингу) з метою проведення заходу

Закупівля портативних зарядних станцій та акумуляторних світильників для забезпечення центрів Day Care та Family Friendly Space

Комплексні послуги зі створення чат ботів