Місцева закупівля на обрання постачальника паливно-мастильних матеріалів
ЗАВЕРШЕНО
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення процедури закупівлі
(далі – «Оголошення»)
Благодійна організація «Світло надії» (далі – «Організатор») оголошує місцеву закупівлю на обрання постачальника паливно-мастильних матеріалів.
Джерело фінансування закупівлі – закупівля здійснюються в рамках проекту: «Підтримка інтегрованих, заснованих на доказах, засобів мінімізації ризику та профілактики, включаючи відновлення навчання у школах через DLC та акцентуючи увагу на запобіганні насильству стосовно гендерної рівності та дотриманні гігієнічних норм у школах», який впроваджується БО «Світло надії» за підтримки UNICEF.
Опис позицій:
№ |
Назва |
Кількість, од. літри |
Додаткова інформація |
1. |
Бензин А – 95. |
4900 |
ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови». |
Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг:
(за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»).
Обов’язкові технічні вимоги до товарів, робіт та послуг |
Документи, які підтверджують відповідність технічним вимогам |
Продукти нафтопереробні рідкі, які Учасник планує відпускати через мережу АЗС, повинні відповідати встановленим діючим законодавством України вимогам якості, що обов’язково повинно бути підтверджено Учасником сертифікатом відповідності. |
Цінова пропозиція. |
Можливість відпуску палива по талонам, карткам,ваучерам. |
Цінова пропозиція. |
Інформація про організацію – постачальника. |
Цінова пропозиція. |
Безготівковий розрахунок. |
Цінова пропозиція. |
Розташування АЗС на території Полтавської області і м. Конотоп |
Цінова пропозиція. |
Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів або виконавця робіт та послуг |
Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам |
Право на здійснення підприємницької діяльності: |
|
Юридична особа за законодавством України. |
Свідоцтво про державну реєстрацію та інформація щодо засновників юридичної особи (витяг зі Статуту із зазначенням засновників компанії). |
Список обов’язкових документів щодо діяльності учасника (СПД, ФОП) на підставі законодавства України. |
|
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:
- Пропозиція подається у довільній формі, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні.
- Копії:
- Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
- Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
- Статуту (для юридичних осіб).
- Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).
Правила оформлення цінової пропозиції учасника:
- Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
- Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй ціновій пропозиції несе учасник.
Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з постачальниками:
Зирянова Катерина Геннадіївна, вул. Симона Петлюри, 28-а.
Моб. 0960309323.
e-mail: [email protected].
Цінові пропозиції приймаються за адресою:
Україна, 36039, м. Полтава, вул. Симона Петлюри, 28-а.
Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год.00 хв. до 17 год.00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.
Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників:
«26» листопада 2023 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.