Місцева закупівля на обрання постачальника паливно-мастильних матеріалів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
yuliiabardysh

тендер-tender-1-10
Місцева закупівля на обрання постачальника паливно-мастильних матеріалів

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення процедури закупівлі

(далі – «Оголошення»)

Благодійна організація «Світло надії» (далі – «Організатор») оголошує місцеву закупівлю на обрання постачальника паливно-мастильних матеріалів. 

Джерело фінансування закупівлі – закупівля здійснюються в рамках проекту: «Підтримка інтегрованих, заснованих на доказах, засобів мінімізації ризику та профілактики, включаючи відновлення навчання у школах через DLC та акцентуючи увагу на запобіганні насильству стосовно гендерної рівності та дотриманні гігієнічних норм у школах», який впроваджується БО «Світло надії» за підтримки UNICEF.

Опис позицій:

Назва

Кількість, од. літри

Додаткова інформація

1.

Бензин А – 95.

4900

ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови».

 

Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг:

(за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»).

 

Обов’язкові технічні вимоги до товарів, робіт та послуг

Документи, які підтверджують відповідність технічним вимогам

Продукти нафтопереробні рідкі, які Учасник  планує відпускати через мережу АЗС, повинні відповідати встановленим діючим законодавством України вимогам якості, що обов’язково повинно бути підтверджено Учасником сертифікатом відповідності.

Цінова пропозиція.

Можливість відпуску палива по талонам, карткам,ваучерам.

Цінова пропозиція.

Інформація про організацію – постачальника.

Цінова пропозиція.

Безготівковий розрахунок.

Цінова пропозиція.

Розташування АЗС на території Полтавської області і м. Конотоп

Цінова пропозиція.

 

Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів або виконавця робіт та послуг

Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам

Право на здійснення підприємницької діяльності:

 

Юридична особа за законодавством України.

Свідоцтво про державну реєстрацію та інформація щодо засновників юридичної особи (витяг зі Статуту із зазначенням засновників компанії).

Список обов’язкових документів щодо діяльності учасника (СПД, ФОП) на підставі законодавства України.

  1. Ліцензії на здійснення відповідного виду діяльності (якщо вид діяльності ліцензується).
  2. Свідоцтво про державну реєстрацію. 
  3. Свідоцтво платника податку (на додану вартість або єдиного податку).

 

ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

  1. Пропозиція подається у довільній формі, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні.
  2. Копії:
  • Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
  • Статуту (для юридичних осіб).
  1. Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

Правила оформлення цінової пропозиції учасника:

  1. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  2. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй ціновій пропозиції несе учасник.

Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з постачальниками: 

Зирянова Катерина Геннадіївна, вул. Симона Петлюри, 28-а.

Моб. 0960309323.

e-mail: [email protected].

Цінові пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36039, м. Полтава, вул. Симона Петлюри, 28-а.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год.00 хв.                    до 17 год.00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.

Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників: 

«26» листопада 2023 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.


Останні публікації цього розділу:

Закупівля послуг менеджера/ки з підтримки оновлення/розробки та впровадження стратегічних планів розвитку громад проєкту

Закупівля послуг менеджера/ки по локальній координації та взаємодії з партнерами проєкту

Закупівля послуг комунікаційного/ї менеджера/ки

Закупівля послуг асистента_ки керівника/ці проєкту

Закупівля послуг менеджер/ки з моніторингу та оцінки

Закупівля послуг керівника/ці проєкту