Місцева закупівля послуг із транспортування клієнтів

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
SvitloNadii

tender_ntylth7
Місцева закупівля послуг із транспортування клієнтів

18.12.2024 р.

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення процедури закупівлі

(далі – «Оголошення»)

Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує місцеву закупівлю послуг із транспортування клієнтів.

Предмет закупівлі: послуги із транспортування (перелік, найменування, розмір та ін. тех. характеристики зазначені у Ціновій пропозиції).

Джерело фінансування закупівлі – здійснюється в рамках проекту: “дАРТс (діагностика, АРТ, супровід) – досягнення цілей”, який реалізуються відповідно до ГУ № 25-CDC-24-25.

Набувач зобов’язаний здійснювати закупівлі у відповідності з Кодексом поведінки для набувачів та Кодексом поведінки для постачальників. 

Термін надання послуг:

до 31.08.2025 року (за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»).

Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю.

№ П/П

ОБОВ’ЯЗКОВІ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ

1.

Надання послуг згідно опису в Ціновій пропозиції.

Цінова пропозиція.

2.

Безготівковий розрахунок.

Цінова пропозиція.

3.

Фіксована вартість (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору).

Цінова пропозиція.

4.

Регіон надання послуги.

Місто Полтава та Полтавська область.

5.

Послуги повинні бути доступними в робочий час протягом строку реалізації проекту.

Цінова пропозиція.

6.

Транспортні засоби повинні бути комфортними, безпечними для пасажирів, справними та чистими.

Цінова пропозиція.

7.

Ціни повинні включати в себе увесь комплекс послуг (водій, паливо-мастильні матеріали, податки та збори за користування шляхами, стоянки і т.п.).

Цінова пропозиція.

8.

Можливість надання оригіналів супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір надання послуг, рахунок-фактура, маршрутний лист з деталізацією поїздок, акт виконаних робіт).

Цінова пропозиція.

 

№ П/П

ОБОВ’ЯЗКОВІ КВАЛІФІКАЦІЙНІ  ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ

  1.

Право на здійснення підприємницької діяльності.

 

  • Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; 
  • Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку; 
  • Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.; 
  • Копія Статуту (для юридичних осіб).

2.

Право на здійснення пасажирських перевезень.

  •  Копія ліцензії на пасажирські перевезення.

 

Детальний асортимент та орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Ціновій пропозиції. 

Організація залишає за собою право збільшити або зменшити обсяг закупівлі у межах 20% від обсягу, вказаного у Ціновій пропозиції!

ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

  1. Пропозиція подається у формі офіційної ціновій пропозиції, що відповідає вимогам вказаним в оголошенні (форма Цінової  пропозиції додається).
  2. Копії:
  • Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
  • Статуту (для юридичних осіб);
  • Ліцензія на пасажирські перевезення.
  1. Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

Правила оформлення цінової пропозиції учасника:

  • Всі копії будь-яких документів, що включаються в цінову пропозицію, мають бути завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До цінової пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати цінову пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
  • Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  • Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй ціновій пропозиції несе учасник.
  • Строк дії цінової пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.

Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з постачальниками: 

Єфімова Ірина, пров. Братів Шеметів 17-А.

Моб. 0665534705.

e-mail: [email protected].

Цінові пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36039, м. Полтава, пров. Братів Шеметів 17-А.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. З понеділка по п’ятницю  за київським часом.

Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників: 

«27» січня 2024 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.

Цінова пропозиція


Останні публікації цього розділу:

Закупівля: Детектори та аналізатори (Дозатор пляшковий)

Конкурс на закупівлю обладнання для Модульного кабінету безпеки ДСНС

Конкурс на закупівлю обладнання для Простору безпеки у навчальному закладі

Закупівля послуг із транспортування зразків крові

Стипендії для громадянського суспільства Східного партнерства