Міжнародний тендер на закупівлю вантажних транспортних послуг

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
[email protected]

prostirtender tender_ntylth(4)
Міжнародний тендер на закупівлю вантажних транспортних послуг

Міжнародний тендер на закупівлю вантажних транспортних послуг

Благодійна організація «Благодійний фонд «Посмішка ЮА» про подовження термінів міжнародного тендеру на закупівлю вантажних транспортних послуг в рамках проекту «UA-TICSP2024 09 Posmishka UACO». 

Дата оголошення тендеру: 23 липня 2024 р.
Місце проведення: м. Запоріжжя.
Місце надання послуги: м. Запоріжжя, Запорізький р-н.

Необхідна кількість вантажних автівок:

1) Вантажопідйомність 10 тон  – 1 (одне) авто.

До участі у тендері запрошуються водій/-їка автотранспортних засобів з власним вантажним авто, або автомобільні логістичні компанії з перевезення вантажів, підприємницької діяльності України та інших країн, які мають бути належним чином зареєстровані за законодавством України / мати представництво та банківський рахунок в Україні; мають досвід роботи у відповідній сфері, мають в наявності необхідні за запитом вантажні авто, та будуть надавати послуги з безпечного та своєчасного перевезення вантажу – харчові набори на пункти видачі зі складу замовника послуги. Набори розфасовані в картонну тару та запалетовані на піддоні вагою 670 кг.

Відправна точка, склад замовника – м. Запоріжжя, вул Перемоги, 70б.  (вартість подачі вантажного транспортного засобу до точки подачі авто не оплачується). 

Пункти призначення вантажу – територіальні громади Запорізького району. Можливі поїздки в Комишуваську, Новоолександрівську, Таврійську громади Запорізького району.

Доступність авто з понеділка по п’ятницю з 8.00 до 17.00, вартість послуги повинна враховувати можливий простій авто та всі поточні витрати (паливо, технічне обслуговування, оплата послуг водія, тощо).

Термін оренди – до 31 грудня 2024 року.

Термін подання тендерних пропозицій: у зв’язку з нагальною потребою закупівлі вантажних транспортних послуг, обмеження були зроблені в термінах подачі тендерних пропозицій на підставі Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» до 10 (десять) календарний день з дня наступного за днем оголошення тендеру, до 02 серпня 2024 року включно.

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 23:59 години  02 серпня 2024 року, розгляду не підлягатимуть.

Вимоги до  Учасників:

- водійський стаж,  не менше 2 років;

- знання будови автомобіля, уміння оптимально планувати та при необхідності коригувати свій маршрут;

- задовільний технічний стан автомобіля, рік випуску автомобіля – після 2007 р.;

- документальне підтвердження наявності транспортних засобів якими будуть надаватись послуги (підтвердженням може бути копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу , яке належить надавачу послуг на праві власності або тимчасового права користування), або договір спільної діяльності з суб’єктом господарювання, який має такі транспортні засоби у власності, або у тимчасовому користуванні або договір надання транспортних послуг;

- послуга повинна надаватись суб‘єктом підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України, який має досвід роботи у відповідній сфері, має відповідний КВЕД, з наявністю діючої ліцензії на діяльність з перевезень, має можливість надати послуги у вказаний в договорі місці та строк, можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір про надання послуг, рахунок-фактура, акт виконаних робіт, маршрутний лист, тощо).

Тендерні пропозиції повинні мати наступну інформацію:

1) комерційну пропозицію, яка повинна відповідати вимогам викладених у «Зразку» до запиту;  

2) комерційна пропозиція має бути оформлена українською та англійською мовою та скріплена підписом та  печаткою;

3) реєстраційні документи:

- копію паспорта за реєстрацією ФОП або керівника підприємства – сторінки 1-6 та ті, на яких зазначено місце реєстрації;

- виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

- свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи;

- статут або інший установчий документ компанії (остання редакція);

- технічний паспорт на автомобіль;

- водійське посвідчення;

- для платників ПДВ: копія довідки чи свідоцтва платника ПДВ, копія витягу з реєстру платників ПДВ;

- для платників єдиного податку:

- копія довідки чи свідоцтва платника єдиного податку, копія витягу з реєстру платників єдиного податку;

- довідка про відкриття рахунку/реквізити банку;

4) постачальник має бути зареєстрований на підконтрольній території України;

5) довідка про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених частинами 1 та 2 ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі»:

- вчинення злочинів, скоєних з корисливих мотивів;

- вчинення економічних злочинів (антиконкурентних дій);

- вчинення корупційних порушень;

- вчинення правопорушень, пов’язаних з використанням дитячої праці або будь-якими формами торгівлі людьми;

- заборгованість у сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів);

- порушення справ про банкрутство;

- наявність інших обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі;

7) референс-лист;

8) постачальник має надати не менше одного рекомендаційного листа, щодо виконання подібних послуг.

Благодійна організація «Благодійний фонд «Посмішка ЮА» зберігає за собою право на те, щоб:

- запросити будь-які додаткові або підтверджувальні дані (у Постачальників);

- прийняти або відхилити будь-яку Заявку повністю або частково;

- вступити у переговори з вибраним Постачальником;

- доручити реалізацію контрактів більш ніж одному Постачальнику.

Затверджені скан копії реєстраційних документів надаються разом з загальним пакетом документів тендерної документації.

Якщо до тендерної пропозиції не буде прикріплено вищезгадані реєстраційні документи, то така пропозиція не буде розглянута.

Оплата товару здійснюватиметься в національній валюті України у безготівковій формі на р/р постачальника.

Перевагу буде надано постачальнику, який запропонує найкраще співвідношення ціни та якості послуг, умов оплати (при рівних умовах перевагу буде надано постачальнику, який запропонує оплату послуги – по 100% післяплаті).   

Форма подання тендерної пропозиції, «Зразок».

№ п/п

Назва постачальника

Територія надання послуги

Марка/модель автівки, рік випуску

Ціна за один км, з ПДВ

1

 

м. Запоріжжя, Запорізький р-н.

   

 

Тендерні пропозиції повинні бути надіслані з темою листа «Міжнародний тендер на закупівлю вантажних транспортних послуг» на електронну адресу:  

[email protected] 

БО БФ «Посмішка ЮА» докладає зусиль із запобігання, виявлення та вжиття заходів проти всіх випадків шахрайства та зловживань.

Конфіденційна гаряча лінія по боротьбі з шахрайством та зловживаннями доступна для всіх учасників тендерів, про підозрілі та шахрайські дії має бути повідомлено на пошту: [email protected] або за тел: +380503211288 «гаряча лінія» .

У разі запитань звертайтеся до спеціаліста із закупівель:
Тімонін Юрій
контактний телефон: +38-066-811-61-21.

 

International tender for the purchase of freight transport services 

Charity Fund “POSMISHKA UA on extension of termsinternational tender for the purchase of freight transport services within the framework of the project “UA-TICSP2024 09 Posmishka UACO”.

Tender announcement date: July 23 2024
Venue: Zaporizhzhia. Place of service: Zaporizhzhia, Zaporizhia district.
Required number of trucks:

1) Load capacity 10 tons – 1 (one) car.

Drivers of motor vehicles with their own trucks, or automotive logistics companies for the transportation of goods, entrepreneurial activities of Ukraine and other countries, which must be properly registered under the legislation of Ukraine / have a representative office and a bank account in Ukraine, are invited to participate in the tender; have work experience in the relevant field,have available trucks required upon request, and will provide services for safe and timely cargo transportation -food kits at delivery pointsfrom the composition of the customer of the service. The sets are packaged in cardboard containers and palletized on a pallet weighing 670 kg.

Start point,the customer’s warehouse – 70b, Peremogy Street, Zaporizhzhia.(the cost of delivering a cargo vehicle to the car delivery point is not paid).

Cargo destinations -territorial communities of Zaporizhzhya district. Possible trips to Komyshuvask, Novooleksandrivsk, Tavriysk communities of Zaporizhzhya district.

Availability of the car from Monday to Friday from 8:00 a.m. to 5:00 p.m., the cost of the service should take into account the possible use of the car and all current costs (fuel, maintenance, payment of the driver’s services, etc.).

The lease term is until December 31, 2024.

Tender submission deadline:due to urgent needpurchasesfreight transport services, restrictions were made in the terms of submitting tenders on the basis of Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine No. 1178 of October 12, 2022 “On approval of the specifics of public procurement of goods, works and services for customers provided for by the Law of Ukraine “On Public Procurement”. for the period of validity of the legal regime of martial law in Ukraine and within 90 days from the date of its termination or cancellation” until 10 (ten) calendar days from the day following the day of the announcement of the tender, until August 2, 2024 inclusive.

All bids received by the organizer after the deadline for their submission, namely after 23:59 on August 2, 2024, will not be considered.

Requirements for Participants:

- driving experience, at least 2 years;

- knowledge of the structure of the car, the ability to optimally plan and, if necessary, adjust your route;

- satisfactory technical condition of the car, year of manufacture of the car – after 2007;

- documentary confirmation of the availability of vehicles, which they will be

to provide services (the confirmation can be a copy of the certificate of registration of a vehicle that belongs to the service provider on the right of ownership or temporary use of the right), or a joint activity agreement with a business entity that has such vehicles in ownership or temporary use, or an agreement for the provision of transport services;

- the service must be provided by a business entity duly registered under the Law of Ukraine, who has work experience in the relevant field, has the appropriate KVED, with the presence of a valid license for transportation activities, is able to provide services at the place and time specified in the contract, the possibility to provide originals of accompanying documents with a seal and signature (agreement on the provision of services, invoice, act of completed works, route list, etc.).

Tender offers must have the following information:

1) a commercial proposal that must meet the requirements set forth in the “Sample” for the request;

2) the commercial offer must be drawn up in Ukrainian and English and sealed with a signature and seal;

3) registration documents:

- a copy of the passport according to the registration of the FOP or the head of the enterprise – pages 1-6 and those on which the place of registration is indicated;

- an extract from the Unified State Register of Legal Entities, Individual Entrepreneurs and Public Organizations;

- a certificate of state registration of a legal entity;

- charter or other founding document of the company (latest version);

- technical passport for the car;

- driver’s license;

- for VAT payers: a copy of the certificate or certificate of the VAT payer, a copy of the extract from the register of VAT payers;

- for single tax payers:

- a copy of a certificate or certificate of a single tax payer, a copy of an extract from the register of single tax payers;

- account opening certificate/bank details;

4) the supplier must be registered in the controlled territory of Ukraine;

5) a certificate on the absence of grounds for rejection of the tender offer specified in parts 1 and 2 of Article 17 of the Law “On Public Procurement”:

- committing crimes committed for selfish motives;

- committing economic crimes (anti-competitive actions);

- committing corruption violations;

- committing offenses related to the use of child labor or any forms of human trafficking;

- arrears in the payment of taxes and fees (mandatory payments);

- initiation of bankruptcy proceedings;

- presence of other circumstances for refusal to participate in the procurement procedure

7) reference list;

8) the supplier must provide noLessone letter of recommendation regarding the performance of similar services.

Charity Fund “POSMISHKA UA” reserves the right to:

- request any additional or confirming data (from Suppliers);

- accept or reject any Application in whole or in part;

- enter into negotiations with the selected Supplier;

- entrust the implementation of contracts to more than one Supplier.

Approved scanned copies of registration documents are provided together with the general package of tender documents.

If the aforementioned registration documents are not attached to the tender offer, then such offer will not be considered.

Payment for the goods will be made in the national currency of Ukraine in non-cash form at the supplier’s y/y.

Preference will be given to the supplier who offers the best ratio of price and quality of services, terms of payment (under equal conditions, preference will be given to the supplier who offers payment for the service – 100% postpaid).

Tender proposal submission form,“Sample”.

No

Supplier name

Territory of service provision

Car make/model, year of manufacture

Price per km, including VAT

1

 

Zaporizhzhia, Zaporizhzhia district.

   

 

Tenders must be sent with the subject of the letter “International tender for the purchase of freight transport services» to the email address: 

[email protected]

Charity Fund “POSMISHKA UA” makes efforts to prevent, detect and take measures against all cases of fraud and abuse.

The confidential anti-fraud and abuse hotline is available to all tenderers, suspicious and fraudulent actions should be reported to the mail: [email protected] or by phone: +380503211288 “hotline”.

In case of questionsapplyto procurement specialist: Timonin Yuriy contact phone:

+38-066-811-61-21.


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання (моноблок, павербанки, навушники, настільні лампи, ноутбуки)

Тендер на закупівлю робіт з проведення серії з трьох опитувань панелі експертів на суспільно-політичну, економічну та бізнес тематику

Конкурс на закупівлю закупівлю послуг з розробки та створення інформаційних продуктів для покращення видимості роботи гарячої лінії

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді