Триває набір до Школи медіаменеджменту від Львівського медіафоруму
ЗАВЕРШЕНО
Засновників медіастартапів, редакторів українських ЗМІ і медіауправлінців різних рівнів запрошують стати учасниками Школи медіаменеджменту від Львівського медіафоруму. Перший етап проекту відбудеться 6-8 квітня у Львові.
Школа медіаменеджменту – це інтенсивне навчання від досвідчених медіаменеджерів і медіаекспертів. Учасники працюватимуть над концепцією і стратегією видання, вчитимуться розробляти редакційні стандарти та управляти редакційними процесами, ознайомляться з особливостями фінансового менеджменту медіапроектів та інструментами монетизації тощо.
Серед тренерів Школи – викладач Гарвардської бізнес-школи, консультант з digital-стратегій Гжегож Пєхота, експерт з довготермінових стратегій Євген Глібовицький, директорка з маркетингу і керівниця з розвитку видання “Платформа” Марія Фронощук, заступниця головного редактора сайту NV.UA Олена Трибушна, фінансовий директор 24 каналу Олександр Деніщук, заступниця гендиректора Укрінформу Марина Сингаївська та інші.
Навчання складатиметься з двох етапів. Перший – три дні тренінгів у квітні. Другий відбудеться у червні.
Аби стати учасником Школи медіаменеджменту, заповніть, будь ласка, реєстраційну форму.
Участь у Школі медіаменеджменту безкоштовна. Учасники самостійно оплачують дорогу і проживання.
Заявки приймають до 17 березня включно. Відбір учасників здійснюватиметься на конкурсній основі. Результати оприлюднять на сайті lvivmediaforum.com 22 березня.
Запитання, пов’язані зі Школою медіаменеджменту, просимо надсилати на e-mail: [email protected].
Організатори: ГО “Львівський медіафорум”. За підтримки Національного фонду на підтримку демократії NED (США).
Джерело: LVIV MEDIA FORUM.