Обрання постачальника дороговартісних обстежень клієнтів проєкту (КТ/МРТ) м. Полтаві
ЗАВЕРШЕНО
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення процедури закупівлі
(далі – «Оголошення»)
Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує закупівлю на обрання постачальника дороговартісних обстежень клієнтів проєкту (КТ/МРТ) в м. Полтаві, в рамках проекту: “дАРТс (діагностика, АРТ, супровід) – досягнення цілей” з МБФ «Альянс громадського здоров’я», який реалізуються відповідно до договору про надання субгранту № 24-CDC-24-25.
Предмет закупівлі: дороговартісні обстеження клієнтів проєкту (КТ/МРТ).
Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг:
(за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»).
№ П/П |
ОБОВ’ЯЗКОВІ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ |
ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ |
1. |
- Діагностика методом КТ; - діагностика методом МРТ. |
Технічні вимоги вказані у Ціновій пропозиція. |
2. |
Розрахунок. |
Оплата за послугу здійснюються в межах відповідних асигнувань, в безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після надходження рахунку. 100% – оплата після отримання рахунку-фактури. |
3. |
Відпуск послуг без ПДВ. |
Цінова пропозиція. |
4. |
Вимоги до учасника. |
Учасник повинен надавати комплексну послугу у сфері мед. діагностики. Забезпечити надання послуг протягом 5 робочих днів з моменту звернення клієнта Замовника. Результати обстежень повинні видаватися пацієнту у вигляді графічного зображення, у вигляді рентген. плівки з описом результатів обстеження та на електронному носії, в залежності від методу діагностики. |
5. |
Умови постачання товарів, надання послуг або виконання робіт. |
Обстеження повинні проводитись в м. Полтава. Обстеження повинні проводитись якісно та кваліфікованими спеціалістами. Обов’язкова присутність лікаря під час обстеження (залежно від стану хворого). |
№ П/П |
ОБОВ’ЯЗКОВІ КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ |
ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ |
1. |
Право на здійснення підприємницької діяльності.
|
|
Послуги та обсяги закупівлі, які вказані у Ціновій пропозиції, є орієнтовні!!!
Організація залишає за собою право збільшити або зменшити обсяг закупівлі у межах 20% від обсягу, вказаного у Ціновій пропозиції!
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:
- Пропозиція подається у формі офіційної цінової пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні (форма Цінової пропозиції додається).
- Копії:
- Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
- Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
- Статуту (для юридичних осіб).
- Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).
Правила оформлення цінової пропозиції учасника:
- Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
- Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй ціновій пропозиції несе учасник.
- Строк дії цінової пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.
Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з постачальниками:
Єфімова Ірина, пров. Братів Шеметів, 17-А.
Моб. 0665534705.
e-mail: [email protected].
Цінові пропозиції приймаються за адресою:
Україна, 36039, м. Полтава, пров. Братів Шеметів 17-А.
Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв. до 17 год.00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.
Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників:
«13» лютого 2025 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.