Обрання постачальника дороговартісних обстежень клієнтів проєкту (КТ/МРТ) м. Полтаві

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
yuliiabardysh

tender_ntylth8
Обрання постачальника дороговартісних обстежень клієнтів проєкту (КТ/МРТ) м. Полтаві

 

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення процедури закупівлі

(далі – «Оголошення»)

 

Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує закупівлю на обрання постачальника дороговартісних обстежень клієнтів проєкту (КТ/МРТ) в                                м. Полтаві, в рамках проекту: “дАРТс (діагностика, АРТ, супровід) – досягнення цілей” з МБФ «Альянс громадського здоров’я», який реалізуються відповідно до договору про надання субгранту № 24-CDC-24-25.

 

Предмет закупівлі: дороговартісні обстеження клієнтів проєкту (КТ/МРТ).

 

Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг:

(за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»).

 

№ П/П

ОБОВ’ЯЗКОВІ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ

1.

- Діагностика методом КТ;

- діагностика методом МРТ.

Технічні вимоги вказані у Ціновій пропозиція.

2.

Розрахунок.

Оплата за послугу здійснюються в межах відповідних асигнувань, в безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після надходження рахунку.

100% – оплата після отримання рахунку-фактури.

3.

Відпуск послуг без ПДВ.

Цінова пропозиція.

  4.

Вимоги до учасника.

Учасник повинен надавати комплексну послугу у сфері мед. діагностики.

Забезпечити надання послуг протягом 5 робочих днів з моменту звернення клієнта Замовника.

Результати обстежень повинні видаватися пацієнту у вигляді графічного зображення, у вигляді рентген. плівки з описом результатів обстеження та на електронному носії, в залежності від методу діагностики.

5.

Умови постачання товарів, надання послуг або виконання робіт.

Обстеження повинні проводитись в                  м. Полтава.

Обстеження повинні проводитись якісно та кваліфікованими спеціалістами. 

Обов’язкова присутність лікаря під час обстеження (залежно від стану хворого).

 

№ П/П

ОБОВ’ЯЗКОВІ КВАЛІФІКАЦІЙНІ  ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ

  1.

Право на здійснення підприємницької діяльності.

 

  • Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; 
  • Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку; 
  • Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.; 
  • Копія Статуту (для юридичних осіб).

 

Послуги та обсяги закупівлі, які вказані у Ціновій пропозиції, є орієнтовні!!!

Організація залишає за собою право збільшити або зменшити обсяг закупівлі у межах 20% від обсягу, вказаного у Ціновій пропозиції!

 

ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

  1. Пропозиція подається у формі офіційної цінової пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні (форма Цінової пропозиції додається).
  2. Копії:
  • Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
  • Статуту (для юридичних осіб).
  1. Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

Правила оформлення цінової пропозиції учасника:

 

  • Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  • Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй ціновій пропозиції несе учасник.
  • Строк дії цінової пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.

 

 

Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з постачальниками: 

Єфімова Ірина, пров. Братів Шеметів, 17-А.

Моб. 0665534705.

e-mail: [email protected].

 

Цінові пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36039, м. Полтава, пров. Братів Шеметів 17-А.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв.                    до 17 год.00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.

 

Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників: 

«13» лютого 2025 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.


Останні публікації цього розділу:

Конкурс пропозицій на надання послуг з фінансового аудиту

Тендер на закупівлю меблів для майстерні та музичної зали навчальних закладів Хмельницької області

Тендер на закупівлю обладнання для майстерні та музичної зали навчальних закладів Хмельницької області

Тендер на закупівлю спортивного та демонстраційного обладнання для навчальних закладів та МТП

Відкритий тендер на послуги кейтерингу та харчування під час проведення тренінгів та заходів з захисту проєктів у м. Київ

Відкритий тендер на послуги забезпечення логістичного компоненту під час проведення тренінгів та заходів з захисту проєктів у м. Київ