Обрання постачальника послуг оренди складського приміщення в місті Миколаїв

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Відновлюємо на передовій
Обрання постачальника послуг оренди складського приміщення в місті Миколаїв

Громадська організація «Південна стратегія розвитку» (далі – ГО ПСР) оголошує  закупівлю на обрання постачальника послуг оренди складського приміщення.

Предмет закупівлі: оренда складського приміщення (перелік, найменування, розмір та ін. тех. характеристики зазначені у Ціновій пропозиції).

Джерело фінансування закупівлі – закупівля здійснюється у межах виконання спільного річного проєкту з UNICEF

Термін надання послуг:

Серпень 2024 року – липень 2025 року (за потребою організатора закупівлі – ГО ПСР)

Очікуваний результат: підписання угоди. 

№ п/п

Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

1.

Надання послуг згідно опису в Ціновій пропозиції.

 

Цінова пропозиція

2.

Безготівковий розрахунок.

Цінова пропозиція

3.

Фіксована вартість (не менше ніж 365

 днів з дати підписання договору).

Цінова пропозиція

4.

Регіон надання послуги.

Місто Миколаїв

5.

Стан складського приміщення – задовільний, без тріщин (як на підлозі, так і на стінах), розбитих вікон, дверей тощо, з належним станом підлоги та даху, захищеним від будь-яких протікань тощо, які можуть призвести до знищення гігієнічних товарів та палива. Розташування та доступ: легко доступний для вантажівок, має достатньо місця для паркування та маневрування для вантажівок, а також має достатньо місця для вантажно-розвантажувальних операцій, площею не менше 850 квадатних метрів.

Цінова пропозиція

6.

Можливість надання оригіналів супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір надання послуг, рахунок-фактура, акт виконаних робіт).

Цінова пропозиція

 

№ п/п

 

Обов’язкові кваліфікаційні  вимоги до предмета закупівлі

 

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

1.

Право на здійснення підприємницької діяльності.

 

 

  • Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;
  • Копія Статуту (для юридичних осіб).

 

Цінова пропозиція має включати в себе:

Пропозиція подається у формі офіційної цінової пропозиції, що відповідає вимогам вказаним в оголошенні (форма Цінової пропозиції додається):

  1. Копії:
  • Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Статуту (для юридичних осіб);
  1. Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

Правила оформлення цінової пропозиції учасника:

  1. Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або поштою. Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або кур‘єрською поштою. Цінові пропозиції, що надійдуть електронною поштою також будуть розглядатися.
  2. Всі копії будь-яких документів, що включаються в цінову пропозицію, мають бути завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До цінової пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
  3. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  4. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй цінової пропозиції несе учасник. 

Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з постачальниками:

Валентина Філіпчук

Моб. 0971789937.

e-mail: [email protected]

Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників:

01 серпня 2024 року, до 16 год. 00 хв. за київським часом.

Додаткові вимоги до складу:

  1. Розташування та доступність. Склад повинен знаходитись у зручному для транспортування місці, з хорошими під’їзними шляхами для вантажного транспорту. Повинні бути передбачені умови для зручного навантаження та розвантаження продукції.
  2. Конструкція та захист. Склад повинен бути закритим, з надійним дахом та стінами, що захищають брикети від атмосферних опадів (дощ, сніг). Бажана наявність системи вентиляції для запобігання конденсації вологи всередині складу.
  3. Температурний та вологий режим. Оптимальна температура зберігання деревних брикетів – від +5 до +25 °C. Вологість повітря у складі не повинна перевищувати 60%, щоб запобігти намоканню та псуванню товарів.
  4. Пожежна безпека. Необхідно передбачити протипожежні заходи: наявність вогнегасників, пожежної сигналізації та регулярне навчання персоналу правилам пожежної безпеки. Усередині складу не повинно бути джерел відкритого вогню і речовин, що легко займаються.
  5. Упаковка та укладання. Товари слід укладати на піддони (паллети), щоб уникнути контакту з підлогою та забезпечити циркуляцію повітря.
  6. Гігієна та санітарія. Склад повинен підтримуватись у чистоті, без наявності сміття та шкідників (гризуни, комахи). Рекомендується проводити регулярні огляди та санітарну обробку приміщення.
  7. Організація простору. Простір складу повинен бути організований таким чином, щоб забезпечити зручний доступ до будь-якої партії. Рекомендується використання стелажів або палетних систем для оптимального використання об’єму складу.
  8. Документація та облік. Важливо вести облік партій, що надходять, а також контролювати умови їх зберігання. Бажано мати систему ідентифікації партій (наприклад, за допомогою штрих-кодів), щоб відстежувати термін та умови зберігання.

Цінова-пропозиція-склад


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю робіт з проведення серії з трьох опитувань панелі експертів на суспільно-політичну, економічну та бізнес тематику

Конкурс на закупівлю закупівлю послуг з розробки та створення інформаційних продуктів для покращення видимості роботи гарячої лінії

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді

Тендер на відбір постачальника офісної техніки