Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А4)

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Zakupki

prostirtender_tender_ntylth(2)
Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А4)

ОГОЛОШЕННЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ № 372

Державна установа «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України» (далі – Замовник) оголошує закупівлю згідно коду ДК 021:2015 – 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А4) (далі – Товар) за процедурою «Запит цінових пропозицій».

Закупівля здійснюється з метою реалізації механізму реагування на COVID-19 (C19RM 2021-2023) в рамках виконання програми Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією «Прискорення прогресу у зменшенні тягаря туберкульозу та ВІЛ-інфекції в Україні», згідно з Угодою про надання гранту між Замовником та Глобальним фондом для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією № 1936 від 04 грудня 2020 року (далі – Грантова угода).

  1. Найменування та місцезнаходження Замовника: Державна установа «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України». 04071, м. Київ, вул. Ярославська 41.
  1. Назва предмета закупівлі: ДК 021:2015 – 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А4).
  1. Кількість Товару: визначена в Додатку 1 «Технічна специфікація» до цього оголошення про закупівлю.
  1. Місце поставки Товару: 04071, м. Київ, вул. Ярославська, буд. 41.
  1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: визначені в Додатку 1 до цього оголошення про закупівлю «Технічна специфікація».
  1. Очікувана вартість предмета закупівлі: 300 000,00 грн без ПДВ.

Операції з оплати Товару звільняються від оподаткування податком на додану вартість згідно статті 7 Закону України від 21.06.2012 року № 4999-VI «Про виконання програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні», п. 26 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 року № 284 «Деякі питання ввезення на митну територію України товарів і постачання на митній території України товарів та надання послуг, що оплачуються за рахунок грантів (субгрантів) Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні».

  1. Строк поставки Товару: 10 (десять) робочих днів з дати укладення договору.
  1. Кінцевий термін подання цінових пропозицій: 26 листопада 2024 року до 14:00 (включно) за київським часом.
  1. Строк, протягом якого цінові пропозиції є дійсними: Цінові пропозиції вважаються дійсними протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з дати кінцевого строку подання цінових пропозицій.
  1. Адреса веб-сайту, на якому розміщена інформація про закупівлю: https://phc.org.ua в розділі «Закупівлі».
  1. Прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб Замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками:

З питань технічної специфікації:

Сороченко Василь – інженер відділу господарського забезпечення,

e-mail: [email protected],

тел.: +38 097 992 61 47.

З питань проведення процедури закупівлі:

Іванова Оксана – фахівець з закупівель та постачань відділу закупівель та постачань,

e-mail: [email protected],

тел.: +38 (044) 334-53-16.

  1. Порядок подання цінових пропозицій.

Цінова пропозиція повинна надсилатись на електрону адресу: [email protected]. Усі документи цінової пропозиції повинні бути у вигляді кольорової сканованої копії та мати чіткий вигляд повного (завершеного) документу, печатки (за наявності), підпису і т.ін. У разі якщо інформація на сканованій копії буде не доступна до перегляду (зображення буде не чітке, текст (повністю або частково) не буде видно), така пропозиція учасника відхиляється з підстави не надання інформації, передбаченої цим оголошенням про закупівлю. Цінова пропозиція та всі копії будь-яких документів, що включаються в пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом уповноваженого представника учасника, а також скріпленими печаткою (за її наявності).

Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник. Всі пропозиції, отримані після кінцевого строку подання цінових пропозицій розгляду не підлягають. Кожен учасник має право подати лише одну цінову пропозицію.

  1. Цінова пропозиція повинна складатися з:
  • інформації щодо відповідності запропонованого учасником товару, технічним, якісними та кількісними характеристикам предмета закупівлі, які встановлені в Додатку 1 до цього оголошення про закупівлю із зазначенням відповідної інформації;
  • інформації про ціну пропозиції, яка надається шляхом заповнення форми «Форма цінової пропозиції», що викладена в Додатку 2 до цього оголошення про закупівлю;
  • листа – згоди в довільній формі про те, що учасник погоджується з умовами проекту договору про закупівлю, викладеного в Додатку 3 до цього оголошення про закупівлю;
  • листа – згоди в довільній формі про те, що учасник ознайомився та зобов’язується дотримуватись вимог Кодексу поведінки для постачальників Глобального форду, що викладений в Додатку 4 до цього оголошення про закупівлю;
  • завіреної підписом уповноваженого представника учасника, а також скріпленої печаткою (за її наявності) Декларації конфлікту інтересів учасника, який подає цінову пропозицію, що викладена в Додатку 5 до цього оголошення про закупівлю;
  • витяг та/або свідоцтво з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
  • статут або інший установчий документ (для юридичних осіб) та/або опис з кодом, необхідним для доступу до електронних документів Учасника (виписка, статут).
  1. Перелік критеріїв та методика оцінки цінових пропозицій: Єдиний критерій оцінки є ціна – 100%. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків і зборів, окрім ПДВ.
  1. Інша інформація:
    • Факт подання цінової пропозиції учасником – фізичною особою чи фізичною особою-підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI жодних окремих підтверджень не потрібно подавати в складі цінової пропозиції. У всіх інших випадках, факт подання цінової пропозиції учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права Замовнику, як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). Таким чином, відповідальність за неправомірну передачу Замовнику персональних даних, а також їх обробку, несе виключно учасник процедури закупівлі, що подав цінову пропозицію жодних окремих підтверджень не потрібно подавати в складі цінової пропозиції.
    • На підставі оцінки поданих пропозицій Замовник визначає переможця закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник має право відмінити процедуру закупівлі.
    • Замовник не несе відповідальність:
  • за роботу пошти, за будь-які поштові помилки, внаслідок яких матеріали (цінова пропозиція чи будь-які інші документи, необхідні для участі у процедурі закупівлі) учасників не надійшли, надійшли із запізненням, були загублені чи пошкоджені;
  • за роботу операторів зв’язку;
  • у випадку виникнення форс-мажорних обставин.
    • Учасники погоджуються з тим, що Замовник не повертає матеріали, подані на будь-якій стадії проведення процедури закупівлі.
    • Рішення Замовника є остаточним та оскарженню не підлягає.
    • Всі цінові пропозиції, отримані після кінцевого терміну, розгляду не підлягають. Кожен учасник має право подати лише одну цінову пропозицію. У разі подання декількох цінових пропозицій одним учасником усі вони будуть відхилені.
    • Замовник має право відмінити закупівлю.
    • Замовник залишає за собою право вимагати від учасників додаткові матеріали або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень пропозицій вимогам оголошення про закупівлю


Останні публікації цього розділу:

Тендер із закупівлі меблів

Запрошення вчителів до участі у загальнонаціональному проєкті «Вивчай та розрізняй: інфомедійна грамотність в освіті»

Тендер на надання послуг страхування життя для співробітників Mercy Corps / Tender for the provision of life insurance services for Mercy Corps employees

Відкритий тендер - Заміна вікон у Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

Конкурс пропозицій на закупівлю послуг з проведення стратегічної сесії для персоналу

Тендер на закупівлю будівельних робіт та поточного ремонту будівель місць тимчасового поселення