Оголошення про проведення відкритого тендеру із закупівлі ноутбуків
ЗАВЕРШЕНО
Донецька Обласна благодійна організація «Туристичний інформаційний центр» в рамках проєкту «Проєктно-орієнтований розвиток громад» Угода RPP/2021/09/109/DR, в межах Програми розвитку ООН із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки Європейського Союзу – оголошує відкритий тендер на закупівлю ноутбуків.
Дата оголошення про тендер: 08.11.2021 р.
Термін подання тендерних пропозицій: до 14.11.2021 р. 23:59.
Предметом закупівлі є: Ноутбуки
Кількість одиниць: 3 од.
Товар повинен відповідати наступним вимогам:
Ноутбук HP Laptop 17-cp0005ua (423S8EA) Natural Silver
Екран 17.3” IPS (1920×1080) Full HD, матовий / AMD Ryzen 7 5700U (1.8 – 4.3 ГГц) / RAM 16 ГБ / SSD 512 ГБ / AMD Radeon Graphics / без ОД / Wi-Fi / Bluetooth / веб-камера / DOS / 2.07 кг / сріблястий
Або аналогічний за характеристиками товар іншого виробника
Закупівлі в межах проєкту здійснюються без ПДВ.
У вартість послуги/товару повинна бути включена доставка товару до місця призначення, а саме м. Мирноград , Нова Пошта відділення №2.Строк надання товарів: протягом 10 днів від дати підписання Договору поставки.
Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру
До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України: не є платниками ПДВ, постачальники, що мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт)
Учасник тендеру надає організатору наступні документи:
- Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
- Копія документу, що підтверджує податковий статус
- Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
- Оригінал Рахунка-фактури
- Зразок договору поставки товару
- Паспорт товару (якщо необхідно)
- Гарантійний талон, гарантія не менше 12 календарних місяців
- Та інші документи, якщо вважає за необхідне
Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:
- Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
- Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення
- Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора
- Прийнятна ціна, умови оплати – 100% оплата після постачання та гарантійний термін.
Тендерні процедури
Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою welt.ukraine@gmail.com до 12.11.2021 року.
До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.
Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/передачі товару
Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у відсканованому (електронному вигляді, у форматі PDF) надіслані учасником до 14.11.2021 року 23:59.
- на електронні адреси: [email protected] та [email protected] зазначенням у темі «Вікритий тендер_ RPP/2021/09/109/DR ___назва учасника» у строк до 14.11.2021 року 23:59.
- організатору тендеру в запечатаних конвертах, у письмовій формі за адресою: 85320 Донецька область м. Мирноград, вул. Лєванєвського, б.36 у строк до 14.11.2021 року 23:59.
Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 24:00 години 14.11.2021, розгляду не підлягатимуть.
Визначення переможця тендеру відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій на відповідність умовам конкурсу, викладеним у тендерній документації. Перевага буде надана постачальнику, пропозиція якого відповідатиме зазначеним в тендерному оголошенні критеріям та пропонуватиме найнижчу ціну.
Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців. Дата засідання тендерного комітету для розгляду заявок та прийняття рішення має відбутися не пізніше 17.11. 2021 року.
Додаткові застереження
Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.
Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.
Керівник ДОБО «Туристичний інформаційний центр» Михайло Кулішов
телефон 0660-888-489
ЗРАЗОК ТЕНДЕРНОЇ ФОРМИ
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ
м. _____ «____» ________дата______ року
_________________________(повне найменування постачальника)_______________________, (ідентифікаційний номер ХХХХХХХХХХ, ХХХХ, ХХХХХХ, _вул. ХХХХХХХХХХХХ, ХХХ), надає свою пропозицію ДОБО «Туристичний інформаційний центр» щодо участі у тендері, що проводиться Організацією на закупівлі товару : ноутбука, згідно з вимогами, висунутими ДОБО «ТІЦ» згідно тендерного оголошення №3 про Тендер на закупівлю ноутбуків від 08.11.2021 року.
Вивчивши конкурсні вимоги ДОБО «Туристичний інформаційний центр», _____________________(повне найменування постачальника)_______________________ цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується надати послуги ДОБО «Туристичний інформаційний центр» відповідно до наступних умов:
- Найменування товару: ____________________.
- Якість товару відповідатиме: ________________________.
- Ціна товару (грн., з/без ПДВ): ____________________.
- Строк поставки товару: __________________.
- Загальна вартість, з/без ПДВ: _________________.
- Опис/характеристика товару: _______________________.
- Умови оплати: 100% оплата після отримання товару.
- Умови, які необхідно виконати організації для отримання товару: _____________________.
- Податковий статус постачальника: _________________________
- КВЕД:______________________
|
|
Загальна вартість цієї пропозиції _________,00 грн. (______________ грн. 00 коп.) з/без ПДВ. |
До цієї Пропозиції додається:
- Оригінал рахунку-фактури №_________ від _____________ року
- Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
- Копія документу, що підтверджує податковий статус
- Зразок Договору поставки товару
ПІБ уповноваженої особи__________________(підпис та печатка)