Оголошення про проведення відкритого тендеру із закупівлі поліграфічних послуг

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
kmorhun

Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» в рамках грантового проекту «СИЛА (Єднання через спільні дії молоді)», що реалізується за підтримки IREX в Україні, оголошує відкритий тендер на закупівлю поліграфічних послуг.

Дата оголошення про тендер: 1 лютого 2021 року

Термін подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2021 року

ЗРАЗОК ТЕНДЕРНОЇ ФОРМИ_ПОЛІГРАФІЯ

Деталізація послуг, які надає підрядник:

Повнокольоровий друк з обов’язковим нанесенням двох логотипів на всю продукцію.

  • Ручка біла пластикова, кулькова, автоматична — 100шт.;
  • Блокнот: А5, пружина по довгому краю; обкладинка 4+0, дизайнерський картон з матовою ламінацією; блок  50 сторінок/80 гр, односторонній друк — 100 шт.;
  • Футболки (жіночі та чоловічі, розмірна сітка буде надана додатково) — 100 шт.;
  • Power bank на 10000 mAh (нанесення логотипів на товар замовника) — 50 шт.;
  • Термочашка складна силіконова з кришкою 350мл (нанесення логотипів на товар замовника) — 50 шт.;
  • Флеш-накопичувач у вигляді кредитної картки 64 ГБ, матеріал пластик,  швидкість читання від 20-30 Мб/с до 250 мб/с (нанесення логотипів на товар замовника)  — 70 шт.;
  • Торби (кошторис повинен бути наданий на обидві позиції): 
  • еко, розмір 38х40 або 35х40, тканина: бавовна, саржа, бязь,  240 г / м², колір світлий —70 шт; або
  • поліестер, 43.5x60x7 см, однотонний колір, у складеному стані 12х6х2 см.;
  • Наліпки (заливка смола) 30х30 або 40х40 – 100 шт.;
  • Маски багаторазові захисні (не поліестер) — 100 шт.; 
  • Сертифікати А4 — 50 шт.;
  • Бейдж А6-А7 зі шнурком (друк лише на бейджі) — 70шт.

Вимоги до кваліфікації підрядника:

  1. Наявність професійного досвіду у сфері виготовлення поліграфічних та брендованих матеріалів;
  2. Наявність технічних засобів та відповідного обладнання, професійних кадрів зі знаннями та досвідом у зазначеній галузі;
  3. Креативність;
  4. Вміння дотримуватися дедлайнів.

 Вся продукція має бути надрукована та доставлена в офіс замовника не пізніше ніж 07.03.2021.

Вимоги до підрядника – учасника тендеру:

Обов’язкова реєстрація юридичною особою або фізичною особою-підприємцем 3 групи, з відповідними КВЕДами.

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус;
  3. Тендерну пропозицію (в формі, що додається) з додаванням деталізованого кошторису  по кожній запитуваній позиції (із зазначенням за одну одиницю продукту);
  4. Посилання на зразки попередніх робіт/портфоліо.

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення;
  3. Вартість послуг;
  4. Можливість надання послуг в стислі терміни;                                                                      

 Тендерні пропозиції повинні залишатися чинними впродовж шістдесяти (60) календарних днів з граничного терміну подання Тендерних пропозицій.

  Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою: [email protected] до 23:59 12 лютого 2021 року.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та надіслані до 23:59 12 лютого 2021 року у письмовому (електронному, відсканованому) форматі з поміткою “Відкриті торги: на закупівлю поліграфічних послуг” за проектом «СИЛА (Єднання через спільні дії молоді)», на адресу:[email protected] .

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 00-00 13 лютого 2021 року, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій  на відповідність умовам конкурсу, викладеним у тендерній документації. Перевага буде надана постачальнику, пропозиція якого відповідатиме зазначеним в тендерному оголошенні критеріям та пропонуватиме найнижчу ціну за умови потрібної кваліфікації постачальника. 

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учаснику тендеру, який переміг, шляхом надсилання відповідного повідомлення електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможця.  

Додаткові застереження:

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

 

Директор

БО «БФ «ССС»

Гамільтон Дермот


Останні публікації цього розділу:

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді

Тендер на відбір постачальника офісної техніки

Тендер на організацію заходу «Тематичний буткемп для учасників програми UPSHIFT»

Запит на отримання цінової пропозиції на послуги з оренди тренувального поля в місті Миколаїв