Оголошення про тендер: закупівля ремонтних робіт, м.Ізюм
ЗАВЕРШЕНО
БО “Благодійний фонд імені Федора Шпига” в межах проєкту “Підтримка відновлення громад на сході України” що реалізується Helvetas Swiss Intercooperation в межах підтримки України з боку Швейцарії за фінансування Swiss Solidarity оголошує закупівлю ремонтних робіт з поточного ремонту (заміна вікон) житлових будівель за адресами: вул. Незалежності, 29, м. Ізюм, Харківської обл. та вул. Соборна, 31, м. Ізюм, Харківська обл.
Дата оголошення про тендер: 27.08.2024 року
Термін подання тендерних пропозицій до 10.09.2024 року 23:59
Предметом закупівлі є роботи з заміни пошкоджених вікон житлової та нежитлової будівлі по вул. Незалежності, 29, м. Ізюм, Харківської обл. та вул. Соборна, 31, м. Ізюм, Харківська обл.
Строк надання послуг: до 10.10.2024
У вартість послуг повинні бути включені: витрати труда, будівельні машини і механізми, будівельні матеріали вироби і комплекти, доставка товару до місця призначення.
Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру
До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, акт виконаних робіт, акти прихованих робіт, тощо)
Учасник тендеру надає організатору наступні документи:
-
Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
-
Копія документу, що підтверджує податковий статус
-
Зразок договору підряду
-
Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи, договори на аналогічні роботи/послуги тощо)
-
Фінансова звітність за останній рік
-
Заповнений додаток до оголошення «Запит на отримання цінової пропозиції» у форматі Exel та підписану його версію.
Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:
1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення
3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора
4. Прийнятна ціна та умови надання товарів/послуг
Тендерні процедури
Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою [email protected]
Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/робіт/передачі товару
Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу [email protected] з темою листа «Вікритий тендер на відновлення вікон назва учасника» до 10.09.2024 року.
Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.
Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.
Контактна особа: Ілона Кузнецова, [email protected].
Запит на отримання цінової пропозиції