Оголошення з пошуку надавача логістичних послуг

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Ольга

prostirtender tender_ntylth(3)
Оголошення з пошуку надавача логістичних послуг

Громадська організація “Молодіжна громадська організація “Студентський клуб” оголошує тендер для відбору надавача логістичних послуг проєкту “Молодіжний обмін у рамках програми залучення молоді до процесів відновлення ВідНОВА:UA у Баранівській громаді Житомирської області”.

Інформація про предмет закупівлі: логістичні послуги з організації проживання, харчування, відшкодування вартості проїзду та страхування 30 учасників проєкту у період з 07 липня по 13 липня 2024 року.

Вимоги до предмету закупівлі: 

1. Вимоги до місця проживання:

1.1. Проживання 30 осіб з 07 липня 2024 року по 13 липня 2024 року (6 діб) у найближчому розташуванні до території Баранівської міської територіальної громади або у м. Житомир.

1.2. Комфортні умови проживання європейського готельного рівня, класу не вище, ніж «три зірки».

1.3. Одно- або двомісне розміщення учасників у номерах зі зручностями (санвузол, душ).

1.4. Наявність власного кафе (ресторану) для організації харчування учасників проєкту.

1.5. Наявність приміщення (конференц-залу) укомплектованого мультимедійним обладнанням (ноутбук, проєктор, екран, фліпчарт) для проведення організаційних заходів проєкту.

1.6. Наявність приміщення для проведення фізкультурно-оздоровчих заходів згідно програми реалізації проєкту (спортмайданчик, басейн, SPA тощо).

1.7. Наявність укриття.

2. Вимоги до послуг харчування:

2.1. Організація смачного, повноцінного та якісного харчування для 30 осіб (6 сніданків, 5 обідів, 6 вечерь та 10 кава-пауз (по 2 на день)).

2.2. Меню має бути різноманітним та збалансованим з урахуванням потреб учасників, зокрема, можливість приготування вегетаріанських та пісних страв.

2.3. Харчування має відповідати санітарним вимогам та нормам.

2.4. Можливість надання кейтерингових послуг.

3. Вимоги до відшкодування проїзду:

3.1. Забезпечення компенсації витрат проїзду для 20 учасників обміну в обидві сторони. Учасники будуть добиратись з різних куточків України.

3.2. Відшкодовуються квитки на потяг (плацкарт, купе, Інтерсіті 2-й клас) або автобус/маршрутне таксі.

3.3. Копія відомості по відшкодуванню витрат за проїзд з підписами учасників. До неї мають бути додані копії проїзних документів, паспортів та кодів.

3.4. Планова середня вартість витрат на 1 учасника 5-денного обміну в обидва боки складатиме 1200,00 грн.

4. Вимоги до страхування учасників:

4.1. Оформлення страхування 30 учасників від нещасних випадків і травмування на період проведення заходу з 08 липня по 12 липня 2024 року.

Валюта закупівлі послуг: Національна валюта України – гривня.

Вимоги до учасників тендеру:

1. Лист-заявка зі згодою на участь, обробку персональних даних та погодженням з умовами проведення тендеру.

2. Цінова пропозиція з урахуванням всіх податків відповідно до завдання з калькуляцією по кожній послузі окремо, із запропонованим меню та пропозицією власної винагороди.

3. Копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців і громадських формувань з відповідними КВЕДами.

4. Для фізичних осіб-підприємців на єдиному податку – копія Витягу з Єдиного державного реєстру платників єдиного податку із наявністю відповідних КВЕДів.

5. Доступ до укриття на території готелю чи поблизу нього.

6. Можливість раннього та пізнього заселення.

7. У разі надання пропозиції щодо проживання у м. Житомирі, харчування має бути організовано таким чином, щоб обіди та кава-паузи були організовані на території Баранівської територіальної громади (за місцем проведення заходів).

Критерії оцінки для вибору логістичної компанії (логіста):

1. Вартість послуг у тому числі склад та різноманітність меню.

2. Винагорода логістичної компанії (логіста).

3. Наявність укриття в готелі або поблизу (на території готелю – 25 балів, поруч на відстані до 700 метрів – 15 балів, 700 м – 2 км – 5 балів, відстань більше 2 км – 0 балів)

4. Пропозиції, у яких надавачами послуг проживання та харчування будуть фізичні чи юридичні особи з досвідом співпраці з громадськими організаціями в організації подібних заходів – 25 балів, організація іншого типу заходів з повним переліком послуг – 20 балів, тільки послуги харчування або тільки послуги проживання – 10 балів, взагалі не обслуговували подібні заходи – 0 балів.

5. Організація проживання в м. Баранівка – 20 балів, на території Баранівської громади  10 балів, в м. Житомир – 0 балів.

Термін надання комерційної пропозиції: з 21 червня 2024 року до 28 червня 2024 року включно.

Пропозиції з комплектом документів надсилати на електронну пошту [email protected] з темою листа «Постачальник логістичних послуг».


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання (моноблок, павербанки, навушники, настільні лампи, ноутбуки)

Тендер на закупівлю робіт з проведення серії з трьох опитувань панелі експертів на суспільно-політичну, економічну та бізнес тематику

Конкурс на закупівлю закупівлю послуг з розробки та створення інформаційних продуктів для покращення видимості роботи гарячої лінії

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді