Оголошення з пошуку надавача логістичних послуг

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Ольга

prostirtender tender_ntylth(3)
Оголошення з пошуку надавача логістичних послуг

Громадська організація “Молодіжна громадська організація “Студентський клуб” оголошує тендер для відбору надавача логістичних послуг проєкту “Молодіжний обмін у рамках програми залучення молоді до процесів відновлення ВідНОВА:UA у Баранівській громаді Житомирської області”.

Інформація про предмет закупівлі: логістичні послуги з організації проживання, харчування, відшкодування вартості проїзду та страхування 30 учасників проєкту у період з 07 липня по 13 липня 2024 року.

Вимоги до предмету закупівлі: 

1. Вимоги до місця проживання:

1.1. Проживання 30 осіб з 07 липня 2024 року по 13 липня 2024 року (6 діб) у найближчому розташуванні до території Баранівської міської територіальної громади або у м. Житомир.

1.2. Комфортні умови проживання європейського готельного рівня, класу не вище, ніж «три зірки».

1.3. Одно- або двомісне розміщення учасників у номерах зі зручностями (санвузол, душ).

1.4. Наявність власного кафе (ресторану) для організації харчування учасників проєкту.

1.5. Наявність приміщення (конференц-залу) укомплектованого мультимедійним обладнанням (ноутбук, проєктор, екран, фліпчарт) для проведення організаційних заходів проєкту.

1.6. Наявність приміщення для проведення фізкультурно-оздоровчих заходів згідно програми реалізації проєкту (спортмайданчик, басейн, SPA тощо).

1.7. Наявність укриття.

2. Вимоги до послуг харчування:

2.1. Організація смачного, повноцінного та якісного харчування для 30 осіб (6 сніданків, 5 обідів, 6 вечерь та 10 кава-пауз (по 2 на день)).

2.2. Меню має бути різноманітним та збалансованим з урахуванням потреб учасників, зокрема, можливість приготування вегетаріанських та пісних страв.

2.3. Харчування має відповідати санітарним вимогам та нормам.

2.4. Можливість надання кейтерингових послуг.

3. Вимоги до відшкодування проїзду:

3.1. Забезпечення компенсації витрат проїзду для 20 учасників обміну в обидві сторони. Учасники будуть добиратись з різних куточків України.

3.2. Відшкодовуються квитки на потяг (плацкарт, купе, Інтерсіті 2-й клас) або автобус/маршрутне таксі.

3.3. Копія відомості по відшкодуванню витрат за проїзд з підписами учасників. До неї мають бути додані копії проїзних документів, паспортів та кодів.

3.4. Планова середня вартість витрат на 1 учасника 5-денного обміну в обидва боки складатиме 1200,00 грн.

4. Вимоги до страхування учасників:

4.1. Оформлення страхування 30 учасників від нещасних випадків і травмування на період проведення заходу з 08 липня по 12 липня 2024 року.

Валюта закупівлі послуг: Національна валюта України – гривня.

Вимоги до учасників тендеру:

1. Лист-заявка зі згодою на участь, обробку персональних даних та погодженням з умовами проведення тендеру.

2. Цінова пропозиція з урахуванням всіх податків відповідно до завдання з калькуляцією по кожній послузі окремо, із запропонованим меню та пропозицією власної винагороди.

3. Копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців і громадських формувань з відповідними КВЕДами.

4. Для фізичних осіб-підприємців на єдиному податку – копія Витягу з Єдиного державного реєстру платників єдиного податку із наявністю відповідних КВЕДів.

5. Доступ до укриття на території готелю чи поблизу нього.

6. Можливість раннього та пізнього заселення.

7. У разі надання пропозиції щодо проживання у м. Житомирі, харчування має бути організовано таким чином, щоб обіди та кава-паузи були організовані на території Баранівської територіальної громади (за місцем проведення заходів).

Критерії оцінки для вибору логістичної компанії (логіста):

1. Вартість послуг у тому числі склад та різноманітність меню.

2. Винагорода логістичної компанії (логіста).

3. Наявність укриття в готелі або поблизу (на території готелю – 25 балів, поруч на відстані до 700 метрів – 15 балів, 700 м – 2 км – 5 балів, відстань більше 2 км – 0 балів)

4. Пропозиції, у яких надавачами послуг проживання та харчування будуть фізичні чи юридичні особи з досвідом співпраці з громадськими організаціями в організації подібних заходів – 25 балів, організація іншого типу заходів з повним переліком послуг – 20 балів, тільки послуги харчування або тільки послуги проживання – 10 балів, взагалі не обслуговували подібні заходи – 0 балів.

5. Організація проживання в м. Баранівка – 20 балів, на території Баранівської громади  10 балів, в м. Житомир – 0 балів.

Термін надання комерційної пропозиції: з 21 червня 2024 року до 28 червня 2024 року включно.

Пропозиції з комплектом документів надсилати на електронну пошту [email protected] з темою листа «Постачальник логістичних послуг».


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю товарів (3D принтер, набір пластику для 3D друку, кавомашина)

Тендер на закпівлю товарів (3D принтер, набір пластику для 3D друку, кавомашина)

Тендер на закупівлю товарів (стіл для переговорів, крісла конференційні, стіл - тумба під 3D принтер)

Тендер на закупівлю товарів (ноутбуки, багатофункціональний пристрій, принтер лазерний)

Тендер на послуги кейтерингу та харчування під час проведення тренінгів у м. Біла Церква

Закупівля ITB 2025-131 від 28 березня в частині Лоту №84, Лоту№163, Лоту №164 скасована