Оголошується конкурс на пошук постачальника послуг з зовнішнього незалежного оцінювання і підготовки ТЕО проєктної пропозиції
ЗАВЕРШЕНО
Благодійна Організація «Благодійний Фонд «Жовто Блакитні Крила» запрошує взяти участь у конкурсі з надання послуг з зовнішнього незалежного оцінювання і підготовки ТЕО (техніко-економічного обґрунтування) проєктної пропозиції.
Тематика: Зміцнення соціального захисту дітей в Україні шляхом впровадження стандартів HACCP, модернізації 20 шкільних їдальнь в регіонах які постраждали від війни і з великою кількістю внутрішньо переміщених осіб. Діяльність проєкту матиме на меті задоволення потреб у ремонті та обладнанні, підвищення кваліфікації персоналу у роботі з новими технологічними пристроями та дотримання стандартів HACCP.
До участі запрошуються: юридичні особи та фізичні особи-підприємці.
Форма та терміни оплати: безготівково на підставі укладеного договору, транспортні витрати та проживання оплачуються окремо відповідно по звітних документів (рахунки з готелю, проїзні квітки).
Подання заявок на участь:
- Копії реєстраційних документів (виписка з ЄДР про державну реєстрацію, свідоцтво/довідка платника податків, інші документи за наявності).
- CV/автобіографія консультанта/тів; портфоліо проектів; рекомендаційні листи.
- Технічна/детальна пропозиція: коротке пояснення та обґрунтування методів, які будуть застосовуватися;
- фінансову пропозицію – повну оцінку витрат, в тому числі всі податки і будь-які додаткові витрати (наприклад, транспорт, проживання та витрати на фокус-групи в рамках дослідження тощо).
Конкурсні пропозиції надсилати на e-mail: [email protected]
Термін подання пропозицій: до 10.09.2023 до 18.00
Мова: українська та англійська.
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
Мета та завдання дослідження
Метою техніко-економічного обґрунтування є надання аргументованої основи для доопрацювання проєктної заявки шляхом уточнення умов, можливостей і ризиків, що сприяє підвищенню ефективності проєкту і допомагає уникнути нераціональних інвестицій на ранніх стадіях.
Спрямованість, обсяг і глибина техніко-економічного обґрунтування повинні відповідати складності та масштабу запланованого проєкту, а також політичному, економічному та культурному контексту.
Завдання оцінки:
- провести аналіз проблемної ситуації, цільової групи та зацікавлених сторін, а також зацікавлених сторін, включаючи базове дослідження (наприклад, у додатку), а також здійснити аналіз запланованого проекту на основі критеріїв DAC ОЕСР (https://www.oecd.org/dac/evaluation/49756382.pdf) а саме: актуальність, ефективність, результативність, вплив та сталість;
- сформулювати рекомендації щодо концепції проєкту та проектних заходів.
Структура дослідження/методи
Оцінювач самостійно визначає методи, які використовуватимуться для проведення дослідження та досягнення його мети та завдань. Така методологія може включати, але не обмежується наступним:
- огляд проектної пропозиції;
- інтерв’ю, фокус-групи з співробітниками організації, безпосередніми бенефіціарами та іншими зацікавленими сторонами;
- аналіз зібраних даних.
Якщо можливо, для дослідження слід використовувати наведену нижче структуру. Зазначені запитання призначені в основному для орієнтації і повинні розглядатися як набір запитань, з яких можна визначити пріоритетність тих, які стосуються теми дослідження.
1) Мета, завдання та застосування техніко-економічного обґрунтування:
- яка причина/конкретний привід для проведення техніко-економічного обґрунтування і які цілі повинні бути досягнуті?
- хто, як і для чого буде використовувати отримані результати – зокрема, це стосується проектної заявки/концепції проекту та реалізації проекту?
- які часові рамки та географічне охоплення повинно мати техніко-економічне обґрунтування? На які (під)сфери/(під)сектори слід звернути особливу увагу?
- яка методологія буде використана в дослідженні?
- який попередній досвід подібних програм/проєктів, інших досліджень та аналізів слід використати як основу для підготовки техніко-економічного обґрунтування?
- які конкретні рекомендації щодо розробки та реалізації проєкту може дати дослідження партнерам проєкту?
2) Початкова ситуація та аналіз проблеми:
- якою є (початкова) ситуація в секторі, регіоні та країні? Яким є соціально-економічний і політичні контексти?
- які проблеми були виявлені? Якими є причини цих проблем і як вони впливають на життя окремих груп населення?
- яка потреба випливає з аналізу проблеми? Як це було визначено?
- якими є передумови та історія запланованого впливу та яка його логіка? Хто виступив з ідеєю проєкту?
- Чи існують альтернативи запланованому проєкту або його окремим компонентам?
3) Партнер проєкту:
- чи спроможна організація розглядатися як потенційний партнер для реалізації проєкту і чому? Які можливості (інституційні, технічні, кадрові та фінансові) вона пропонує?
- які заходи необхідні для зміцнення потенціалу організації?
- яку користь можуть отримати локальні партнери в разу успішної реалізації проєкту?
- Які відносини має організація з цільовою групою та зацікавленими сторонами (легітимність)? Чи існують збіги інтересів або конфлікти інтересів? Як можна покращити взаємодію?
4) Аналіз цільових груп і стейкхолдерів:
- a) цільові групи:
- b)стейкхолдери:
- хто складає цільову групу і які критерії існують для вибору цієї цільової групи? Можливо, існує кілька цільових груп, на які вплив відбувається по-різному?
- наскільки однорідною чи неоднорідною є цільова група за такими факторами, як стать, вік, мова, спроможність тощо, і в якій мірі проект повинен це враховувати?
- які потреби мають члени цільової групи і як їх можна задовольнити?
- яку роль відіграє цільова група (групи) в соціальному контексті? Які конфлікти інтересів з іншими групами населення можуть виникнути через це фінансування?
- який потенціал має цільова група, зокрема, щодо власної ініціативи, самодопомоги та спроможності розв’язувати проблеми на місцевому рівні? Як це можна посилити?
- хто є найважливішими державними та недержавними стейкхолдерами в цьому секторі? Хто є найбільш важливими в реалізації проєкту на локальному, регіональному чи національному рівні?
- чи пов’язаний запланований проєкт зі стратегією розвитку держави?
- які інтереси мають стейкхолдери? Чи очевидні конфлікти інтересів? Які взаємодія з іншими проектами зацікавлених сторін? Як вони відображені в концепції проекту?
- чи мають стейкхолдери спільне розуміння проблем?
- чи наявна підтримка проєкту зі сторони різних стейкхолдерів? Яким чином вони можуть впливати на проєкт і в якій мірі? Чи існують вже домовленості між стейкхолдерами?
5) Оцінка запланованого проекту на основі критеріїв OECD DAC:
- чи буде запланований проєктний підхід розв’язувати заявлену проблему на локальному чи національному рівні?
- чи орієнтований запланований проєкт на потреби цільових груп?
- які зміни має спричинити проєкт після його завершення?
- чи є заходи та обраний методологічний підхід придатними для досягнення мети проєкту? Чи слід планувати заходи на мезо- та/або макрорівні (багаторівневий підхід) з метою підвищення сталості?
- якою мірою буде використано ефект синергії із заходами, що здійснюються іншими донорами або програмами?
- які заходи рекомендує дослідження для досягнення мети проєкту?
- на якій логіці впливу/гіпотезі впливу має ґрунтуватися проєкт?
- яку форму може мати ефективна матриця результатів, включаючи релевантні та надійні індикатори (подання першого чорнового варіанту з індикаторами та вихідними даними)?
- хто, коли і через які проміжки часу здійснює моніторинг ефектів (моніторинг ефективності)?
- які фінансові, структурні та кадрові ресурси необхідні?
- чи можуть заплановані заходи бути реалізовані за рахунок передбачених коштів у передбачений період часу, і чи можуть бути досягнуті бажані результати ефективно (вигода-користь-економічність) і чи можна досягти бажаних результатів ефективно (витрати-вигоди), економно та з використанням якомога меншої кількості ресурсів?
- які цілі та ефекти, що випливають з аналізу проблеми/потреб, мають бути досягнуті для якої цільової групи?
- якою мірою запланований проєкт створює структури, подає приклади та має широкий вплив? Чи є багаторівневий підхід (мікро-, мезо- та макрорівень) хорошим способом підвищення значущості та ефективності?
- якою мірою мета проєкту враховує інклюзивні, гендерні, культурні та конфліктно-чутливі аспекти, а також ті, що ґрунтуються на правах людини?
- як можна забезпечити та посилити сталість результатів та ефектів (структурно, економічно, соціально та екологічно)?
- яку роль/відповідальність беруть на себе державні та/або громадські структури? Яким чином можна використати місцевий потенціал, структури та процедури? Які заходи та інструменти є найбільш придатними для використання та зміцнення місцевої ініціативи, участі та потенціалу?
- які соціокультурні бар’єри існують щодо запропоновану підходу і як їх можна подолати?
- які негативні наслідки та ефекти можуть спричинити заходи або завдання проєкту? Яким чином це можна врахувати в проєкті (концепції) – наприклад, підхід «не нашкодь», конфліктно-чутливий моніторинг ефективності тощо?
- які ризики (кадрові ризики для виконавців проєкту, інституційні та репутаційні ризики, контекстні ризики) існують при реалізації проєкту? Як їх можна мінімізувати?
Рекомендації з підготовки ТЕО.
ТЕО повинно передбачати здійснення аналізу поточної ситуації і проблематики (макро, мезо, мікро рівні).
- Аналіз соціально-економічної ситуації і вплив на реформу шкільного харчування;
- Причини проблематики;
- Вплив проблем на основні цільові групи;
- Аналіз цільових груп;
- Виявлені потреби;
- Ризики.
Підготовка ТЕО здійснюється з урахуванням вимог і критеріїв https://www.oecd.org/dac/evaluation/49756382.pdf.
ТЕО повинен складатися з наступних частин:
- Резюме;
- Вступ;
- Статистична інформація;
- Оцінка;
- Рекомендації.
Об’єм ТЕО не повинен перевищувати 30 сторінок.
Наш сайт: https://ybw.com.ua/tenderi
Fb: https://www.facebook.com/YellowBlueWings/