Онлайн Акселератор для Громадських Організацій

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
n.bolibrukh

акселератор
Онлайн Акселератор для Громадських Організацій

Восьми тижнева навчальна програма для новостворених громадських організацій та організацій, що потребують свіжого дихання.

Метою Акселератора є: провести організаційний аудит та дати реальні інструменти для більш ефективної роботи вашої ГО вже сьогодні.

Навчання в Акселераторі триватиме 8 тижнів, складатиметься із 7 комплексних модулів:

Цінності. На цьому модулі ми переглянемо ту проблему, яку планує чи уже вирішує ваша ГО та пошукаємо кращі шляхи її розв’язання. Ми звузимо цільову аудиторію, пропрацюємо місію, візію та цінності; визначимо стратегічні пріоритети, цілі та завдання вашої Громадської Організації, подумаємо які проєкти вас підсилюватимуть.

Управління проєктами. Другий тиждень навчальної програми буде присвячений проєктному менеджменту: ви ознайомитеся з основними методологіями у сфері управління проєктами та почнете застосовувати інструменти зі світу PM у реальному житті вашої громадської організації.

Команда. На третьому модулі ми зосередимося на тому, чому нам так складно делегувати роботу, визначимо ідеальний склад команди саме для вашої ГО, навчимо вас готуватися до співбесіди у якості роботодавця та налагодимо роботу всередині команди.

Видимість. Цей тиждень буде присвячений комунікаціям, соціальним мережам, роботі зі ЗМІ та вашою цільовою аудиторією. Ви отримаєте всі знання та інструменти, щоб будувати стосунки, а не просто “постити“, навіть без наявності (поки що!) менеджера з комунікацій, прес-секретаря, SMM-ника тощо.

Партнери. Дізнаєтеся, що треба зробити перш, ніж почати пошук партнерів та визначитеся зі стратегією пошуку партнерів.

Гроші. Цього тижня ми розберемося у бюджетуванні, чому важливо знайти свого бухгалтера та підберемо вид фандрейзингу під кожен з ваших проєктів.

Соціальне підприємництво. GLYNA проти грантоїдства і за незалежність! Саме тому, ми робимо великий наголос на соціальному підприємництві у кожному нашому курсі/вебінарі/тренінгу. Ми розкажемо вам про найкрутіші кейси соціального підприємництва та зробимо перші кроки на шляху то створення ВАШОГО УНІКАЛЬНОГО ПРОДУКТУ, який триматиме на плаву вашу громадську організацію.

Восьмий тиждень буде присвячено розбору домашнього завдання та індивідуальним консультаціям.

Навчання в Акселераторі відбуватиметься ОНЛАЙН:

- двічі на тиждень ви отримуватимете навчальні матеріали (відео, методички, чеклісти, кейси, тощо) та домашні завдання;

- раз на тиждень відбуватимуться конференц-дзвінки у міні-групах для запитань-відповідей на тему тижня та аналізу домашніх завдань;

- останній тиждень програми буде присвячений індивідуальним консультаціям з організаційного розвитку.

Кураторка Акселератора: Наталія Болібрух, юристка та експертка з організаційного розвитку. 12 років досвіду роботи в громадському секторі, 5 років досвіду в неформальній освіті та консалтингу.

А також запрошені експерти на live сесії “Запитання-Відповіді”

Вам з нами по дорозі, якщо:

- ви щойно заснували громадську організацію і хочете одразу правильно налаштувати її роботу, або хочете вдихнути нове життя у громадську організацію, яка не розвивається так, як би вам хотілось;

- маєте доступ до мережі інтернет та достатньо мотивації, аби пройти ІНТЕНСИВНЕ навчання від початку до кінця, а також 3-4 години на тиждень можете виділяти на навчання.

Реєстрація доступна до 7 квітня 2020 на сайті: https://glyna.org/accelerator

Подія на ФБ

 


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання (моноблок, павербанки, навушники, настільні лампи, ноутбуки)

Тендер на закупівлю робіт з проведення серії з трьох опитувань панелі експертів на суспільно-політичну, економічну та бізнес тематику

Конкурс на закупівлю закупівлю послуг з розробки та створення інформаційних продуктів для покращення видимості роботи гарячої лінії

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді