ООН оголошує грант на пілотування різних способів надання юридичної допомоги

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Maksym Kytsiuk

cq5dam.web.1280.1280
ООН оголошує грант на пілотування різних способів надання юридичної допомоги

1. ВСТУП

Це оголошення має на меті надати інформацію про конкурс грантів для неурядових організацій, які здійснюють діяльність на території Донецької та Луганської областей, який проводиться Програмою ООН із відновлення та розбудови миру, та пояснити процедуру подачі проєктних пропозицій. В оголошенні викладені критерії відповідності вимогам конкурсу, процес подачі та відбору проєктних пропозицій, а також критерії оцінки проєктів, які будуть відібрані в межах цього конкурсу.

Конкурс проводиться за наступним цільовим напрямом:

UN_RPP_3_2021_1_AJ: «Пілотування різних способів надання юридичної допомоги»

2. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРОГРАМУ ООН ІЗ ВІДНОВЛЕННЯ І РОЗБУДОВИ МИРУ

Програму ООН із відновлення та розбудови миру реалізують чотири агентства ООН: Програма розвитку ООН (ПРООН), Структура ООН з питань гендерної рівності та розширення прав і можливостей жінок (ООН Жінки), Фонд ООН у галузі народонаселення (UNFPA) і Продовольча та сільськогосподарська організація ООН (ФАО).

Програму підтримують тринадцять міжнародних партнерів: Європейський Союз (ЄС), Європейський інвестиційний банк (ЄІБ), Посольство США в Україні, а також уряди Великої Британії, Данії, Канади, Нідерландів, Німеччини, Норвегії, Польщі, Швейцарії, Швеції та Японії.

Фінансування в межах конкурсу грантів буде надано за підтримки урядів Данії, Швеції та Швейцарії та Королівства Нідерландів.

Фінансове адміністрування грантового конкурсу покладене на Програму розвитку ООН (ПРООН).

3. ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ КОНКУРСУ ТА ТЕРИТОРІЇ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНКУРСУ

3.1. Громадські або благодійні організації, що подаватимуть проєктні пропозиції за цим конкурсом, мають відповідати наступним обов’язковим вимогам:

  • бути офіційно зареєстрованими зі статусом юридичної особи;
  • мати статус неприбуткової або благодійної організації (коди неприбутковості 0032, 0034, 0036, 0038, 0039 або 0048);
  • мати не менше одного року досвіду з надання юридичної допомоги;
  • мати підтверджений досвід впровадження щонайменше двох проєктів та звітування за ними;
  • мати відповідних фахівців та персонал проєкту для його реалізації (керівник проєкту, фінансовий спеціаліст/бухгалтер та інших фахівців відповідно до потреб проєкту). У випадку, якщо залучення фахівців передбачається лише за умови підтримки проєктної пропозиції, описова заявка має містити ключові вимоги, що висуватимуться до кожного з фахівців, передбаченого проєктом (профільна освіта, досвід роботи, тощо);
  • мати досвід у проведенні адвокаційної діяльності на місцевому, регіональному та національному рівнях.

3.2. Персонал, залучений до виконання проєкту, повинен відповідати наступним вимогам:

  • проєктна команда щонайменше має складатися з: координатора проєкту (відповідального за загальну координацію імплементації проєкту та подання відповідних звітів Програмі ООН із відновлення та розбудови миру), бухгалтера (відповідального за ведення обліково-фінансової звітності), та осіб, безпосередньо залучених до імплементації проєкту;
  • вища юридична освіта членів проєктної команди (ця вимога стосується керівника проєкту та осіб (юристів), відповідальних за безпосереднє втілення проєкту);
  • досвід роботи у громадському секторі не менше трьох років (для керівника проєкту);
  • досвід роботи у сфері права:
  1. для керівника проєкту – не менше 3 років;
  2. для юристів проєкту – не менше 2 років.
  • досвід роботи у сфері надання юридичної допомоги:
  1. для керівника проєкту – не менше 2 років;
  2. для юристів проєкту – не менше 1 року.
  • бажано – попередній досвід роботи з системою надання безоплатної правової допомоги (для керівника та юристів проєкту);
  • знання мов – вільне володіння українською та російською мовами;
  • бухгалтер повинен мати вищу освіту (пов’язану із бухгалтерським обліком), досвід роботи у сфері бухгалтерського обліку не менше двох років;
  • готовність впроваджувати всі правила та регламенти співпраці, запропоновані міжнародним донором;

Зайнятість персоналу:

  • керівник проєкту – не більше 0,5 ставки;
  • бухгалтер – не більше 0,25 ставки;
  • особи, безпосередньо відповідальні за втілення проєкту – повна зайнятість.

3.3. Території реалізації конкурсу, вимоги до реєстрації та досвіду організацій:

3.3.1. Обов’язкові території – підконтрольна уряду України частина Донецької області: м. Мар’їнка, м. Волноваха, Мангушський район.

3.3.2. Заявка також має обов’язково включати пропозиції щодо 3 локацій в Луганській області (підконтрольна уряду України територія; мінімум 2 запропоновані локації – в межах 20 кілометрів від лінії зіткнення).

3.4. Параметри, які визначатимуть, чи може НУО отримати за фінансування ПРООН, ґрунтуватимуться на контрольному списку оцінки потенціалу CACHE.

Пропозиції від організацій, які не відповідають наведеним вимогам, розглядатися не будуть. Заявки, надіслані від фізичних осіб, комерційних організацій, державних установ і організацій, органів місцевого самоврядування, профспілок, політичних партій, релігійних організацій, розглядатися не будуть.

Організації, що мають поточну грантову угоду із компонентом «Громадська безпека та соціальна згуртованість» Програми ООН із відновлення та розбудови миру, можуть подавати проєктні заявки на цей конкурс за умови якщо діяльність за поточною угодою буде повністю завершена до 15 січня 2021 року (включно із поданням фінансової і програмної звітності).

4. ОПИС ЗАВДАННЯ ТА ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ КОНКУРСУ

Цей конкурс заявок пов’язаний з відбором однієї громадської організації (для впровадження проєкту в Донецькій та Луганській областях) та направлений на ідентифікацію найкращого способу надання юридичної допомоги в контексті її децентралізації та проведення адвокаційних заходів щодо впровадження цього способу в пілотних громадах. Початок імплементації проєкту – січень 2021 року.

Головною метою завдання є пілотування можливості надання юридичної допомоги в обсягах, визначених Законом України «Про безоплатну правову допомогу» (первинна правова допомога), змінюючи, однак, місце надання послуг з офісів правової допомоги ближче до прямих бенефіціарів такої юридичної допомоги. Результатом цієї ініціативи стане визначення найкращого способу впровадження процесу децентралізації юридичної допомоги, який у майбутньому може бути поширений і на решту території України, та пілотування організації надання юридичної допомоги за рахунок місцевих бюджетів.

Проєкт також включає в себе кампанію щодо підвищення рівня обізнаності місцевого населення щодо можливості отримання юридичної допомоги як в рамках цього проєкту, так і від державної системи надання безоплатної правової допомоги, що в результаті має позитивно вплинути на загальний рівень правосвідомості населення.

Іншим завданням проєкту є проведення адвокаційних заходів, спрямованих на мотивування місцевих органів самоврядування на організацію надання безоплатної правової допомоги на підзвітних їм територіях.

Діяльність в рамках цього проєкті має включати в себе організацію юридичної допомоги та адвокаційну діяльність на місцевому, регіональному та національному рівнях. Організація-грантер має надати описовий звіт щодо проведеної роботи та проєктних результатів (мінімум – 30 сторінок), та представити його на національному рівні.

Очікувані результати:

  1. пропілотовано альтернативні можливості організації надання юридичної допомоги;
  2. отримано та зафіксовано позитивні та негативні результати та аспекти пілотного проєкту;
  3. підвищено обізнаність місцевого населення про існування системи БПД та її функції, можливість отримання юридичної допомоги;
  4. проведено адвокаційні заходи перед органами місцевого самоврядування щодо необхідності організації та підтримки надання юридичної допомоги;
  5. результати проєкту представлені на національному рівні.

5. ВИМОГИ ДО СПІВФІНАНСУВАННЯ ТА ТРИВАЛІСТЬ ПРОЄКТУ

Тривалість проєкту – до 14 місяців. Початок імплементації проєкту – січень 2021 року.

Проєктним пропозиціям, в межах яких буде запропоноване співфінансування (не менше ніж 10% від загального бюджету проєкту), надаватимуться додаткові бали при розгляді відповідно до Критеріїв оцінки проєктних пропозицій. Під співфінансуванням мається на увазі наявність іншого джерела фінансування, крім Програми ООН із відновлення та розбудови миру. Власний фінансовий внесок організації має бути підтверджений відповідними обліково-бухгалтерськими документами на етапі подачі фінансової звітності за проєктом. Наявні у організації матеріальні цінності (включаючи офісне приміщення та офісну техніку) у якості співфінансування не розглядаються.

Додаткову перевагу отримують організації, проєктні заявки яких будуть мати листи підтримки від: партнерських громадських організацій щодо спільної участі у реалізації проєкту; органів державної влади або органів місцевого самоврядування щодо гарантій взяття об’єкту на баланс та його подальше утримання за рахунок бюджетних коштів відповідно до чинного законодавства тощо.

6. ВИТРАТИ ПРОЄКТНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ

6.1. Дозволені витрати

Прийнятними вважаються витрати, які:

  • необхідні для досягнення цілей та завдань проєкту;
  • що відповідають принципу ефективності та економічності витрат («найвища якість за найнижчу ціну»).

Кошти, надані в межах конкурсу, можуть бути використані винятково для оплати:

  • праці персоналу організації та залучених експертів;
  • товарів та послуг, необхідних для реалізації проєктної діяльності;
  • комунікаційних та інформаційних послуг;
  • консультаційних послуг, необхідних для досягнення проєктних цілей;
  • оренди приміщень (для проведення тренінгів, групової роботи, тощо), обслуговування заходів, та інших послуг, передбачених проєктною діяльністю;
  • друкарських, типографських і копіювальних послуг;
  • витратних матеріалів і канцелярських товарів;
  • транспортних та інших витрат, пов’язаних із проєктною діяльністю.

6.2. Обов’язкові витрати:

  • оплата послуг керівника проєкту та фінансового спеціаліста/бухгалтера (або передбачення цих послуг як власного внеску чи фінансування із інших джерел);

6.3. Неприйнятними є витрати, пов’язані з:

  • підготовкою проєктної пропозиції для участі в конкурсі;
  • сплатою боргів;
  • відшкодуванням витрат, пов’язаних із коливанням валютного курсу;
  • міжнародними відрядженнями.

Адміністративні витрати фінансової пропозиції не можуть перевищувати 5% від загальної вартості проєктної пропозиції. Витрати на оплату праці працівників проєкту не можуть перевищувати 20% від загальної вартості проєктної пропозиції.

7. ПОРЯДОК ПОДАННЯ ПРОЄКТНИХ ПРОПОЗИЦІЙ ТА ОТРИМАННЯ КОНСУЛЬТАЦІЙ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ПРОЄКТНИХ ПРОПОЗИЦІЙ

Аплікаційний пакет складається із наступного:

  1. Аплікаційна онлайн-форма, заповнена онлайн за посиланням, що містить основні відомості про організацію та проєктну пропозицію.
  2. Повна аплікаційна форма (заповнена у форматі MS Word), в якій описано організаційний план та план впровадження проєкту (*.docx/*.doc) (додаток 1);
  3. Фінансова пропозиція (запропонований бюджет у форматі Excel) (додаток 2);
  4. Відскановані копії наступних документів (*.PDF або *.JPG):
  • свідоцтво про реєстрацію або витяг;
  • довідка з податкової інспекції про внесення організації до Реєстру неприбуткових організацій з зазначенням коду неприбутковості.

5. Усі документи, що підтверджують відповідність технічним критеріям, зазначеним у розділах 3.1 та 3.2 цього оголошення;

6. Заповнений контрольний список оцінки потенціалу CACHE та підтверджуючі документи до нього (додаток 3);

7. Листа-підтримки від місцевих органів виконавчої влади та/або органів місцевого самоврядування (бажано), в якому необхідно зазначити:

  • розмір співфінансування проєктної діяльності від органів місцевої влади та конкретні статті витрат, які будуть профінансовані;
  • зобов’язання надавати сприяння проєкту;
  • органи та/або посадові особи, які здійснюватимуть контроль за виконанням рішення.

Організації, що подають проєктні пропозиції, повинні заповнити онлайн аплікаційну форму (пункт 1), а також подати повний аплікаційний пакет (пункти 2-6), зазначений вище, за електронною адресою [email protected] із темою повідомлення:

UN_RPP_3_2021_1_AJ: «Пілотування різних способів надання юридичної допомоги»

Повний аплікаційний пакет повинен бути поданий до 12:00 17 грудня 2020 року. Аплікаційний пакет (пункти 2-6) повинен бути надісланий одним листом у архіві (*.rar) розмір якого не має перевищувати 30 Mb.

Отримані проєктні пропозиції будуть перевірені на відповідність вимогам конкурсу, і ті, що відповідатимуть вимогам, будуть передані на розгляд конкурсної комісії.

Проєктні пропозиції, що надійдуть після вказаного в оголошені терміну з будь-яких причин, не розглядатимуться.

Для отримання відповідей на запитання, що можуть виникнути під час підготовки проєктних пропозицій за цим конкурсом, будь ласка, надсилайте їх у письмовому вигляді за електронною адресою [email protected] із темою повідомлення  «UN_RPP_3_2021_1_AJ: Запит інформації». Відповіді будуть надані протягом 1-2 робочих днів. Усі запити мають бути надіслані не пізніше, ніж за 48 годин до закриття конкурсу.

8. ОЦІНЮВАННЯ ПРОЄКТНИХ ПРОПОЗИЦІЙ

8.1. Оцінювання проєктних пропозицій проходить у декілька етапів

Етап 1: Розгляд поданих проєктних пропозицій конкурсною комісією. На цьому етапі подані проєктні пропозиції оцінюються відповідно до критеріїв оцінки, і проєктні пропозиції, що набрали менше 70 балів від загальної кількості балів будуть відхилені. Пропозиції, що потребуватимуть доопрацювання відповідно до рекомендацій конкурсної комісії, будуть повернуті на доопрацювання зі встановленням строків подання оновленої пропозиції.

Етап 2: Остаточне ухвалення переможних проєктних пропозицій, рекомендованих конкурсною комісією до підтримки.

Конкурсна комісія складатиметься з представників Програми ООН із відновлення і розбудови миру відповідно до їх ключових напрямів роботи та залучених експертів. Водночас конкурсна комісія має право звернутися до незалежної експертної думки в ході відбору проєктних пропозицій чи до думки місцевих органів влади, на території яких передбачена діяльність проєкту.

8.2. Критерії оцінки проєктів:

 

Узагальнена форма оцінки технічної пропозиції

Максимальний бал

1.

Відповідність тематиці та пріоритетам конкурсу (подана заявка відповідає тематиці – 10 балів, відповідає пріоритетам – 10 балів; заявка частково відповідає тематиці – 5 балів, частково відповідає пріоритетам – 5 балів; заявка не відповідає тематиці та пріоритетам конкурсу – 0 балів)

10

2.

Узгодженість мети, завдань та методів виконання проєкту (мета, завдання та методи виконання проєкту повністю узгоджені між собою – 10 балів, частково узгоджені – 5 балів, не узгоджені – 0 балів)

10

3.

Конкретність, досяжність та результативність заходів, запланованих проєктом (Заходи, заплановані проєктом конкретні – 5 балів, досяжні – 5 балів, та результативні – 10 балів, заходи не відповідають переліченим умовам – 0 балів)

20

4.

Досвід організації-заявника у питаннях, передбачених проєктною пропозицією (компетентність заявника підтверджена досвідом втілення проєктів, що відповідають напрямкам конкурсу – 5 балів, організація має досвід втілення проєктів, але у суміжних до проєктної пропозиції напрямках – 3 бали; у організації немає досвіду або його попередні проєкти не відповідають напрямкам конкурсу – 0 балів)

5

5.

Обґрунтованість запланованих витрат та необхідних ресурсів у співвідношенні до очікуваних результатів (фінансова пропозиція є обґрунтованою і відповідає підходу «найвища якість за найнижчу ціну» – 20 балів, фінансова пропозиція потребує перегляду та/або скорочення витрат – 10 балів, фінансова пропозиція не є обґрунтованою – 0 балів)

20

6.

Гендерно специфічні потреб з особливим акцентом на найбільш уразливі групи населення із цільових громад враховані у поданій заявці (гендерно специфічні потреби з особливим акцентом на найбільш уразливі групи враховані – 10 балів, гендерно специфічні потреби з особливим акцентом на найбільш уразливі групи враховані частково – 5 балів, гендерно специфічні потреби з особливим акцентом на найбільш уразливі групи не враховані – 0 балів)

10

7.

Наявність співфінансування за проєктом (у фінансовій чи не фінансовій формі) (наявне співфінансування у розмірі 20% – 10 балів, наявне співфінансування у розмірі до 10% – 5 балів, співфінансування відсутнє – 0 балів);

10

8.

Рівень компетентності (профільна освіта, досвід роботи) персоналу проєкту (залучений персонал має відповідний рівень компетенції – 15 балів, частково необхідний рівень компетенції – 10 балів, не має необхідного рівня компетенції – 0 балів)

15

 

Загальний бал

100

 

Примітки

 

 

Зверніть увагу!

  • Подані на конкурс матеріали не повертаються і не рецензуються.
  • Про результати конкурсів учасники будуть повідомлені електронною поштою.
  • Остаточне рішення щодо проєкту чи заявки перегляду не підлягає.
  • Причини відмови чи підтримки проєкту повідомлені не будуть.

9. ЗВІТУВАННЯ, МОНІТОРИНГ ТА ОЦІНЮВАННЯ ГРАНТОВИХ ПРОЄКТІВ

9.1. Моніторинг та оцінювання

Отримувач гранту відповідає за моніторинг упровадження проєкту та оцінювання його результатів. Програма розвитку ООН здійснюватиме моніторинг реалізації грантового проєкту через звіти грантоотримувача, зустрічі з працівниками проєкту, їх партнерами та благоотримувачами, а також через участь у заходах проєкту.

9.2. Звітування

Отримувач гранту подаватиме звіти у форматі, визначеному Програмою розвитку ООН:

  • проміжні звіти, які включають опис заходів і результатів за узгодженими моніторинговими індикаторами й фінансовим компонентом (буде уточнено в межах відповідної грантової угоди);
  • короткі звіти на вимогу, які можуть час від часу вимагатися ПРООН, коли буде потрібна інформація про грантовий проєкт в період між регулярними звітами;
  • заключний звіт, який включатиме опис заходів і результатів, а також фінансовий звіт за весь період грантової угоди.

10. ФІНАНСУВАННЯ

Організація-грантоотримувач отримає авансовий платіж на заплановану діяльність у межах грантової угоди. Розмір авансового та подальших платежів буде зафіксовано у грантовій угоді. Цей розмір буде визначений індивідуально з огляду на загальний розмір гранту, тип діяльності тощо. Наступні транші будуть виділені після отримання та затвердження ПРООН проміжних звітів організації.

Зверніть увагу! Фінальний транш у розмірі 10% буде надано організації-грантоотримувачу постфактум після 100% звітування за проєктом, включаючи підтвердження усіх фінансових операцій.

ДОДАТКИ


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання (моноблок, павербанки, навушники, настільні лампи, ноутбуки)

Тендер на закупівлю робіт з проведення серії з трьох опитувань панелі експертів на суспільно-політичну, економічну та бізнес тематику

Конкурс на закупівлю закупівлю послуг з розробки та створення інформаційних продуктів для покращення видимості роботи гарячої лінії

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді