ОПОРА продовжує тендер на технічне вдосконалення Порталу відкритих даних ВР

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
melnikovaopora

Неприбуткова неурядова організація Всеукраїнська громадська організація «Громадянська мережа «ОПОРА» продовжує відкритий тендер на закупівлю послуг розробки програмного забезпечення та технічного вдосконалення Порталу відкритих даних Верховної Ради України (data.rada.gov.ua).

Послуги надаватимуться в рамках проекту “Сприяння відкритості роботи парламенту через технічне вдосконалення Порталу відкритих даних Верховної Ради України”, на виконання Плану дій Ініціативи “Відкритий парламент” за підтримки проекту ЄС-ПРООН “Рада за Європу”. 

Загальні вимоги до технічного вдосконалення Порталу відкритих даних:

  1. Забезпечення публікації всіх наборів даних у форматі відкритих даних, що зазначені у Постанові Кабінету Міністрів України «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» від 21 жовтня 2015 року № 835.
  2. Переробка існуючого програмного забезпечення, що здійснює автоматичний збір даних з внутрішньої інфраструктури Верховної Ради України для передачі їх на Портал відкритих даних з метою досягнути синхронізації оновлення даних на основному порталі Верховної Ради та Порталі відкритих даних. Ключовий запит → Інформація про розгляд питань порядку денного Верховної Ради України → Результати голосування.
  3. Розробка програмного забезпечення для дублювання всіх наборів даних (а не лише метаданих) у машиночитаних форматах: json та csv.
  4. Забезпечення публікації всіх даних у кодуванні UTF-8.
  5. Розробка програмного забезпечення для автоматичного завантаження фінансових даних на Портал відкритих даних.
  6. Підготовка словників змінних для наборів, де їх немає (більшість), виправлення неточностей у окремих наявних словниках змінних (напр., Інформація про народних депутатів України).
  7. Забезпечення відображення дійсних форматів даних за кожною групою наборів.
  8. Розгляд можливості розробки інтерфейсу прикладного програмування (API), який дозволяє третім сторонам виконувати автоматичний пошук, вивантаження інформації у структурованих форматах (JSON/XML та ін.); переробка API щодо паспортів та реєстрів.
  9. Забезпечення пошуку і фільтрів за полями.
  10. Розробка модулів перетворення окремих складних наборів даних на прості.
  11. Розділення структурованих і неструктурованих даних.
  12. Розробка окремих інструкцій чи навчальних матеріалів щодо того, як працювати з наборами.
  13. Розробка форми зворотного зв’язку та рейтингу.
  14. Розробка розділу статистики звертання до наборів.
  15. Розробка системи інформування оновлених за добу наборів даних.
  16. Розробка набору з текстами первинних законів.

Безпекові вимоги:

  1. Забезпечення розподіленими рівнями прав доступу до інформації, як до складових інформаційних систем, так і безпосередньо до елементів та етапів робочого процесу.
  2. Наявність механізмів ведення журналів дій користувачів на всіх етапах робочого процесу.
  3. Забезпечення захисту інформації на всіх етапах роботи.
  4. Забезпечення ідентифікації користувачів із розмежуванням доступу до даних, за реєстрацією на основі введення значень логін/пароль.
  5. Реалізація механізму профілів і ролей у системі управління правами доступу.
  6. Усі повноваження користувачів повинні вестися на рівні метаданих.
  7. У системі повинні бути засоби протоколювання всіх критично важливих з погляду безпеки подій, включаючи факти авторизації користувачів системи, а також основні операції, які виконували користувачі.
  8. Для всіх записів у БД фіксується користувач і час останнього коректування.
  9. Дані про видалення записів повинні зберігатися в БД. 

Технічні вимоги:

  1. Забезпечення адаптації веб-дизайну системи «ПОРТАЛ ВІДКРИТИХ ДАНИХ ВР УКРАЇНИ» до дизайну веб-сервісів ВР України («Порталу громадського обговорення законопроектів» ВР України тощо).
  2. Забезпечення розробки функціоналу сервера застосувань системи «ПОРТАЛ ВІДКРИТИХ ДАНИХ ВР УКРАЇНИ» згідно з програмними вимогами до веб-сервісів ВР України («Порталу громадського обговорення законопроектів» ВР України тощо).
  3. Для реалізації проекту виконавець повинен забезпечити наявність спеціалістів з наступних технологій:
  • Програмування: perl, NET MVC Framework, ASP.NET Web API Framework, , ASP.NET Core 2.0, PL/SQL Web Toolkit; js, HTML5, CSS3, Bootstrap 4.
  • Бази даних (адміністрування та розробка): Oracle Database 12с, PostgreSQL 9.5.
  • Веб-сервери (установка та налаштування): Internet Information Services (IIS) 8.5+, Apache/2.4.6+, Nginx 1.6+.
  1. Гарантування розробки адаптивної верстки дизайну інтерфейсів: система повинна мати гнучку (fluid) верстку, бути адаптована для роботи на різних типах екранів та режимів і роздільних здатностей (робоча станція, планшет, смартфон; landscape/portrait). Гнучкість та адаптивність інтерфейсів повинна бути забезпечена методами html5 і javascript бібліотеками: CSS Flexible Box Layout Module; CSS3 Media Queries; javascript бібліотеки Bootstrap.
  2. Реалізована система повинна відповідати вимогам програмної сумісності та інтегрованості сучасним сервісам ВР України («Порталу громадського обговорення законопроектів» ВР України тощо), що забезпечують роботу модернізованого офіційного веб-сайту парламенту.
  3. Термін реалізації – 4 місяці. 

Для участі в тендері необхідно надати заявку, що має містити:

  1. Інформацію про заявника, контактні дані.
  2. Опис реалізованих аналогічних ініціатив, посилання на розроблені веб-сайти.
  3. Перелік платформ, мов програмування та технічних засобів, з якими заявник має досвід роботи.
  4. Цінову пропозицію, що складається з наступних пунктів: розробка технічного завдання, вдосконалення Порталу, строки виконання.

Вимоги до постачальника:

Форма реєстрації – юридична особа та/або фізична особа-підприємець ІІІ групи.

Позитивний досвід створення систем аналогічного рівня в Апараті Верховної Ради України буде додатковою перевагою. 

Кінцевий термін:

Кінцевий термін подачі заявок  – 10 грудня 2017 р.

Подання заявок:

Пропозиції повинні бути доставлені в офіс «ОПОРИ» кур’єром, поштою, факсом або на email (тема листа: “Тендер Портал відкритих даних”) та містити інформацію щодо вартості надання послуг відповідно до змісту технічного опису.

Контакти:

Контактні особи: Бондарчук Анатолій, Андрій Савчук

Телефон/факс: +38044 591 44 44

E-mail: [email protected]

Адреса: Київ, вул. Грушевського, 34а, офіс 93


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання (моноблок, павербанки, навушники, настільні лампи, ноутбуки)

Тендер на закупівлю робіт з проведення серії з трьох опитувань панелі експертів на суспільно-політичну, економічну та бізнес тематику

Конкурс на закупівлю закупівлю послуг з розробки та створення інформаційних продуктів для покращення видимості роботи гарячої лінії

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді