Пошук підрядника з організації та логістичного супроводу заходу
ЗАВЕРШЕНО
Громадська організація «ГО ГЛОБАЛ», в рамках реалізації проєкту Менторська програма “Покоління Перемоги” 2.0, оголошує тендер з вибору постачальника послуг з організації Заходу (перебування, обслуговування, забезпечення приміщенням, технічний супровід, організація процесу логістики, забезпечення брендованою продукцією) у м. Києві з 17 по 19 березня 2025 року.
Дати проведення: з 17 по 19 березня 2025 року.
Учасники: діти старшого шкільного віку (10 класи), супроводжуючі та організатори.
Кількість учасників (діти, супроводжуючі, запрошені гості та команда проєкту): 143 особи.
Місце проведення заходу: м. Київ.
До участі у тендері запрошуються юридичні або фізичні особи-підприємці з підтвердженим досвідом роботи на аналогічних проєктах.
У рамках проєкту переможець конкурсу повинен буде забезпечити своєчасне та якісне надання послуг згідно наданого Технічного завдання.
До послуг з організації заходу входить:
- Розробка повного циклу організації логістики заходу (визначення та погодження оптимального варіанту поселення, харчування та логістики учасників заходу);
- Визначення та погодження оптимального варіанту проживання та логістики учасників заходу;
- Визначення та погодження оптимального варіанту харчування учасників заходу;
- Організація переміщення учасників заходу до місця його проведення та на виїзні інтенсиви, передбачені програмою;
- Організація та забезпечення виконання логістичного таймінгу (контроль посадки, відправлення та прибуття транспорту з метою своєчасної доставки учасників до місця проведення заходу та в зворотному напрямку);
- Організація приміщення (конференц-залу) для проведення публічної частини заходу;
- Компенсація витрат на проїзд учасників заходу;
- Вирішення будь-яких проблем, які можуть виникнути під час організації логістики учасників;
- Забезпечення конференц-зали необхідним обладнанням, облаштування залу та сцени;
- Монтаж та встановлення декорацій;
- Забезпечення допоміжним персоналом;
- Організації процесу забезпечення брендованою продукцією, відповідно до наданого переліку, який наведено в Технічному завданні;
- Організації процесу забезпечення матеріально-технічних потреб під час проведення заходу, відповідно до наданого переліку, який наведено в Технічному завданні;
- Вирішення будь-яких проблем, які можуть виникнути під час організації заходу;
- Комунікація з організаторами заходу для забезпечення гармонійної роботи та досягнення спільних цілей;
- Оперативний кризовий менеджмент (у випадку непередбаченої ситуації оперативне реагування та вирішення проблем для забезпечення безперебійного перебігу заходу).
Вимоги до учасників:
- Наявність мінімум 2-річного досвіду в наданні послуг з організації таборів подібного формату.
- Високий рівень комунікативних навичок.
- Бути зареєстрованим як ТОВ або ФОП (3 група єдиного податку), повинні бути відкриті відповідні КВЕДи для надання зазначених послуг (Організація не працює з ФОП на 1 та 2 групі єдиного податку).
Критеріями вибору переможця будуть:
- Досвід надання подібних послуг, що підтверджений портфоліо/договорами;
- Відгуки та/або рекомендації клієнтів;
- Комплексний підхід;
- Вартість послуг.
Умови оплати:
100% вартість послуг сплачуватиметься в строк до 10 робочих днів після підписання відповідного акту наданих послуг.
Будь ласка, надішліть Вашу пропозицію до 04 березня 2025 р.
Перелік документів, які необхідно подати для участі:
- Портфоліо з попередньо реалізованих проєктів;
- Підтвердження компетенції у вигляді договорів та актів виконаних робіт на схожих проєктах/рекомендаційних листів/відгуків клієнтів тощо;
- Тендерну пропозицію заповнену згідно наданої форми та підписану відповідальною особою компанії. (Тендерна пропозиція);
- Розрахунок вартості послуг (комерційну пропозицію) згідно наданої форми заповнену та підписану відповідальною особою компанії (Комерційна пропозиція);
- Пакет реєстраційних документів. Для незалежних консультантів, що працюють як ФОП: Виписка з ЄДР та Витяг з реєстру платників єдиного податку. Важливо – у такого ФОПа повинні бути відповідні КВЕДи для надання зазначених послуг, крім того Організація не працює з ФОП на 1 та 2 групі єдиного податку.
- Банківські реквізити українською мовою у форматі IBAN.
Пропозицію можна подати такими способами:
- Електронною поштою на [email protected] пакет перелічених документів з темою листа «Тендер на послуги з організації Заходу в м. Києві з 17 по 19 березня 2025 року»
- Особисто принести в головний офіс організації та зареєструвати: Київ, Майдан Незалежності, 2.
До уваги учасників!
- Витрати учасника, пов’язані з підготовкою та поданням конкурсної пропозиції не відшкодовуються (зокрема і у разі відміни конкурсу чи визнання його таким, що не відбувся).
- До вартості тендерної пропозиції не включаються витрати, які учасник зазнав під час підготування пропозиції.
- Учасник самостійно несе відповідальність за формування тендерної пропозиції та формує ціни відповідно до вимог чинного законодавства.
- ГО «ГО ГЛОБАЛ» залишає за собою право контактувати лише з відібраними заявниками, уточнювати інформацію в учасників конкурсу в усній та письмовій формі.
У випадку запитань стосовно тендеру прохання адресувати їх на електронну пошту [email protected] та/або за телефоном +380 68 809 89 00