Пошук підрядника з організації та логістичного супроводу заходу

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
GoGlobal NGO

prostirtender_tender_ntylth2
Пошук підрядника з організації та логістичного супроводу заходу

Громадська організація «ГО ГЛОБАЛ», в рамках реалізації проєкту Менторська програма “Покоління Перемоги” 2.0, оголошує тендер з вибору постачальника послуг  з організації Заходу (перебування, обслуговування, забезпечення приміщенням, технічний супровід, організація процесу логістики, забезпечення брендованою продукцією) у м. Києві з 17 по 19 березня 2025 року.

Дати проведення: з 17 по 19 березня 2025 року. 

Учасники: діти старшого шкільного віку (10 класи), супроводжуючі та організатори.

Кількість учасників (діти, супроводжуючі, запрошені гості та команда проєкту): 143 особи.

Місце проведення заходу: м. Київ.

До участі у тендері запрошуються юридичні або фізичні особи-підприємці з підтвердженим досвідом роботи на аналогічних проєктах. 

У рамках проєкту переможець конкурсу повинен буде забезпечити своєчасне та якісне надання послуг згідно наданого Технічного завдання.

До послуг з організації заходу входить: 

  • Розробка повного циклу організації логістики заходу (визначення та погодження оптимального варіанту поселення, харчування та логістики учасників заходу);
  • Визначення та погодження оптимального варіанту проживання та логістики учасників заходу;
  • Визначення та погодження оптимального варіанту харчування учасників заходу;
  • Організація переміщення учасників заходу до місця його проведення та на виїзні інтенсиви, передбачені програмою;
  • Організація та забезпечення виконання логістичного таймінгу (контроль посадки, відправлення та прибуття транспорту з метою своєчасної доставки учасників до місця проведення заходу та в зворотному напрямку);
  • Організація приміщення (конференц-залу) для проведення публічної частини заходу;
  • Компенсація витрат на проїзд учасників заходу;
  • Вирішення будь-яких проблем, які можуть виникнути під час організації логістики учасників;
  • Забезпечення конференц-зали необхідним обладнанням, облаштування залу та сцени;
  • Монтаж та встановлення декорацій;
  • Забезпечення допоміжним персоналом;
  • Організації процесу забезпечення брендованою продукцією, відповідно до наданого переліку, який наведено в Технічному завданні;
  • Організації процесу забезпечення матеріально-технічних потреб під час проведення заходу, відповідно до наданого переліку, який наведено в Технічному завданні
  • Вирішення будь-яких проблем, які можуть виникнути під час організації заходу;
  • Комунікація  з організаторами заходу для забезпечення гармонійної роботи та досягнення спільних цілей;
  • Оперативний кризовий менеджмент (у випадку непередбаченої ситуації  оперативне реагування та вирішення проблем для забезпечення безперебійного перебігу заходу).

Вимоги до учасників:

  • Наявність мінімум 2-річного досвіду в наданні послуг з організації таборів подібного формату.
  • Високий рівень комунікативних навичок.
  • Бути зареєстрованим як ТОВ або ФОП (3 група єдиного податку), повинні бути відкриті відповідні КВЕДи для надання зазначених послуг (Організація не працює з ФОП на 1 та 2 групі єдиного податку).

Критеріями вибору переможця будуть:

  • Досвід надання подібних послуг, що підтверджений портфоліо/договорами;
  • Відгуки та/або рекомендації клієнтів;
  • Комплексний підхід;
  • Вартість послуг.

Умови оплати:

100% вартість послуг сплачуватиметься в строк до 10 робочих днів після підписання відповідного акту наданих послуг.

Будь ласка, надішліть Вашу пропозицію до 04 березня 2025 р.

Перелік документів, які необхідно подати для участі:

  1. Портфоліо з попередньо реалізованих проєктів;
  2. Підтвердження компетенції у вигляді договорів та актів виконаних робіт на схожих проєктах/рекомендаційних листів/відгуків клієнтів тощо;
  3. Тендерну пропозицію заповнену згідно наданої форми та підписану відповідальною особою компанії. (Тендерна пропозиція);
  4. Розрахунок вартості послуг (комерційну пропозицію) згідно наданої форми заповнену та підписану відповідальною особою компанії (Комерційна пропозиція);
  5. Пакет реєстраційних документів. Для незалежних консультантів, що працюють як ФОП: Виписка з ЄДР та Витяг з реєстру платників єдиного податку. Важливо – у такого ФОПа повинні бути відповідні КВЕДи для надання зазначених послуг, крім того Організація не працює з ФОП на 1 та 2 групі єдиного податку.
  6. Банківські реквізити українською мовою у форматі IBAN. 

Пропозицію можна подати такими способами: 

  1. Електронною поштою на  [email protected] пакет перелічених документів з темою листа «Тендер на послуги з організації Заходу в м. Києві  з 17 по 19 березня 2025 року»
  2. Особисто принести в головний офіс організації та зареєструвати: Київ, Майдан Незалежності, 2.

До уваги учасників! 

  • Витрати учасника, пов’язані з підготовкою та поданням конкурсної пропозиції не відшкодовуються (зокрема і у разі відміни конкурсу чи визнання його таким, що не відбувся). 
  • До вартості тендерної пропозиції не включаються витрати, які учасник зазнав під час підготування пропозиції.
  • Учасник самостійно несе відповідальність за формування тендерної пропозиції та формує ціни відповідно до вимог чинного законодавства.
  • ГО «ГО ГЛОБАЛ» залишає за собою право контактувати лише з відібраними заявниками, уточнювати інформацію в учасників конкурсу в усній та письмовій формі.

У випадку запитань стосовно тендеру прохання адресувати їх на електронну пошту [email protected] та/або за телефоном +380 68 809 89 00


Останні публікації цього розділу:

Друкована та брендована продукція з нанесенням

Запит цінових пропозицій надавача послуг вантажних перевезень (повторно)

Запрошення до участі у тендері на медичне страхування співробітників

Закритий тендер на закупівлю домашнього текстилю

Запрошення до участі у тендері на укладення Рамкового Договору з модерування розмовних клубів РІКА

Тендер із закупівлі медичного обладнання