Послуги організаторів заходів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
i.solianyk

Організація заходів
Послуги організаторів заходів

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення процедури закупівлі

(далі – «Оголошення»)

Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує місцеву закупівлю послуг з організації заходів.

Предмет закупівлі: послуги з організації заходів (перелік, найменування, розмір та ін. тех. характеристики зазначені у Ціновій пропозиції та Додатку 1).

Джерело фінансування закупівлі – закупівля здійснюється згідно загального плану закупівель по всім проектам, що фінансуються БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ», а саме у рамках проекту HealthLink: «Прискорення зусиль України з метою подолання епідемії ВІЛ» ГУ № 010-HL-22 від 12 жовтня 2022 року.

Набувач зобов’язаний здійснювати закупівлі у відповідності з Кодексом поведінки для набувачів та Кодексом поведінки для постачальників.

Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг:

по вересень 2023 року (за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»).

Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю.

№ п/п

Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі1

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

1.

Надання послуг згідно найменування, розміру та інших техн. характеристик, визначених у Ціновій пропозиції.

Цінова пропозиція (з чітким дотриманням переліку товарів, найменування, розміру та інших тех. характеристик) та Додаток 1.

2.

Безготівковий розрахунок.

Цінова пропозиція.

3.

Фіксована вартість (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору).

Цінова пропозиція.

4.

Розрахунки без ПДВ.

Цінова пропозиція. Надати лист-згоду щодо співпраці без ПДВ.

 

№ п/п

Обов’язкові квАліфікаційні  вимоги до предмета закупівлі2

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

  1.

Право на здійснення підприємницької діяльності.

 

 

  • Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;
  • Копія Статуту (для юридичних осіб).

2.

Наявність обладнання та матеріально-технічної бази.

Довідка складена у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для забезпечення надання послуг з організації заходів.

3.

Наявність досвіду роботи з організації заходів (бажано).

Надати рекомендаційні листи (відгуки від замовників) та інформацію, що підтверджує досвід роботи з організації заходів.

 

Учасником в ціновій пропозицій та під час проведення аукціону зазначається ціна без ПДВ.

УВАГА! Кількість учасників є орієнтовними при цьому вимоги та умови надання логістичних послуг залишаються без змін.

Цінова пропозиція має в себе включати:

  1. Пропозиція подається у формі офіційної цінової пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні (форма Цінової пропозиції та Додаток №1 додається).
  2. Копії:
  • Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
  • Статуту (для юридичних осіб).
  1. Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

Правила оформлення цінової пропозиції учасника:

  1. Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або поштою. Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або кур‘єрською поштою. Цінові пропозиції, що надійдуть електронною поштою розглядатися не будуть.
  2. Всі копії будь-яких документів, що включаються в цінову пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До цінової пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати цінову пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
  3. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  4. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй ціновій пропозиції несе учасник.
  5. Строк дії цінової пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.
  6. Цінова пропозиція має бути поміщеною у конверт формату А4, який на лініях склеювання має бути промаркований печаткою (для ФОП підписом) учасника у декількох місцях, аби виключити можливість несанкціонованого ознайомлення із вмістом конверту до настання дати розкриття організацією цінових пропозицій.
  7. У разі, якщо цінова пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання цінових пропозицій, то конверт з такою ціновою пропозицією не розкривається і повертається організацією на адресу відправника.

Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з постачальниками:

Єфімова Ірина, вул. Симона Петлюри, 28-а.

Моб. 0665534705.

Тел./факс. (0532) 60-60-81.

e-mail: [email protected].

Цінові пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36039, м. Полтава, вул. Симона Петлюри, 28-а.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв. до 17 год.00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.

Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників:

«12» травня 2023 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.

1 Невідповідність хоча б одній з технічних та технічних вимог цінової пропозиції учасника призводить до автоматичної повної дискваліфікації такої цінової пропозиції.

2 Цінові пропозиції, які відповідатимуть обов’язковим технічним та кваліфікаційним вимогам, будуть оцінюватись за критеріями оцінки.

Цінова пропозиція


Останні публікації цього розділу:

Тендер на визначення постійного постачальника послуг тиражування матеріаліву 2025 році

Тендер на визначення постійного постачальника послуг технічного забезпечення проведення заходів у 2025 році

Тендер на визначення постійного постачальника канцелярських та господарських товарів для забезпечення роботи офісу АМУ у 2025 році

Тендер на визначення постійного постачальника послуг транспортного забезпечення у 2025 році

Тендер на визначення постійного постачальника послуг з виготовлення презентаційної продукції у 2025 році

Тендер на визначення постійного постачальника послуг технічного обслуговування і ремонту офісної техніки, заправки та відновлення картриджів у 2025 році