Послуги організаторів заходів
ЗАВЕРШЕНО
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення процедури закупівлі
(далі – «Оголошення»)
Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує місцеву закупівлю послуг з організації заходів.
Предмет закупівлі: послуги з організації заходів (перелік, найменування, розмір та ін. тех. характеристики зазначені у Ціновій пропозиції та Додатку 1).
Джерело фінансування закупівлі – закупівля здійснюється згідно загального плану закупівель по всім проектам, що фінансуються БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ», а саме у рамках проекту HealthLink: «Прискорення зусиль України з метою подолання епідемії ВІЛ» ГУ № 010-HL-22 від 12 жовтня 2022 року.
Набувач зобов’язаний здійснювати закупівлі у відповідності з Кодексом поведінки для набувачів та Кодексом поведінки для постачальників.
Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг:
по вересень 2023 року (за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»).
Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю.
№ п/п |
Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі1 |
Документи, які підтверджують відповідність вимогам |
1. |
Надання послуг згідно найменування, розміру та інших техн. характеристик, визначених у Ціновій пропозиції. |
Цінова пропозиція (з чітким дотриманням переліку товарів, найменування, розміру та інших тех. характеристик) та Додаток 1. |
2. |
Безготівковий розрахунок. |
Цінова пропозиція. |
3. |
Фіксована вартість (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору). |
Цінова пропозиція. |
4. |
Розрахунки без ПДВ. |
Цінова пропозиція. Надати лист-згоду щодо співпраці без ПДВ. |
№ п/п |
Обов’язкові квАліфікаційні вимоги до предмета закупівлі2 |
Документи, які підтверджують відповідність вимогам |
1. |
Право на здійснення підприємницької діяльності.
|
|
2. |
Наявність обладнання та матеріально-технічної бази. |
Довідка складена у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для забезпечення надання послуг з організації заходів. |
3. |
Наявність досвіду роботи з організації заходів (бажано). |
Надати рекомендаційні листи (відгуки від замовників) та інформацію, що підтверджує досвід роботи з організації заходів. |
Учасником в ціновій пропозицій та під час проведення аукціону зазначається ціна без ПДВ.
УВАГА! Кількість учасників є орієнтовними при цьому вимоги та умови надання логістичних послуг залишаються без змін.
Цінова пропозиція має в себе включати:
- Пропозиція подається у формі офіційної цінової пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні (форма Цінової пропозиції та Додаток №1 додається).
- Копії:
- Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
- Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
- Статуту (для юридичних осіб).
- Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).
Правила оформлення цінової пропозиції учасника:
- Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або поштою. Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або кур‘єрською поштою. Цінові пропозиції, що надійдуть електронною поштою розглядатися не будуть.
- Всі копії будь-яких документів, що включаються в цінову пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До цінової пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати цінову пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
- Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
- Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй ціновій пропозиції несе учасник.
- Строк дії цінової пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.
- Цінова пропозиція має бути поміщеною у конверт формату А4, який на лініях склеювання має бути промаркований печаткою (для ФОП підписом) учасника у декількох місцях, аби виключити можливість несанкціонованого ознайомлення із вмістом конверту до настання дати розкриття організацією цінових пропозицій.
- У разі, якщо цінова пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання цінових пропозицій, то конверт з такою ціновою пропозицією не розкривається і повертається організацією на адресу відправника.
Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з постачальниками:
Єфімова Ірина, вул. Симона Петлюри, 28-а.
Моб. 0665534705.
Тел./факс. (0532) 60-60-81.
e-mail: [email protected].
Цінові пропозиції приймаються за адресою:
Україна, 36039, м. Полтава, вул. Симона Петлюри, 28-а.
Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв. до 17 год.00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.
Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників:
«12» травня 2023 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.
1 Невідповідність хоча б одній з технічних та технічних вимог цінової пропозиції учасника призводить до автоматичної повної дискваліфікації такої цінової пропозиції.
2 Цінові пропозиції, які відповідатимуть обов’язковим технічним та кваліфікаційним вимогам, будуть оцінюватись за критеріями оцінки.