Послуги з організації та проведення дитячого табору для 50 дітей
ГО «Дівчата» – громадська організація, що підтримує жінок та дітей в Україні.
Місія ГО «Дівчата»: Сформувати українське суспільство, в якому дівчата та жінки свідомо будують життєву стратегію, планують вагітності, є самозарадними та задоволеними.
Громадська організація “Дівчата” спільно з CAF America впроваджує проєкт, спрямований на підвищення рівня обізнаності підлітків щодо менструальної гігієни, статевого дозрівання та сексуального здоров’я, де передбачена закупівля послуг з проведення дитячого табору для підлітків (12 – 15 років).
Повні заявки повинні надаватись українською мовою в одному екземплярі із маркуванням: «PF.Procter-Girls-2025-003: Послуги з організації та проведення дитячого табору не пізніше 23:59, 17 березня 2025 року.
Просимо ознайоимитися з усіма деталями щодо даної закупівлі Запит на пропозиції (RFP) № PF.Procter-Girls-2025-003.
Терміни виконання:
- Початок: 05.05.2025
- Завершення: 11.05.2025
- Виконання послуг розподілене на етапи: підготовка, набір дітей, проведення табору, підбиття підсумків.
Обов’язкові вимоги:
- Врахування інклюзивних потреб дітей.
- Гнучкість у зміні програми відповідно до потреб учасників.
- Наявність ліцензій та сертифікатів для надання послуг відповідного типу.
- Відповідність бази відпочинку санітарним нормам та безпековим вимогам.
Кваліфікаційні вимоги:
- Досвід роботи у сфері організації дитячих таборів не менше 2 років.
- Відгуки та рекомендації від попередніх замовників
- Наявність кваліфікованого персоналу з відповідною освітою (вихователі, психологи, медичні працівники тощо).
Разом із пропозицією необхідно надати перелічені нижче документи:
- Дійсний документ про реєстрацію юридичної особи
- Дійсний документ про податковий статус
- Реєстраційна форма постачальника/-ці (див. Додаток А.)
- Кодекс поведінки постачальників.
- Портфоліо локації табору (з фото), надіслане у довільному форматі
- Технічна специфікація (див. Додаток Б.)
- Фінансова пропозиція (див. Додаток В.)
- Належним чином підписана Орієнтовна програма заходу (в довільній формі) надіслана у форматі .pdf
- Належним чином підписана Інформаційна довідка з контактами замовників за останні три роки надіслана у форматі .pdf
- Копії санітарних книг персоналу
- Копії санітарних та технічних документів, що дозволяють діяльність з харчування та розміщення дітей
- Резюме персоналу (вихователі, психологи, медичні працівники тощо)
Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел.поштою: [email protected] до 14 березня 2025 року.