Послуги з організації та проведення інформаційної кампанії УФСІ
ЗАВЕРШЕНО
ЗАПРОШЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙ ДО ПОДАННЯ ЗАЦІКАВЛЕНЬ (КОНСУЛЬТАЦІЙНІ ПОСЛУГИ)
«Послуги з організації та проведення інформаційної кампанії УФСІ»
у межах проєкту
«Сприяння розвитку соціальної інфраструктури» – «Покращення первинної медицини в сільській місцевості» – УФСІ VII»
Грант №: 2015 67 114 (KfW)
Замовник: Український фонд соціальних інвестицій (УФСІ)
Пакет закупівель: USIF-CQ-2.1
Впродовж 2019-2023 роках Український фонд соціальних інвестицій (УФСІ/Фонд) впроваджує проєкт «Сприяння розвитку соціальної інфраструктури» – «Покращення первинної медицини в сільській місцевості» – УФСІ VII» (далі – Проєкт УФСІ VIІ). Метою Проєкту є поліпшення умов надання первинної медичної допомоги на сході України шляхом енергоефективного оновлення приміщень та постачання обладнання, а також вжиття заходів з всебічного розвитку потенціалу цільових груп: лікарів, керівників медичних закладів, посадових осіб, що відповідають за управління сферою охорони здоров’я та її фінансування у громадах-партнерах Проєкту, а також представники підрозділів охорони здоров’я обласного рівня. Це сприятиме сталому соціальному розвитку регіонів, покращенню первинної медичної допомоги та зміцненню місцевого самоврядування у місцевостях, що розташовані на сході України і залучені до Проєкту.
Крім того, це сприятиме покращенню умов життя населення шляхом мінімізації ризиків для здоров’я. Територія впровадження Проєкту УФСІ VII – Харківська, Дніпропетровська, Запорізька області та підконтрольні Уряду України райони Луганської та Донецької областей. У проєкті беруть участь 40 субпроєктів, центрів первинної медико-санітарної допомоги (ЦПМСД) та амбулаторій загальної практики сімейної медицини (АЗПСМ) у 35 громадах зазначених областей.
УФСІ має намір використати частину коштів проєкту для оплати послуг з організації та проведення інформаційної кампанії УФСІ у межах проєкту. Деталі наведено в Технічному завданні, яке є додатком до даного запрошення/оголошення.
Надання послуг виконуватиметься в рамках офіційно зареєстрованого проєкту міжнародної технічної допомоги, що, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 №153 та ч.2 п.197.11 статті 197 Податкового кодексу України є підставою для отримання виконавцем податкових пільг, зокрема, звільнення від нарахування ПДВ, що передбачено діючим законодавством та міжнародними договорами України. Офіційні роз’яснення ДФС України з цього приводу можна знайти на офіційному сайті Державної фіскальної служби України.
УФСІ запрошує організації відповідного напрямку діяльності, які відповідають необхідним критеріям, зазначеним нижче, висловити свою зацікавленість щодо надання зазначених послуг. Зацікавлені організації повинні надати інформацію, яка підтверджує, що вони є кваліфікованими для надання зазначених в технічному завданні послуг. Організації можуть створювати асоціації з іншими підприємствами у вигляді спільних підприємств чи субконсультантів з метою підвищення кваліфікації.
Звертаємо увагу зацікавлених організацій на положення п. 15.2 Принципи політики доброчесності УФСІ, Регламенту діяльності УФСІ та п.п. 3.14, 3.15, 3.16 та 3.17 Розділу ІІІ Правил закупівель Світового банку для позичальників ФІП (фінансування інвестиційних проєктів), затвердженого в липні 2016 із оновленням в листопаді 2017 року («Правила закупівель»), в якому визначається політика Світового Банку щодо конфлікту інтересів.
Організації (юридичні особи), які бажають взяти участь у відборі повинні відповідати наступним кваліфікаційним критеріям та надати відповідні підтверджуючі документи:
Вимоги до Консультанта:
Мінімальні обов’язкові вимоги:
- Не менше 3 років досвіду роботи на ринку надання PR-послуг України (35 балів).
- Досвід реалізації інформаційних кампаній для соціальних ініціатив/проєктів чи ініціатив у сфері охорони здоров’я (не менше трьох) (35 балів).
Бажані кваліфікаційні вимоги:
- Досвід роботи з донорами/ міжнародними організаціями та органами державної влади (надати перелік клієнтів та рекомендаційні листи) (20 балів);
- Наявність попереднього позитивного досвіду взаємодії з УФСІ у цій сфері (10 балів).
Вимоги до персоналу Консультанта:
- Керівник – не менше 5 років досвіду управління комунікаційними, рекламними і PR проєктами загальнонаціонального та регіонального масштабів;
- PR-менеджер – не менше 5 років досвіду комунікаційної діяльності у соціальній сфері чи сфері охорони здоров’я, роботи зі ЗМІ;
- Копірайтер – не менше 3 років досвіду написання текстів на соціальну або медичну тематику.
Документальним підтвердженням відповідності вимогам на етапі виявлення інтересу буде вважатися загальна інформація про компанію та посилання Учасника на оформлені договори в табличній формі із зазначенням принаймні дати та номера договору, найменування та контактних даних Замовника, обсягу послуг, вартості контракту. Копії договорів та копії звітних документів вимагатимуть від переможця на етапі подання Технічної та Фінансової пропозиції.
Документальним підтвердженням відповідності персоналу буде вважатися подання відповідних резюме персоналу.
Відбір організації здійснюється відповідно до процедури «Відбір за кваліфікацією консультанта» (ВКК, CQ), визначеній в п. 9.4.2.5 Регламенту діяльності УФСІ.
Фінансова та технічна пропозиція буде вимагатись тільки від учасника з найвищою кваліфікацією.
Зацікавлені організації можуть отримати додаткову інформацію з 09:30 до 17:30 у будні дні за нижчезазначеною адресою.
Листи зацікавлення та документи, що підтверджують відповідність вищенаведеним кваліфікаційним вимогам мають бути надіслані електронною поштою до 17:00 год 13 грудня 2021 року на адресу: [email protected].
Оригінали документів (додатково до надісланих на електронну пошту) мають бути надіслані на поштову адресу: 04075, м. Київ, вул. Лук’янівська, 77, УФСІ, Александровій Олені.
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
на надання консультаційних послуг
(послуги консалтингової компанії)
«Організація та проведення інформаційної кампанії УФСІ»
у межах проєкту «Сприяння розвитку соціальної інфраструктури – поліпшення первинної сільської медицини (УФСІ VII)»
- Загальна інформація
Український фонд соціальних інвестицій (УФСІ/Фонд), відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 28.04.2000 № 740 «Про утворення Українського фонду соціальних інвестицій» (із змінами), є неприбутковою організацією, що фінансується за рахунок фінансових ресурсів, які надаються у рамках проєктів міжнародної технічної допомоги та проєктів економічного та соціального розвитку України, підтримуваних Світовим банком та іншими міжнародними фінансовими організаціями (Банк/Банки), благодійних внесків та інших джерел, не заборонених законодавством України.
У листопаді 2019 року УФСІ розпочав впровадження проєкту «Сприяння розвитку соціальної інфраструктури – поліпшення первинної сільської медицини (УФСІ VIІ)» (далі – Проєкт УФСІ VII). Метою Проєкту є поліпшення умов надання первинної медичної допомоги на сході України шляхом енергоефективного оновлення приміщень та постачання обладнання, а також вжиття заходів з всебічного розвитку потенціалу цільових груп: лікарів, керівників медичних закладів, посадових осіб, що відповідають за управління сферою охорони здоров’я та її фінансування у громадах-партнерах Проєкту, а також представників підрозділів охорони здоров’я обласного рівня.
Це сприятиме сталому соціальному розвитку регіонів, покращенню первинної медичної допомоги та зміцненню місцевого самоврядування у місцевостях, що розташовані на сході України і залучені до Проєкту. Крім того, це сприятиме покращенню умов життя населення шляхом мінімізації ризиків для здоров’я.
Територія впровадження Проєкту УФСІ VII – Харківська, Дніпропетровська, Запорізька області та підконтрольні Уряду України райони Луганської та Донецької областей. Наразі затверджено до впровадження 40 субпроєктів.
Проєктом передбачено проведення інформаційної діяльності з метою поширення інформації про цілі та результати реалізації проєкту УФСІ VІI, а також про УФСІ та його діяльність для забезпечення позитивної впізнаванності Фонду.
Для забезпечення організаційних, творчих та матеріально-технічних аспектів інформаційної кампанії протягом 2022 року та частини 2023 року (до квітня включно), УФСІ передбачає укласти контракт зі спеціалізованою компанією / PR-консультантом (далі – Виконавець).
- Мета завдання
Метою завдання є проведення інформаційної кампанії у рамках впровадження Проєкту «Сприяння розвитку соціальної інфраструктури – поліпшення первинної сільської медицини
(УФСІ VII)» протягом 2022-2023 років. Основні завдання інформаційної кампанії:
- інформування цільових груп про цілі, діяльність та досягнення Проєкту;
- забезпечення висвітлення відкриттів нових об’єктів у рамках Проєкту;
- організація взаємодії з місцевими ЗМІ;
- підвищення впізнаванності УФСІ та популяризація Проєкту серед представників цільових груп;
- зростання зацікавленості до соціальних мереж УФСІ;
- покращення іміджу Проєкту та УФСІ у цілому.
Цільовою аудиторією інформаційної кампанії є:
- керівники, лікарі та персонал закладів охорони здоров’я, у яких реалізуються субпроєкти;
- потенційні пацієнти закладів охорони здоров’я, у яких реалізуються субпроєкти;
- органи місцевої влади та самоврядування де реалізуються субпроєкти;
- жителі громад, у яких реалізуються субпроєкти;
- наглядова рада УФСІ;
- Міністерства та установи, що формують політику у сфері охорони здоров’я;
- широка громадськість;
- уряди іноземних держав, що фінансують міжнародні фінансові організації та їх посольства;
- іноземні та міжнародні фінансові організації і їх представництва в Україні.
- Обсяг послуг
Для досягнення мети завдання Консультант у 2022-2023 роках (до квітня 2023 р. включно) повинен реалізувати наступні заходи:
- Забезпечити розробку макетів інформаційно-візуальних матеріалів:
- десяти місячних бюлетенів УФСІ (орієнтовно 4-6 сторінок);
- шести інформаційних постерів (інфографіка) для сторінок УФСІ у соціальних мережах.
- Забезпечити просування (таргетованої реклами) восьми матеріалів (постів) УФСІ у Facebook. Очікується, що кожен пост просуватиметься протягом 1 тижня.
- Забезпечити професійну фотозйомку 33 об’єктів, що беруть участь у Проєкті, після реалізації проєктних заходів (після реконструкції та закупівлі обладнання). Результатом роботи фотографа має бути серія фотографій об’єктів високої роздільної якості (30-40 фотографій з кожного об’єкту).
- Виготовити 7 роликів – 6 іміджевих відеороликів орієнтовною тривалістю 1,5 хв. про окремі об’єкти та 1 відео про результати Проєкту орієнтовною тривалістю до 10 хв. Відео має містити відеозйомку об’єктів, пряму мову (коментарі) керівників медичних закладів або медперсоналу, титри. Під час монтажу за потреби також можуть бути використані фотоматеріали та інфографіка, а також закадровий голос диктора. Перед виготовленням, Виконавець розробляє та узгоджує з УФСІ сценарій, стилістику ролику. У разі наявності зауважень у Замовника вносить корективи до сценарію та ролику та передає Замовнику доопрацьований варіант.
- Забезпечити просування на Youtube каналі УФСІ протягом тижня кожного з семи виготовлених відеороликів.
- Забезпечити аерозйомку кількох об’єктів (конкретна їх кількість буде погоджена з виконавцем з урахуванням необхідного фінансування) до та після реконструкції, а також забезпечити відеомонтаж ролику використовуючи зняті матеріали.
- Забезпечити подання інформації про УФСІ у чотирьох телепрограмах національних телеканалів. Виконавець опрацьовує інформацію УФСІ, визначає зміст теле-сюжетів, допомагає у визначенні та підготовці спікерів, виборі локації зйомок, спілкується із журналістами/редакторами теле-каналів. Телеканали для розміщення матеріалів узгоджуються із Замовником заздалегідь.
- Забезпечити подання інформації про УФСІ у п’ятнадцяти телепрограмах регіональних телеканалів. Виконавець опрацьовує інформацію УФСІ, визначає зміст теле-сюжетів, допомагає у визначенні та підготовці спікерів, виборі локації зйомок, спілкується із журналістами/редакторами теле-каналів. Телеканали для розміщення матеріалів узгоджуються із Замовником заздалегідь.
- Підготувати та розмістити чотири публікації у національних Інтернет-виданнях. Виконавець опрацьовує інформацію УФСІ, визначає зміст публікацій, залучає спікерів/коментаторів/експертів (за потреби), здійснює написання тексту та розміщення. Приблизний розмір кожної публікації – близько 1500-3000 символів (формат новин) або 5000-6000 символів (формат статті) із фотографією. Інтернет ресурси для розміщення матеріалів та самі матеріали узгоджуються із Замовником заздалегідь.
- Підготувати та розмістити 15-20 публікацій (конкретна їх кількість буде погоджена з виконавцем з урахуванням необхідного фінансування) у регіональних Інтернет-виданнях. Виконавець опрацьовує інформацію УФСІ, визначає зміст публікацій, залучає спікерів/коментаторів/експертів (за потреби), здійснює написання тексту та розміщення. Приблизний розмір кожної публікації – близько 1500-3000 символів (формат новин) або 5000-6000 символів (формат статті) із фотографією. Інтернет ресурси для розміщення матеріалів та самі матеріали узгоджуються із Замовником заздалегідь.
- Забезпечити послуги SEO оптимізації сайту УФСІ.
- Забезпечити макетування та друк брошури про результати впровадження Проєкту: 100 екз. українською мовою та 50 екз. англійською мовою (до 30 сторінок з обкладинкою А4, 4+4).
- Забезпечити організацію та проведення однієї прес-конференції наприкінці впровадження Проєкту, що включає наступне:
- виконавець забезпечує оренду та оформлення приміщення у м. Київ (банер УФСІ надається Замовником), необхідну апаратуру звукопідсилення;
- виконавець забезпечує підготовку та розсилку прес-анонсів та прес-релізів, підготовку спікерів від УФСІ до публічного виступу, допомагає у формулюванні основних меседжів для ефективного донесення інформації.
- виконавець забезпечує послуги професійного фотографа. Результатом роботи фотографа мають бути: серія фотографій високої роздільної якості (15-20 фотографій);
- виконавець забезпечує та фінансує макетування, тиражування, доставку до місця проведення заходу роздаткових матеріалів (орієнтовно 20 примірників, кольоровий друк). Перед друком УФСІ має погодити макети;
- виконавець організовує та забезпечує одну кава-паузу з розрахунку на 20 осіб (чай, кава заварна, цукор, сік в асортименті, вода, печиво, тістечка, бутерброди).
- Очікувані результати
- Підвищення впізнаваності Проєкту у суспільстві, його донорів та виконавців.
- Покращення іміджу УФСІ та Проєкту;
- Збільшення рівня взаємодії з аудиторією на сторінці УФСІ у Facebook, Twitter, збільшення кількості підписників.
- ЗМІ виявляють цікавість до Проєкту;
- Збережено єдину стилістику інформаційно-візуальної продукції УФСІ.
- Ресурси для виконання завдання
УФСІ не надає жодних ресурсів для виконання завдання, крім інформації та настанов.
- Графік надання послуг та звітність
Конкретні терміни виконання кожного окремого заходу узгоджуються із Замовником окремо.
Виконавець повинен звітувати відповідальній особі, визначеній з числа персоналу УФСІ та вказаній у Договорі, шляхом подання звітів про надані послуги/виконані роботи. Звіти про надані послуги/виконані роботи подаються українською мовою у формі, узгодженій із Замовником.
- Умови фінансування
Оплата за Договором здійснюється наступним чином:
за послуги, що надаються Виконавцем, Замовник зобов’язується сплатити суму, визначену в Акті прийому-передачі наданих послуг за розцінками на заходи, що узгоджені між Замовником і Виконавцем та визначені в Договорі. Письмовий звіт Виконавця є невід’ємною частиною Акту прийому-передачі наданих послуг. Датою отримання послуг є дата підписання Акту прийому-передачі послуг відповідальним представником Замовника
- Кваліфікаційні вимоги
Кваліфікація Консультанта повинна відповідати наступним мінімальним обов’язковим вимогам:
- Не менше 3 років досвіду роботи на ринку надання PR-послуг України (35 балів).
- Досвід реалізації інформаційних кампаній для соціальних ініціатив/проєктів чи ініціатив у сфері охорони здоров’я (не менше трьох) (35 балів).
Бажані кваліфікаційні вимоги:
- Досвід роботи з донорами/ міжнародними організаціями та органами державної влади (надати перелік клієнтів та рекомендаційні листи) (20 балів);
- Наявність попереднього позитивного досвіду взаємодії з УФСІ у цій сфері (10 балів).
Вимоги до персоналу Консультанта:
- Керівник – не менше 5 років досвіду управління комунікаційними, рекламними і PR проєктами загальнонаціонального та регіонального масштабів;
- PR-менеджер – не менше 5 років досвіду комунікаційної діяльності у соціальній сфері чи сфері охорони здоров’я, роботи зі ЗМІ;
- Копірайтер – не менше 3 років досвіду написання текстів на соціальну або медичну тематику.