Послуги з розробки плану реагування на надзвичайні ситуації в об’єднаній територіальній громаді
Введення |
arche noVa – Initiative for People in Need e.V (архе нова – Ініціатива для людей у потребі) – це міжнародна неурядова організація з надання допомоги з головним офісом у м. Дрезден, Німеччина. З моменту свого заснування в 1992 році, arche noVa надає підтримку людям, які мимоволі опинилися в скрутних ситуаціях і потребують допомоги у зв’язку з кризою, конфліктами або стихійними лихами. Будь то в місіях, що вимагають надання невідкладної допомоги, проєктах з відновлення або довгострокового співробітництва для розвитку, arche noVa співпрацює з місцевими партнерами та постраждалим населенням, дотримуючись основного принципу організації: «Допомагаючи людям, ти допомагаєш собі». arche noVa надає допомогу постраждалому від конфлікту населенню України з 2016 року, займаючись питаннями забезпечення житлом, а також пов’язаними з водопостачанням, санітарією та гігієною. З початком повномасштабного вторгнення військ російської федерації на територію України, arche noVa долучилась до загальних зусиль з надання допомоги у відповідь за безпрецедентну за масштабами гуманітарну кризу. Основна увага діяльності на даний час спрямована на надання підтримки постраждалому населенню шляхом відновлення приватних будинків, соціальних закладів, а також інфраструктури водопостачання та водовідведення в постраждалих від війни громадах. Для досягнення мети одного із реалізуємих проєктів, arche noVa потребує послуг з розробки плану реагування на надзвичайні ситуації в об’єднаній територіальній громаді. |
Завдання |
Завданням цього конкурсу є визначення постачальника послуг з координації роботи робочої групи з розробки плану реагування на надзвичайні ситуації для одній з об’єднаних територіальних громад Харківської області в рамках реалізації проєкту «Багатогалузеві підходи до відновлення та зміцнення стійкості деокупованих після бойових дій територій на півночі України (Київська, Чернігівська та Сумська області)», що фінансується Федеральним міністерством Німеччини з економічного співробітництва та розвитку (BMZ). Це, зокрема, передбачає організацію й координацію роботи робочої групи, до складу якої входитимуть представники органів місцевого самоврядування, комунальних підприємств, а також представники громадськості, та включає розробку методології необхідної документації, модерацію зустрічей та надання консультаційного супроводу в процесі роботи робочої групи. |
Місце проведення |
Чугуєвський район Харківської області (офлайн та онлайн формат) |
Термін виконання |
до 31.05.2025 року |
Очікувані результати |
Методологія Визначення, аналіз та адаптація методології розробки комплексного плану реагування на надзвичайні ситуації в одній з об’єднаних територіальних громад Харківської області. Методологія повинна поєднувати найкращі світові практики, міжнародний досвід та враховувати вимоги діючого законодавства України, та ґрунтуватись на детальному аналізі усіх наявних загроз й можливих ризиків. Робочий план Розробка детального робочого плану на основі визначеної методології та з врахуванням спроможності та доступності сторін, що будуть залучені до розробки документу. Модерація Підготовка, координація та модерація засідань робочої групи. Експертні висновки Проведення необхідних експертиз й оцінок відповідно до визначеної методології з можливим залученням третіх сторін. Підсумковий звіт Підготовка підсумкового звіту щодо результатів надання послуг з розробки плану реагування. Звіт повинен включати детальний опис методології та всіх етапів розробки плану та включати посилання на зовнішні джерела використані під час розробки плану. Вимоги щодо оформлення звіту:
План реагування на надзвичайні ситуації Підготовка, редагування та фіналізація розробленого плану реагування на надзвичайні ситуації в обраній громаді відповідно до зазначених вимог щодо вмісту згідно з визначеною методологією. План повинен бути наданий в електронній та друкованій формі (три примірники) та містити всі необхідні дані за результатами проведених експертиз й оцінок, в тому числі креслення, графіки та діаграми тощо. |
Необхідні навички, досвід та кваліфікація |
|
Необхідні засоби |
Програмне забезпечення та засоби збору й обробки даних (фото-відео апаратура, персональні ноутбуки, тощо), засоби зв’язку та обладнання, в тому числі для проведення відео-конференцій, а також будь-яке інше обладнання, що гарантуватиме якісне та вчасне виконання завдання. |
Оплата послуг |
Оплата за надані послуги здійснюється шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок виконавця на основі договору протягом 5-ти робочих днів після надання остаточних результатів роботи з урахуванням отриманих пропозицій та рекомендацій від arche noVa. |
Інтелектуальна власність |
Вся інформація стосовно даного завдання (документальна, цифрова тощо), що належить arche noVa, та яка може бути надана виконавцю в процесі виконання зобов’язань відповідно до цього завдання або буде являти продуктом такого виконання, залишається власністю arche noVa, що має виняткові права на її (інформації) використання. Відповідно до застосованих національних та міжнародних норм про авторське право, в процесі виконання цього завдання інформація не повинна публічно розкриватись і не повинна використовуватися в будь-якій формі без письмового дозволу з боку arche noVa. |
Порядок подання заявок на участь в конкурсі |
Зацікавлені в участі у конкурсі мають надати наступні документи:
Зацікавлені сторони мають направити свої пропозиції не пізніше 12-00 17.03.2025 р. на адресу [email protected]. У разі виникнення запитань з приводу даного завдання, Ви можете звертатися за тел.: +38 050 197 99 41 (Дмитро). З учасниками, чиї пропозиції пройшли попередній відбір, зв’яжуться у разі необхідності отримання від них додаткової інформації. |
Дивіться детальну інформацію у технічному завданні:
AN_ToR_Emergency Response Plan