Повторна закупівля (ретендер) лоту №1 Комп’ютерного та офісного обладнання

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
MedLeaders

tender_ntylth8 (1)
Повторна закупівля (ретендер) лоту №1 Комп’ютерного та офісного обладнання

ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПОВТОРНУ ЗАКУПІВЛЮ (РЕТЕНДЕР) ЛОТУ №1

Комп’ютерного та офісного обладнання

Громадська організація «Асоціація працівників системи охорони здоров’я України «Медичні лідери» оголошує повторну закупівлю Лоту №1 в межах тендеру №2 на закупівлю комп’ютерного та офісного обладнання у рамках Проєкту «Розбудова якісної системи психологічної допомоги постраждалим від вибухонебезпечних предметів у медичних закладах України», що реалізується за підтримки Програми розвитку ООН.

Причина повторного оголошення:

У попередньому технічному завданні Лоту №1 були виявлені технічні неточності. У зв’язку з цим оголошується повторний тендер виключно для Лоту №1 з оновленими вимогами.

Предмет закупівлі Лот 1:

  • Багатофункціональні пристрої (БФП) (14 шт.);
  • Комплекти чорнил (28 шт.);
  • Офісний папір A4 (28 пачок).

Термін реалізації поставки обладнання – до 20.04.2025 р.

Учасники тендеру:

Учасник має бути юридичною особою або фізичною особою-підприємцем (що здійснює відповідну діяльність згідно КВЕД), зареєстрованою відповідно до законодавства України.

Оплата товару – бажана післяплата за місцем відвантаження або внесення мінімальної передплати, виключно за безготівковим розрахунком. Деталі обговорюються під час заключення Договору.

Для участі у тендері, необхідно підготувати ти направити наступний пакет документів:

  1. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Додаток 1
  2. Цінова пропозиція Додаток 2
  • валютою тендерної пропозиції має бути національна валюта України – гривня;
  • ціна тендерної пропозиції повинна включати податки та збори, передбачені нормами чинного законодавства України та вартість доставки на 11 адрес Харківської та Миколаївської областей.
  1. Кваліфікаційні критерії до учасників — наявність у учасника закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
  • для підтвердження виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) необхідно надати в складі тендерної пропозиції копію аналогічного договору з додатками.
  1. Повний пакет реєстраційних документів, а саме:
  • виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
  • статут або інший установчий документ компанії (остання редакція);
  • документ, що підтверджує право підпису;
  • для платників ПДВ: копія довідки чи свідоцтва платника ПДВ, копія витягу з реєстру платників ПДВ;
  • для платників єдиного податку: копія довідки чи свідоцтва платника єдиного податку, копія витягу з реєстру платників єдиного податку.
  1. Постачальник повинен надати довідку в довільній формі з контактною інформацією про місцезнаходження сервісних центрів у Харківський та Миколаївський областях або описати, яким чином може бути надана послуги сервісного обслуговування за відсутності фізичних сервісних центрів в цих областях.

Вимоги до оформлення та подання тендерних пропозицій:

  • Тендерні пропозиції мають бути підготовлені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасниці/-ка та засвідчені печаткою (за наявності).
  • Пропозиції необхідно надіслати у вигляді сканованих копій документів, а також у електронному форматі на електронну адресу: [email protected].
  • Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  • Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 20 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій.

До участі в оцінці тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам Технічного завдання та цього Оголошення.

Критерії визначення переможця. При виборі постачальника будуть враховуватися такі критерії:

  • Відповідність технічному завданню (ТЗ) – запропоноване обладнання повинно відповідати всім вимогам, зазначеним у ТЗ.
  • Ціна – враховується загальна вартість обладнання та доставка на 11 адрес у Харківській та Миколаївській областях, а також вигідність пропозиції для Замовника.
  • Строки поставки – важливою умовою є оперативність постачання обладнання.
  • Досвід учасника – наявність досвіду в постачанні подібного обладнання, надання підтверджувальних документів про успішні виконані контракти.

*Якщо всі пропозиції будуть виходити за наявний бюджет, замовник залишає за собою право перемовин з переможцем з метою зменшення вартості за рахунок зміни умов.

 Ваша пропозиція має бути надіслана на електронну пошту [email protected] – не пізніше 18:00 за місцевим часом 03 квітня 2025р.

 У разі виникнення додаткових запитань, просимо надсилати їх на електронну пошту [email protected] – не пізніше 18:00 за місцевим часом 30 березня 2025р.


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на закупівлю аптечок із засобами медичного призначення

Тендер на закупівлю наборів підтримки для підлітків

Надання послуг з евакуаціі (перевезення) немобільних, поранених, важкохворих та людей з інвалідністю за допомогою спеціального медичного транспорту з супроводом медичного персоналу

Відкритий тендер: Оренда транспортного засобу для переміщення команди проекту по Харківській області (UNICEF (Child Protection))

Відкритий тендер: Оренда транспортного засобу для переміщення команди проекту по Харківській області (UNICEF (WASH))

Тендер щодо надання послуг з вантажних перевезень