Повторна закупівля (ретендер) лоту №1 Комп’ютерного та офісного обладнання
ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПОВТОРНУ ЗАКУПІВЛЮ (РЕТЕНДЕР) ЛОТУ №1
Комп’ютерного та офісного обладнання
Громадська організація «Асоціація працівників системи охорони здоров’я України «Медичні лідери» оголошує повторну закупівлю Лоту №1 в межах тендеру №2 на закупівлю комп’ютерного та офісного обладнання у рамках Проєкту «Розбудова якісної системи психологічної допомоги постраждалим від вибухонебезпечних предметів у медичних закладах України», що реалізується за підтримки Програми розвитку ООН.
Причина повторного оголошення:
У попередньому технічному завданні Лоту №1 були виявлені технічні неточності. У зв’язку з цим оголошується повторний тендер виключно для Лоту №1 з оновленими вимогами.
Предмет закупівлі Лот 1:
- Багатофункціональні пристрої (БФП) (14 шт.);
- Комплекти чорнил (28 шт.);
- Офісний папір A4 (28 пачок).
Термін реалізації поставки обладнання – до 20.04.2025 р.
Учасники тендеру:
Учасник має бути юридичною особою або фізичною особою-підприємцем (що здійснює відповідну діяльність згідно КВЕД), зареєстрованою відповідно до законодавства України.
Оплата товару – бажана післяплата за місцем відвантаження або внесення мінімальної передплати, виключно за безготівковим розрахунком. Деталі обговорюються під час заключення Договору.
Для участі у тендері, необхідно підготувати ти направити наступний пакет документів:
- Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Додаток 1
- Цінова пропозиція Додаток 2
- валютою тендерної пропозиції має бути національна валюта України – гривня;
- ціна тендерної пропозиції повинна включати податки та збори, передбачені нормами чинного законодавства України та вартість доставки на 11 адрес Харківської та Миколаївської областей.
- Кваліфікаційні критерії до учасників — наявність у учасника закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
- для підтвердження виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) необхідно надати в складі тендерної пропозиції копію аналогічного договору з додатками.
- Повний пакет реєстраційних документів, а саме:
- виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
- статут або інший установчий документ компанії (остання редакція);
- документ, що підтверджує право підпису;
- для платників ПДВ: копія довідки чи свідоцтва платника ПДВ, копія витягу з реєстру платників ПДВ;
- для платників єдиного податку: копія довідки чи свідоцтва платника єдиного податку, копія витягу з реєстру платників єдиного податку.
- Постачальник повинен надати довідку в довільній формі з контактною інформацією про місцезнаходження сервісних центрів у Харківський та Миколаївський областях або описати, яким чином може бути надана послуги сервісного обслуговування за відсутності фізичних сервісних центрів в цих областях.
Вимоги до оформлення та подання тендерних пропозицій:
- Тендерні пропозиції мають бути підготовлені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасниці/-ка та засвідчені печаткою (за наявності).
- Пропозиції необхідно надіслати у вигляді сканованих копій документів, а також у електронному форматі на електронну адресу: [email protected].
- Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
- Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 20 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
До участі в оцінці тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам Технічного завдання та цього Оголошення.
Критерії визначення переможця. При виборі постачальника будуть враховуватися такі критерії:
- Відповідність технічному завданню (ТЗ) – запропоноване обладнання повинно відповідати всім вимогам, зазначеним у ТЗ.
- Ціна – враховується загальна вартість обладнання та доставка на 11 адрес у Харківській та Миколаївській областях, а також вигідність пропозиції для Замовника.
- Строки поставки – важливою умовою є оперативність постачання обладнання.
- Досвід учасника – наявність досвіду в постачанні подібного обладнання, надання підтверджувальних документів про успішні виконані контракти.
*Якщо всі пропозиції будуть виходити за наявний бюджет, замовник залишає за собою право перемовин з переможцем з метою зменшення вартості за рахунок зміни умов.
Ваша пропозиція має бути надіслана на електронну пошту [email protected] – не пізніше 18:00 за місцевим часом 03 квітня 2025р.
У разі виникнення додаткових запитань, просимо надсилати їх на електронну пошту [email protected] – не пізніше 18:00 за місцевим часом 30 березня 2025р.