Повторне запрошення для участі у тендері із вдосконалення існуючого сайту організації

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Вітри змін

тендер tender 1 (11)
Повторне запрошення для участі у тендері із вдосконалення існуючого сайту організації

БЛАГОДІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «ВІТРИ ЗМІН» (надалі БФ «ВІТРИ ЗМІН» або «Замовник») запрошує постачальників подати заявку на участь у тендері вдосконалення існуючого сайту організації (далі – Тендер), що впроваджується за підтримки Гранти з організаційного розвитку ОГС (2019-2025, Проєкт USAID “Ініціатива секторальної підтримки громадянського суспільства”) за параметрами наведеними нижче:

До участі запрошуються компанії, агенції та фізичні особи підприємці (3я група), які надають послуги з оновлення веб-сайту та мають релевантний досвід у розробці й оновленні веб-сайтів.

Адреса надання послуг: м. Одеса, Україна

ПОСЛУГИ:

Назва послуги: вдосконалення веб-сайту організації БО БФ «Вітри змін».

Робота буде здійснюватись на основі веб-сайту https://www.windsofchanges.com.ua/ зі збереженням більшої частини контенту.

Форма послуги: вдосконалення веб-сайту організації

Формат: онлайн/офлайн

Обсяг робіт (даний список передбачає очікуваний перелік робіт але не є вичерпним):

● Проектування сайту (збір і аналіз вимог, розробка детального технічного завдання з розбивкою на етапи).
● Перенесення наявного контенту на нову платформу.
● Налаштування зручної адміністративної панелі сайту, яка дозволить адміністратору самостійно виконувати широкий перелік дій.
● Оновлення структури та дизайну сайту.
● Оновлення та вдосконалення шаблонів сторінок.
● Розробка зрозумілого для користувача інтерфейсу.
● Оптимізація мобільної та веб-версії сайту в завантаженні.
● Підключення функцій Google аналітики сайту.
● Удосконалення наявних функцій та інструментів сайту та їх доповнення (налаштування зручних платіжних систем та інструментів робити благодійні внески, створення вбудованих форма для реєстрації потенційних волонтерів/партнерів тощо.
● Здача проекту в експлуатацію (базовий контент-менеджмент, інструкція до адмінки, підтримка)

Детельне технічне завдання та поетапний розподіл робіт буде визначено разом з обраним провайдером за результатами обговорень та пропозицій з оновлення сайту.

За цим покликанням розміщено очікувані зміни які буде внесено до веб-сайту, опираючись на які буде розроблено детальне технічне завдання з обраним провайдером.

СТРОКИ ПРОВЕДЕННЯ ТЕНДЕРУ

СТРОК подання тендерних пропозицій: 10 листопада – 15 листопада 2023 року.

СТРОК надання послуг: 3 місяці, листопад 2023- січень 2024  року на оновлення веб-сайту (можливий менший строк за домовленістю сторін та виконання усіх поставлених завдань);

КОНТАКТИ:

Тендерну пропозицію та усі необхідні документи потрібно надіслати в електронному вигляді на адресу [email protected]  з темою листа “Тендерна пропозиція вдосконалення існуючого сайту організації” не пізніше 23:59, 15 листопада 2023 року.

Для запитань щодо участі в тендері можна звернутись у письмовій формі за адресою [email protected] 

Вимоги до виконавців

ВИМОГИ ДО ПРОВАЙДЕРА ПОСЛУГ:
Верифікація Провайдера:

Переможець тендеру має бути верифікованим на http://www.cd-platform.org/ !

Про верифікацію свідчить зелена позначка «Верифіковано» у профілі провайдера послуг.

В разі, якщо Ви не верифікований на вказаній вище платформі провайдер послуг, просимо пройти верифікацію.

Верифікація здійснюється у 3 кроки:

Реєстрація на сайті cd-platform.org

Заповнення анкети на верифікацію

Заповнення форми на проведення 1-го відкритого заходу (наприклад, вебінару)

КРИТЕРІЇ ВІДБОРУ:

● професійний досвід в наданні відповідних послуг
● вартість послуг
● термін розробки
● надання всієї необхідної документації для участі в тендері
● верифікація постачальника на порталі http://www.cd-platform.org/
● наявність додаткових переваг

ДОКУМЕНТИ

Для участі в тендері потрібно надати наступні документи:

● Цінова пропозиція, що містить: погодинну та загальну вартість послуг та орієнтовний план робіт з вказанням термінів виконання замовлення та короткий опис інструментів/підходів.
● Документи, що підтверджують досвід у відповідній сфері (портфоліо, резюме тощо) наявність рекомендацій від попередніх замовників буде перевагою.
● Копії реєстраційних документів: Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або ФОП чи Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, Витяг з реєстру платників єдиного податку (для ФОП). Сплата податку на додану вартість (ПДВ) за кошти гранту не дозволяється. Якщо вартість послуги провайдера включає ПДВ – сума ПДВ не може бути сплачена за кошти гранту.
● Контактні дані відповідальної особи (ПІБ, email, мобільний телефон).


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання (моноблок, павербанки, навушники, настільні лампи, ноутбуки)

Тендер на закупівлю робіт з проведення серії з трьох опитувань панелі експертів на суспільно-політичну, економічну та бізнес тематику

Конкурс на закупівлю закупівлю послуг з розробки та створення інформаційних продуктів для покращення видимості роботи гарячої лінії

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді