«Мама-86-Запоріжжя» до Міжнародного Дня без пестицидів оголошує Конкурс відео «Позбавимо Запорізьку область від непридатних пестицидів!»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


3
«Мама-86-Запоріжжя» до Міжнародного Дня без пестицидів оголошує Конкурс відео «Позбавимо Запорізьку область від непридатних пестицидів!»

Міська екологічна громадська організація «Мама-86-Запоріжжя» в рамках мережевого проекту ВЕГО «МАМА-86» «Підвищення рівня поінформованості та комунікацій, створення потенціалу для остаточного вирішення проблеми непридатних пестицидів в Україні» за підтримки Шведського агентства міжнародного розвитку і співробітництва (Sida) з метою підвищення рівня суспільної екологічної свідомості щодо проблем, пов’язаних із стійкими органічними забруднювачами, включаючі непридатні пестициди, розпочинає реалізацію Конкурсної програми відео-проектів  «Позбавимо Запорізьку область від непридатних пестицидів».

3 грудня населення планети відзначає Міжнародний день без пестицидів (International Day of No Pesticides). Ця важлива екологічна дата присвячена пам’яті жертви однієї з найбільших у світі екологічних катастроф, яка сталася 3 грудня 1984 р. на заводі в Бхопалі (Індія), де вироблялись пестициди, і в результаті якої загинули тисячі та буди поранені сотні тисяч людей.

Мета Міжнародного дня без пестицидів полягає у приверненні уваги громадськості та закликах до урядів вжити більш рішучих дій щодо вирішення проблем, які з’являються при використанні пестицидів: підтримувати відмову від використання пестицидів в сільському господарстві, заборонити використання особливо небезпечних пестицидів, вирішити проблеми небезпечних пестицидів і особливо непридатних пестицидів, як віднесено до переліку стійких органічних забруднювачів. .

Згідно зі статистичними даними най страшніші отруєння при роботі з пестицидами щорічно отримують близько двох мільйонів осіб. Пестициди містять у своєму складі унікальні компоненти, що діють на гормональний фон людини. Звідси – різноманітні ендокринні збої (проблеми зі щитовидною залозою, цукровий діабет, гіперпролактинемія, гормонально-активні утворення наднирників тощо) та різке зниження імунітету людини. Через дію пестицидів можу з’явитися розумові розлади, злоякісні пухлини і навіть проблеми з вагітністю, яка може не наступати тривалий час.

У Запорізькій області, як і в багатьох інших регіонах України, склалася загрозлива ситуація з накопиченням та умовами зберігання непридатних до використання та заборонених до застосування пестицидів (НП) та тари від них. За даними інвентаризації НП, проведеною у 2014 р., станом на 01.08.2014 в Запорізькій області зберігається 342 т НП, и вирішення цієї проблеми з цілого ряду причин гальмується.

«Мама-86-Запоріжжя» з метою привернення уваги зацікавлених сторін до проблем пестицидів ініціює проведення Обласного конкурсу відео проектів.

Короткі відомості про Конкурс

Назва Конкурсу: «Позбавимо Запорізьку область від непридатних пестицидів»».

Конкурсні роботи: відеоролики

Номінації Конкурсу: перша – Соціальна (некомерційна) реклама*, друга – Пізнавальний (просвітницький) фільм.

Учасники Конкурсу: молодь віком від 12 до 35 років (школярі, студенти, члени громадських організацій, волонтери).

Строки проведення Конкурсу:

перший етап (створення та публікація робіт) – з 3 грудня по 27 грудня 2015 р.

другий етап (інтерактивне голосування, підведення підсумків та оголошення результатів) –

впродовж січня  – до 2 лютого 2016 р.

Теми Конкурсу:

  1. «Не мовчи!». Заклики до об’єднання зусиль задля покращення комунікації між групами зацікавлених сторін, взаємодії органів влади, бізнесових структур, освітніх установ та громадськості щодо сприяння ефективності управління небезпечними хімікатами та відходами, і, в першу чергу пестицидами.
  2. «Непридатні до використання та заборонені до застосування пестициди і агрохімікати та тара від них в Запорізькому регіоні». Що маємо, що треба робити? Чому? Підвищення рівня обізнаності при вирішенні проблеми непридатних пестицидів на регіональному рівні.
  3. «Будемо діяти!». Що повинні робити працівники підприємств, фермери та працівники агропромислового комплексу, сільські жителі та мешканці малих міст, сезонні робітники та вразливі категорії населення для покращання екологічної ситуації, пов’язаною з пестицидами, включаючі СОЗ та непридатні пестициди.
  4. «Маю право на безпечне навколишнє середовище». Заклики до забезпечення доступу до екологічної інформації та захисту екологічних прав громадян у сфері використання, зберігання та можливих ризиків для здоров’я та навколишнього природного середовища, пов’язаних з пестицидами та непридатними пестицидами.

Переможці Конкурсу та усі його успішні учасники будуть нагороджені цифровими і паперовими Дипломами/Сертифікатами від МЕГО «Мама-86-Запоріжжя» та внесені до реєстру активістів екологічного руху Запорізького краю, що дає можливість отримати кар’єрні рекомендації (листи підтримки) за місцем роботи, навчання, при поданні проектних пропозицій.

Детальна інформація про Конкурс знаходиться у Положенні про Конкурс.

http://em.at.ua/2015/pesticides_2015/Competition_pesticides.pdf

Заявка на участь:

http://em.at.ua/2015/pesticides_2015/Participation_Pesticides.doc

Оргкомітет Обласного конкурсу відео-проектів «Позбавимо Запорізьку область від непридатних пестицидів!», МЕГО «Мама-86-Запоріжжя»

*)

1. У соціальній рекламі повинна бути відсутня явна демонстрація проблем (у тому числі і тієї, для вирішення якої створювалася реклама). Допускаються лише натяки на проблему (наприклад, використання метафор, «дитяча» імітація-обігрування проблемної ситуації). Проблема повинна постати перед глядачем легко переборною.

2. Соціальний ролик повинен ставити перед цільовою аудиторією задачу, що представляє собою рішення означеної проблеми або один з її етапів.

3. Демонстрований в рекламі процес виконання поставленого завдання повинен викликати у глядача тільки позитивні емоції.

4. Глядач повинен побачити особисту вигоду від участі в процесі виконання поставленого завдання. Тобто у свідомості глядача повинен виникнути мотив, що спонукає його постійно та добровільно сприяти досягненню мети, визначеної в соціальній рекламі.

5. Соціальна реклама повинна формувати симбіоз між її метою і цільовою аудиторією. Реклама показує глядачеві, як він може реалізувати свої потреби шляхом виконання поставленого завдання. У свою чергу глядач, виконуючи поставлене завдання, забезпечує вирішення певної соціальної проблеми.

6. Ролик повинен показувати, якою ситуація має бути, а не те, яка вона зараз в реальності (тобто задавати деякий ідеал, орієнтир, моделювати процес його досягнення, показувати алгоритм виконання завдання).


Останні публікації цього розділу:

Тендер на надання послуг з охорони території та офісу

Запит цінової пропозиції: надання послуг з розробки цільових повідомлень, створення сценаріїв

Запит на надання комерційних пропозицій на послуги з залучення волонтерів та таргетингу

Запит пропозицій на постачання та встановлення системи голосування

Конкурс на закупівлю квадрокоптера

Тендерне оголошення про проведення тендеру із закупівлі квадрокоптера