Процедура місцевої закупівлі меблів
ЗАВЕРШЕНО
Всеукраїнська благодійна організація “КОНВІКТУС УКРАЇНА” (далі – Організація) оголошує процедуру місцевої закупівлі меблів.
Назва проєкту та донора: Забезпечення ведення випадків ҐЗН та програмування порятунку життя для підтримки зцілення постраждалих; ДОНОР: USAID/BHA СУБДОГОВІР МІЖ МІЖНАРОДНИМ МЕДИЧНИМ КОРПУСОМ (ММК) ТА ВБО «КОНВІКТУС УКРАЇНА»
Товар який поставляється: меблі, адреса доставки: офіс ВБО «Конвіктус Україна» м. Чернігів.
III. Бюджет у гривнях: 65 700,00 грн.
Порядок розрахунків: безготівковий розрахунок.
Мета/Обґрунтування закупівлі: Угодою про надання цільової благодійної допомоги є субдоговір №: 104683.100.55 від 18 серпня 2023 запланована закупівля меблів (найменування в таблиці). Метою закупівлі є забезпечення ведення випадків ҐЗН та програмування порятунку життя для підтримки зцілення постраждалих.
Обов’язкові вимоги до постачальника товару:
Вимоги до постачальника товарів: досвід постачання аналогічної групи товарів;
Компетентність;
Висока професійність;
Чітке дотримання строків поставки товарів;
Відповідальність.
Товар повинен бути в наявності
Закупівля проводиться без ПДВ.
Товар повинен не бути виготовленим в російській федерації та республіці білорусь.
VII. Документи, які підтверджують відповідність вимогам:
При поданні заявки на участь у відборі, постачальник товару своєю заявкою підтверджує наявність в нього відповідного досвіду роботи;
Реєстраційні документи на фізичну або юридичну особу.
VIII. Умови та термін поставки товару:
Листопад 2023
Поставка товару та вантажно-розвантажувальні послуги повинні здійснюватися транспортом постачальника та за рахунок постачальника.
Склад цінової пропозиції:
Цінова пропозиція у формі рахунку, комерційної пропозиції, офіційного листа із зазначенням вартості послуг;
Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам;
Вимоги до оформлення заявки:
Заявки на участь у відборі від постачальника товарів приймаються у вигляді пакета документів, який повинен містити наступне:
рахунок з зазначенням вартості товарів;
документи, що підтверджують правовий статус суб’єкта підприємницької діяльності (ФОП або юридична особа) та довідка про банківські реквізити Учасника.
цінові пропозиції повинні надсилатись в електронному вигляді (PDF або скан) на електронну адресу [email protected] до 16.11.2023 до 17 год. 00 хв за київським часом.
Таблиця 1 до Запиту цінових пропозицій меблі
Запит цінових пропозицій на меблі