Процедура місцевої закупівлі меблів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Ludmyla Kuzka

pdf-pdf
Процедура місцевої закупівлі меблів

Всеукраїнська благодійна організація “КОНВІКТУС УКРАЇНА” (далі – Організація) оголошує процедуру місцевої закупівлі меблів.

Назва проєкту та донора: Забезпечення ведення випадків ҐЗН та програмування порятунку життя для підтримки зцілення постраждалих; ДОНОР: USAID/BHA СУБДОГОВІР МІЖ МІЖНАРОДНИМ МЕДИЧНИМ КОРПУСОМ (ММК) ТА ВБО «КОНВІКТУС УКРАЇНА»
Товар який поставляється: меблі, адреса доставки: офіс ВБО «Конвіктус Україна» м. Чернігів.

III.    Бюджет у гривнях: 65 700,00 грн.

Порядок розрахунків: безготівковий розрахунок.
Мета/Обґрунтування закупівлі: Угодою про надання цільової благодійної допомоги є субдоговір    №: 104683.100.55 від 18 серпня 2023 запланована закупівля меблів (найменування в таблиці). Метою закупівлі є забезпечення ведення випадків ҐЗН та програмування порятунку життя для підтримки зцілення постраждалих.
Обов’язкові вимоги до постачальника товару:
Вимоги до постачальника товарів: досвід постачання аналогічної групи товарів;
Компетентність;
Висока професійність;
Чітке дотримання строків поставки товарів;
Відповідальність.
Товар повинен бути в наявності
Закупівля проводиться без ПДВ.
Товар повинен не бути виготовленим в російській федерації та республіці білорусь.

VII.  Документи, які підтверджують відповідність вимогам:

При поданні заявки на участь у відборі, постачальник товару своєю заявкою підтверджує наявність в нього відповідного досвіду роботи;
Реєстраційні документи на фізичну або юридичну особу.

VIII.  Умови та термін поставки товару:

Листопад 2023

Поставка товару та вантажно-розвантажувальні послуги повинні здійснюватися транспортом постачальника та за рахунок постачальника.

Склад цінової пропозиції:

Цінова пропозиція у формі рахунку, комерційної пропозиції, офіційного листа із зазначенням вартості послуг;
Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам;

Вимоги до оформлення заявки:

Заявки на участь у відборі від постачальника товарів приймаються у вигляді пакета документів, який повинен містити наступне:

рахунок з зазначенням вартості товарів;
документи, що підтверджують правовий статус суб’єкта підприємницької діяльності (ФОП або юридична особа) та довідка про банківські реквізити Учасника.
цінові пропозиції повинні надсилатись в електронному вигляді (PDF або скан) на електронну адресу [email protected] до 16.11.2023 до 17 год. 00 хв за київським часом.

Таблиця 1 до Запиту цінових пропозицій меблі

Запит цінових пропозицій на меблі


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на місцеву закупівлю товарів гуманітарної допомоги сім’ям з дітьми – "ЗIМОВИ КОВДРИ"

Закупівля послуг менеджера/ки з підтримки оновлення/розробки та впровадження стратегічних планів розвитку громад проєкту

Закупівля послуг менеджера/ки по локальній координації та взаємодії з партнерами проєкту

Закупівля послуг комунікаційного/ї менеджера/ки

Закупівля послуг асистента_ки керівника/ці проєкту

Закупівля послуг менеджер/ки з моніторингу та оцінки