Процедура місцевої закупівлі офісної техніки, обладнання

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Ludmyla Kuzka

завантаження
Процедура місцевої закупівлі офісної техніки, обладнання

Всеукраїнська благодійна організація “КОНВІКТУС УКРАЇНА” (далі – Організація) оголошує процедуру місцевої закупівлі офісної техніки, обладнання.

I. Назва проєкту та донора: Забезпечення ведення випадків ҐЗН та програмування порятунку життя для підтримки зцілення постраждалих; ДОНОР: USAID/BHA СУБДОГОВІР МІЖ МІЖНАРОДНИМ МЕДИЧНИМ КОРПУСОМ (ММК) ТА ВБО «КОНВІКТУС УКРАЇНА».

II. Товар який поставляється: офісна техніка, обладнання, адреса доставки: офіс ВБО «Конвіктус Україна» м. Київ вул. Басейна ½. 3 поверх (без ліфта).

III. Бюджет у гривнях: 73 000,00 грн.

IV. Порядок розрахунків: безготівковий розрахунок.

V. Мета/Обґрунтування закупівлі: Угодою про надання цільової благодійної допомоги є субдоговір №: 104683.100.55 від 18 серпня 2023 запланована закупівля офісної техніки, обладнання (найменування в Додатку 1 до Запиту цінових пропозицій). Метою закупівлі є забезпечення ведення випадків ҐЗН та програмування порятунку життя для підтримки зцілення постраждалих.

VI. Обов’язкові вимоги до постачальника товару:

● Вимоги до постачальника товарів: досвід постачання аналогічної групи товарів;
● Компетентність;
● Висока професійність;
● Чітке дотримання строків поставки товарів;
● Відповідальність.
● Товар повинен бути в наявності
● Закупівля проводиться без ПДВ.
● Товар повинен не бути виготовленим в російській федерації та республіці білорусь.

VII. Документи, які підтверджують відповідність вимогам:

● При поданні заявки на участь у відборі, постачальник товару своєю заявкою підтверджує наявність в нього відповідного досвіду роботи;
● Реєстраційні документи на фізичну або юридичну особу.

VIII. Умови та термін поставки товару:

Листопад 2023
Поставка товару та вантажно-розвантажувальні послуги повинні здійснюватися транспортом постачальника та за рахунок постачальника.

Склад цінової пропозиції:

1. Цінова пропозиція у формі рахунку, комерційної пропозиції, офіційного листа із зазначенням вартості послуг;
2. Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам.

Вимоги до оформлення заявки:

Заявки на участь у відборі від постачальника товарів приймаються у вигляді пакета документів, який повинен містити наступне:

• рахунок з зазначенням вартості товарів;
• документи, що підтверджують правовий статус суб’єкта підприємницької діяльності (ФОП або юридична особа) та довідка про банківські реквізити Учасника.
• цінові пропозиції повинні надсилатись в електронному вигляді (PDF або скан) на електронну адресу [email protected] до 10.11.2023 до 17 год. 00 хв за київським часом.

Запит цінових пропозицій офісна техніка, обладнання (1)

Таблиця 1 до ЗАПИТУ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ_офісна техніка, обладнання (1)


Останні публікації цього розділу:

Тендер на постачання наборів будівельних матеріалів

Закупівля послуг логістики і організації сервісів для івенту

Тендер на закупівлю котельні модульної твердопаливної транспортабельної

Тендер пропозицій на закупівлю послуг з організації та проведення освітнього та стратегічного офлайн-практикуму із підвищення ефективності та забезпечення стійкість результатів проєкту «Рівні»

Тендер на закупівлю шоломів віртуальної реальності

Послуги транспортування товарно-матеріальних цінностей населенню та домогосподарствам