Процедура місцевої закупівлі офісної техніки, обладнання
ЗАВЕРШЕНО
Всеукраїнська благодійна організація “КОНВІКТУС УКРАЇНА” (далі – Організація) оголошує процедуру місцевої закупівлі офісної техніки, обладнання.
I. Назва проєкту та донора: Забезпечення ведення випадків ҐЗН та програмування порятунку життя для підтримки зцілення постраждалих; ДОНОР: USAID/BHA СУБДОГОВІР МІЖ МІЖНАРОДНИМ МЕДИЧНИМ КОРПУСОМ (ММК) ТА ВБО «КОНВІКТУС УКРАЇНА».
II. Товар який поставляється: офісна техніка, обладнання, адреса доставки: офіс ВБО «Конвіктус Україна» м. Київ вул. Басейна ½. 3 поверх (без ліфта).
III. Бюджет у гривнях: 73 000,00 грн.
IV. Порядок розрахунків: безготівковий розрахунок.
V. Мета/Обґрунтування закупівлі: Угодою про надання цільової благодійної допомоги є субдоговір №: 104683.100.55 від 18 серпня 2023 запланована закупівля офісної техніки, обладнання (найменування в Додатку 1 до Запиту цінових пропозицій). Метою закупівлі є забезпечення ведення випадків ҐЗН та програмування порятунку життя для підтримки зцілення постраждалих.
VI. Обов’язкові вимоги до постачальника товару:
● Вимоги до постачальника товарів: досвід постачання аналогічної групи товарів;
● Компетентність;
● Висока професійність;
● Чітке дотримання строків поставки товарів;
● Відповідальність.
● Товар повинен бути в наявності
● Закупівля проводиться без ПДВ.
● Товар повинен не бути виготовленим в російській федерації та республіці білорусь.
VII. Документи, які підтверджують відповідність вимогам:
● При поданні заявки на участь у відборі, постачальник товару своєю заявкою підтверджує наявність в нього відповідного досвіду роботи;
● Реєстраційні документи на фізичну або юридичну особу.
VIII. Умови та термін поставки товару:
Листопад 2023
Поставка товару та вантажно-розвантажувальні послуги повинні здійснюватися транспортом постачальника та за рахунок постачальника.
Склад цінової пропозиції:
1. Цінова пропозиція у формі рахунку, комерційної пропозиції, офіційного листа із зазначенням вартості послуг;
2. Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам.
Вимоги до оформлення заявки:
Заявки на участь у відборі від постачальника товарів приймаються у вигляді пакета документів, який повинен містити наступне:
• рахунок з зазначенням вартості товарів;
• документи, що підтверджують правовий статус суб’єкта підприємницької діяльності (ФОП або юридична особа) та довідка про банківські реквізити Учасника.
• цінові пропозиції повинні надсилатись в електронному вигляді (PDF або скан) на електронну адресу [email protected] до 10.11.2023 до 17 год. 00 хв за київським часом.
Запит цінових пропозицій офісна техніка, обладнання (1)
Таблиця 1 до ЗАПИТУ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ_офісна техніка, обладнання (1)