Проведення процедури закупівлі паливно-мастильних матеріалів
ЗАВЕРШЕНО
09.04.2024 р.
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення процедури закупівлі
(далі – «Оголошення»)
Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує місцеву закупівлю паливно-мастильних матеріалів.
Джерело фінансування закупівлі – закупівля здійснюється у рамках проекту: «Інтегрована підтримка вразливих груп населення у сфері протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу на рівні громад», який реалізуються відповідно до договору № 100-GF-24 від 01.01.2024 року, що фінансується МБФ «Альянс громадського здоров’я».
Опис позицій до місцевої закупівлі / технічне завдання для робіт, послуг:
№ |
Назва |
Кількість, од. літри |
Додаткова інформація |
1. |
ДТ. |
1441 |
ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови». |
2. |
Бензин А – 95. |
25 |
ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови». |
Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг:
(за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»).
Обов’язкові технічні вимоги до товарів, робіт та послуг |
Документи, які підтверджують відповідність технічним вимогам |
Продукти нафтопереробні рідкі, які Учасник планує відпускати через мережу АЗС, повинні відповідати встановленим діючим законодавством України вимогам якості, що обов’язково повинно бути підтверджено Учасником сертифікатом відповідності. |
Цінова пропозиція. |
Можливість відпуску палива по талонам, карткам, ваучерам. |
Цінова пропозиція. |
Інформація про організацію – постачальника. |
Цінова пропозиція. |
Безготівковий розрахунок. |
Цінова пропозиція. |
Розташування АЗС на території Полтавської області. |
Цінова пропозиція. |
Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів або виконавця робіт та послуг |
Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам |
Право на здійснення підприємницької діяльності: |
|
Юридична особа за законодавством України. |
Свідоцтво про державну реєстрацію та інформація щодо засновників юридичної особи (витяг зі Статуту із зазначенням засновників компанії). |
Список обов’язкових документів щодо діяльності учасника (СПД, ФОП) на підставі законодавства України. |
|
Склад цінової пропозиції:
Пропозиція подається у формі офіційної цінової пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні.
- Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (див. таблиці вище).
- Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).
Правила оформлення цінової пропозиції учасника:
- Всі копії будь-яких документів, що включаються в цінову пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До цінової пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати цінову пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
- Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
- Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй ціновій пропозиції несе учасник.
- Строк дії цінової пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати розкриття цінової пропозицій, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.
- У разі, якщо цінова пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання цінових пропозицій, то така пропозиція не буде брати участь у закупівлі.
Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з постачальниками:
Єфімова Ірина, пров. Шеметів Братів, 17-а.
Моб. 0665534705.
Тел./факс. (050) 060-60-81.
e-mail: [email protected].
Цінові пропозиції приймаються за адресою:
Україна, 36039, м. Полтава, пров. Шеметів Братів, 17-а.
Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв. до 17 год.00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.
Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників:
«17» квітня 2024 року, до 10 год. 00 хв. за київським часом.