Проведення тренінгу в м. Київ 19-21 березня ПР 92

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


бізнес тренінг семінар менеджер
Проведення тренінгу в м. Київ 19-21 березня ПР 92

Фонд Terre des hommes (Tdh) заснований у 1960 році і є провідною швейцарською організацією з надання допомоги дітям.

Terre des hommes діє в Україні з 2015 року сприяючи вдосконаленню системи захисту дітей та реформуванню соціальної допомоги.

Ми також сприяємо участі дітей у розвитку їхніх громад.

В межах реалізації проекту Фонд оголошує проведення конкурсу на проведення тренінгу в м.Києві 19-21 березня.

Запит в форматі Ворд можна переглянути тут: Специфікація 19-21.03 тренінг YouCreate Київ 4

 

Специфікація до запиту на організацію тренінгу You Create+ Positive Parenting

В рамках проєкту GIZ.

Доброго дня, шановні партнери! Просимо вас, організувати триденний тренінг, за викладеними далі параметрами:

Дата проведення тренінгу: 19.03.-21.03.2024 рік

Місце проведення: м. Київ

Загальна кількість учасників тренінгу- 36 людей

Заїзд та проживання учасників тренінгу:

Тренера:

18.03.2024р – раннє поселення 4-х співробітників команди Tdh у 4 одномісних номери, класу «Стандарт» зі сніданками;тур збір не враховувати,є накази на відрядження .

21.03.24, на 1 номер-пізнє виселення.

Учасники:

19.03.2024р – стандартне поселення  31 учасника у 16 двомісних номері, класу «стандарт» зі сніданками;окремі ліжка, тур збір враховувати.

Виїзд учасників тренінгу 21.03.24 відбувається згідно правил готелю.

Проведення тренінгу:

19.03 по 21.03.24, на 3 дні необхідна організація 2-х конференц-залів з місткістю – 25 людей.

Площа 50-70 м2

 Для проведення тренінгу, обладнаний проектором з виводом звуку, для демонстрації відео-роликів та презентації, фліпчартом та клікером.

Організація харчування:

19.03-21.03 (3 дні)  – Організація обіду о 13:00 для 36 учасників тренінгу

19.03-20.03 (2 дні) – Організація вечері о 18:00 для 36 учасників тренінгу

Організація кава-пауз (спільних) на 36 учасників:

19.03 – Організація 3-х каво-пауз: о 9:30; 11:30; 15:30;

20.03 – Організація 2-х каво-пауз: 11:30; 15:30;

21.03 – Організація 2-х каво-пауз: 11:30; 15:30;

А також просимо організувати 150 пляшок води об’ємом  0,5 літрів. По 25 штук в кожному конференц-залі, 3 дні.

 

Меню харчування можна надіслати на ел.почту.

Комерційну пропозицію надсилати з печаткою та підписом на ел.адресу: [email protected]

Контактний тел:0958201163


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання (моноблок, павербанки, навушники, настільні лампи, ноутбуки)

Тендер на закупівлю робіт з проведення серії з трьох опитувань панелі експертів на суспільно-політичну, економічну та бізнес тематику

Конкурс на закупівлю закупівлю послуг з розробки та створення інформаційних продуктів для покращення видимості роботи гарячої лінії

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді