Проведення відкритого тендеру на придбання та монтаж автобусних зупинок у комплекті з лавками та урнами для сміття

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Julia Bayeva

tender тендер
Проведення відкритого тендеру на придбання та монтаж автобусних зупинок у комплекті з лавками та урнами для сміття

Тендерне оголошення про проведення відкритого тендеру на придбання та монтаж автобусних зупинок у комплекті з лавками та урнами для сміття

ГО «Фенікс» в рамках грантового проєкту «Створення безпечного простору для 200 учнів навчальних закладів шляхом облаштування шкільних автобусних зупинок в смт. Новоайдар», що реалізується за підтримки ПРООН, оголошує відкритий тендер на придбання та монтаж автобусних зупинок у комплекті з лавками та урнами для сміття

Дата оголошення про тендер:  27 вересня 2019 року.

Термін подання тендерних пропозицій: (не менше 15 днів)

Предметом закупівлі є будівельні матеріали, а саме:

Детальний опис товарів/послуг, що оголошуються (див. Додаток до оголошення)

Строк надання товарів/ послуг: протягом 15 днів від дати підписання Договору поставки.

У вартість послуг повинна бути включена доставка товару до місця призначення – смт. Новоайдар.

Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України: постачальники будівельних матеріалів, що мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт)

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Інструкції Учасникам Конкурсу;
  2. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію; Проформа_цінової пропозиції
  3. Копія документу, що підтверджує податковий статус;
  4. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  5. Оригінал Рахунка-фактури ;
  6. Зразок договору куплі – продажу товару;
  7. Інформація щодо досвіду роботи та кваліфікації цих Інструкцій учасникам Конкурсу);
  8. Проформа Цінової пропозиції [1];
  9. Інформація про наявність фінансових ресурсів, зазначена у пункті 3, підпункті “б”.
  10. Специфікація основних матеріалів та обладнання, необхідних для виконання робіт з встановлення обладнання та монтажну (за необхідності).

Замовник має право відхилити Конкурсну пропозицію, що не включає усіх перелічених вище документів, які задовольняють вимогам, зазначеним у цих Інструкціях учасникам конкурсу.

 Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення
  3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора
  4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг

Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою [email protected]  до 09-00 11 жовтня 2019 року.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/передачі товару

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у відсканованому (електронному вигляді, у форматі PDF) надіслані учасником організатору тендеру до 11 жовтня 2019 року на електронну адресу [email protected] із зазначенням у темі електронного листа “Відкритий тендер: закупівля шкільних зупинок”, а також у письмовій формі за адресою: смт. Новоайдар, вул. Банківська, 31, кабінет 23-24 у строк до 11 жовтня 2019 року.  Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 09-00 години 11 жовтня 2019 року, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 11 жовтня 2019 р.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

 

Контактна особа: Юлія Володимирівна, 0957249438.

 

 [1] Постачальник обов’язково повинен заповнити і підписати цей документ, поставити на ньому печатку.

 


Останні публікації цього розділу:

Питання та відповіді: закупівля дизель-генераторів великої потужності для резервного живлення (RFQ-KYV-24-027)

Форма-запит цінових пропозицій: постачання канцелярських товарів

Відкритий тендер на послуги водія

Тендер на придбання сертифікатів на шкільну форму та взуття

Запит про співпрацю для постачальників, які можуть поставити інформаційно-технологічне обладнання

Підписання довгострокової угоди: постачання палива та надання послуг із заправки генераторів ЮНІСЕФ