Прийом робіт на Molodiya Festival
ЗАВЕРШЕНО
До 30 вересня триває прийом робіт на фестиваль соціальної реклами Molodiya Festival.
Взяти участь може будь-хто та цілком безкоштовно. Серед тематичних пріоритетів фестивалю: відповідальне споживання, права і свободи людини, громадська активність, підтримка ветеранів та переселенців, гендерна рівність, етичне ставлення до тварин.
Із правилами участі можна ознайомитися на сайті, серед них: не варто бути занудним; не треба використовувати негативні порівняння з іншими людьми, народностями чи тваринами; усі права на музику, фото та інші матеріали використані у відео мають відповідати Закону України “Про авторське право і суміжні права”.
Кількість людей у команді, їхній вік та досвід роботи не мають значення. Ось, наприклад, робота молодого агентства. А цю зробили ентузіасти за кілька днів, без бюджету та з мінімумом людей. Як і цю.
Щоб виграти славу, гроші та лайки треба знайти інсайт, знімати небанально та якісно. Награно-драматичної реклами вистачає, а продакшн із нокією 5200 не зайде. Немає можливості знімати – робіть анімацію, як, наприклад, ось.
Також Molodiya Festival – це платформа соціальних кампаній. Молоді режисери, під керівництвом фахівців рекламної індустрії створюють соціальні відеоролики та віжуал для міжнародних організацій, громадських ініціатив та соціально відповідальних брендів.
Дивіться, надихайтесь, створюйте та змінюйте цей світ.
Підготувала Лія Саджая, призерка Molodiya Festival