Реєстрація на IX MediaBarCamp
ЗАВЕРШЕНО
IX MediaBarCamp відбудеться 26 – 29 травня 2016 року у Литві. Організатор – Swedish International Liberal Centre (SILC) у співпраці з локальними партнерами з Білорусі та Швеції.
MediaBarCamp унікальний захід, який відбувається в форматі не-конференції та відкритого простору, під час якої програма складається і впорядковується безпосередньо учасниками.
Головна мета MediaBarCamp стимулювання медіаактивізму і проектів в області нових медіа, популяризація використання соціальних мереж і можливостей комунікації через інтернет. MBC2016 також спрямований на координацію вже існуючих ініціатив в країнах-учасницях, а також на розвитк контактів в рамках активного міжнародного молодіжного співробітництва.
Тема MediaBarCamp 2016 Art & Transformation або мистецтва і трансформації. Ми прагнемо зібрати разом людей, щоб обговорити становище, поділитися ходом і досвідом про те, якою мірою політичні питання мають художнє походження і наскільки мистецтво може впливати на політичну сферу. Чи має мистецтво, взагалі, міць і можливості для того, щоб що-небудь змінити у суспільстві? Адже кожне мистецьке дійство має певну політичну складову. Мистецтво – це артикуляція власної позиції креативними засобами. І це те, що об’єднує мистецтво і суспільне життя. Це реакція на даний час, або суб’єктивне передчуття хвилюючого майбутнього. Але іноді творча людина може так артикулювати власну позицію, як жоден політик не зміг би собі дозволити. Може в цьому і є потенціал мистецтва? Існує багато НУО та акторів громадянського суспільства, які дуже активно включені в локальну політику і намагаються впливати на процес прийняття рішень. У той же час, існують політичні організації та установи, які сприймають себе як політичні установи, а насправді вони діють як НУО або артспілки.
Таким чином, пропонуємо вам зустрітися і обговорити можливості та обмеження впливу креативу на суспільство.
Цільова аудиторія: блогери, митці, перформери, медіа та політичні активісти, колективи розробників онлайн проектів, творці інноваційних ідей, соціальні підприємці, активні громадяни і інші активісти, які поділяють цінності свободи слова та висловлювань, представники соціально-культурних проектів, які використовують різні медіа технології для комунікації з цільовою аудиторією.
Вимоги до учасників
Посилання на публікацію про MediaBarCamp на вашому сайті з активним гіперпосиланням на http://mediabarcamp.com/. Пости в соціальних мережах вітаються, проте не є достатніми.
Одна презентація – один учасник. Якщо у вас великий проект і ви готові направити двох чоловік, то вам потрібно підготувати окрему презентацію для кожного учасника. На жаль, ми не можемо запросити всю редакцію повністю.
Підготувати (20 слайдів) і бути готовим виступити з презентацією. Слайди презентації повинні бути англійською мовою. Робити презентацію можна будь-якою мовою (головне щоб вас зрозуміли інші). Слайди на англійською мовою значно допоможуть перекладачам і іноземним учасникам.
Тему вашої презентації і її та короткий зміст (abstracts) необхідно сформулювати англійською мовою. Виберіть тему і її зміст (мінімум 300 символів). Ця інформація необхідна щоб організувати попереднє онлайн голосування для обрання тих презентацій яким буде гарантовано зарезервовано місце в програмі.
Участь в протягом 4 днів є обов’язковою.
Будь ласка, заповніть онлайн форму: http://mediabarcamp.com/registration/.
DEADLINE
18 квітня 2016 – останній термін для реєстрації як учасника (і для тих у кого є віза, і для дих кому вона потрібна). Наполегливо радимо Вам зареєструватися якомога швидше.
ЩО НОВОГО В ЦЬОМУ РОЦІ?
1. Ви можете подати заявку на участь без заздалегідь підготовленої на 100% презентації, проте необхідно вказати тему, короткий зміст (abstracts) і визначитися з 20 слайдами англійською мовою. Сама презентація може бути іншою мовою.
2. Буде організовано попереднє голосування серед учасників, щоб вибрати презентації для яких буде зарезервовано місце в програмі заздалегіть.
3. Щоб усім вистачило місця і часу на презентацію, ми плануємо новий формат швидких презентацій Печа-куча – 20 слайдів, які автоматично змінюються кожні 20 секунд. Минулорічний тест підтвердив необхідність даного формату.
Детальніше білоруською та англійською мовами.
Джерело: MediaBarCamp.