REQ-KYI-23-0115 Запит на пропозицію з постачання меблів для офісу Проєкту «Реформування фінансового сектору» у м. Київ
ЗАВЕРШЕНО
Шановні Постачальники!
DAI Global LLC, виконавець Проєкту «Реформування фінансового сектору в Україні (FSR)», що фінансується USAID, проводить Тендер на постачання офісних меблів для Київського офісу проєкту, та запрошує кваліфікованих постачальників подати свої цінові пропозиції.
Даний тендер складається з трьох лотів:
Лот 1. Корпусні меблі для офісу
Лот 2. Крісла та стільці для офісу.
Лот 3. Меблі для кабінету керівника.
Постачальники можуть подавати пропозиції як в одному з лотів, так і трьох лотах одночасно.
Тендерний пакет документів Ви знайдете у додатку до даного оголошення або можете отримати надіславши запит на електронну адресу: [email protected]
Запитання Ви можете надсилати до 12:00 за київським часом 14 серпня 2023 року на дану електронну адресу: [email protected]. Всі отримані запитання будуть зібрані, і відповіді на них будуть надіслані учасникам тендеру електронною поштою.
Пропозиції мають бути подані до 18:00 за місцевим київським часом 24 серпня 2023 року на адресу: [email protected]. Зверніть увагу, що пропозиції мають подаватися лише на цю електронну адресу!
Ці послуги підлягають звільненню від оподаткування ПДВ відповідно до основного контракту компанії «DAI» з USAID № 72012121C00002 зареєстрованим в Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України, реєстраційна картка № 5014 від 26.09.2022 р. Просимо в пропозиції підтвердити можливість здійснення оплати без ПДВ.
Увага! Кінцевий термін та електронна адреса для запитань відрізняються від кінцевого терміну та електронної адреси для подання пропозицій!
Будемо вдячні за Ваші пропозиції.
Команда закупівель проекту USAID «Реформування фінансового сектору»
REQ-KYI-23-0115 RFQ Office Furniture Aug, 2023
REQ-KYI-23-0115 Add. A Contract Draft
REQ-KYI-23-0115_Add. B (Lot123) C Office furniture Aug 2023_with changes